Sayfa 1/2 12 SonSon
40 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Dulogic lanet bır vites...!!!

  1. #1
    nuhcem turkmen
    cemline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/05/2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2
    Nereden
    Karaman
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 0

    Standart Dulogic lanet bır vites...!!!

    punto evo 95 hp kullanıcısıyım bu kadar amator bır vıtes olamazmıs bunu anladım berbat muhendısınden uretıcısıne hıc mı akıl yok garajın dık rampasından cıkarken gerıden hızlanmassan duraksıyo bi sonradan aklı gelıo aletın...doneceksın bır kavsakdan hızlı cıkıs yapman lazım bas gaza kokune kadar,arkadas toparlayıp hızlı kalkıs yapana kadarkı surec korkutuyor...

  2. #2
    Oğuz MERDAN
    byspayn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/05/2010
    Yaş
    33
    Mesajlar
    1.652
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 405

    Standart

    Forever manuel Robotize şanzımanlar sadece otomatikmiş hissi vermek için tasarlanmış bence

  3. #3
    Onur y..
    acRep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/03/2010
    Mesajlar
    1.485
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 333

    Standart

    İflah olmaz hiiç uğraşma saatt ! :/

  4. #4
    mustafa özbey
    reddragon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/04/2007
    Mesajlar
    752
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 166

    Standart

    Dualogic hakikaten bazen logic hatası yapıyor. Hele yeni aldıysanız aracı daha çok etkileniyorsunuz.
    Misal geçenlerde meşhur marmara forumun iğrenç yokuşlu garaj çıkışındayım. Dualogicim çıkmamaya başladı. vites 2 'yi gösteriyor. Bastım gaza geçmio 1'e.. Aldım manuel olarak 1'e sonra gaza yüklendim biraz zart 2' ye attı yine gitmemeye başladı...
    SONUÇ: Dualogici yeri geldiğinde safi manuel olarak kullanmak gerekiyor. Özellikle uzun yollarda sollamalarda bazı yokuşlarda manuel vites moduna geçerek kullanmak lazım.dualogic insan gibi düşünemiyor malesef...

  5. #5
    Selçuk DOĞAN
    k0d3r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/01/2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    704
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 86

    Standart

    yokuşlarda kullanişli değil anladiğim kadariyla, peki yoğun trafikte nasil, full otomatiğin rahatliğini veriyormu
    evo evo..

  6. #6
    Yüksel KILIÇ
    yklklc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/11/2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    305
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 30

    Standart

    Ben kasım dan beridir kullanıyorum aracımı ondan önceki aracımda toyota nın yarı otomatik şanzımanı vardı BENCE aralarındaki fark 2. vitesten 1.vitese geçiş uzun sürüyor ve 1. vitesten geriye geri vitesten 1. vitese geçişlerde sakin davranmak gerek çünkü çok hızlı geçiş yapamıyor sonra aracı boşa düşürüyor sen gaza basıp motoru bağırtıyorsun Buna da alışıyor insan bence. ilk zaman bu kadar yavaş geçmesi rahatsız ediyordu ama şu an sıkıntı yok.

    Önceden yarı otomatik kullanmadıysanız ilk başta alışmak gerek ama emin olun sonradan bu ne rahat şey allahım diyeceksiniz MANUEL viteste neymiş

  7. #7
    mustafa özbey
    reddragon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/04/2007
    Mesajlar
    752
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 166

    Standart

    Alıntı yklklc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben kasım dan beridir kullanıyorum aracımı ondan önceki aracımda toyota nın yarı otomatik şanzımanı vardı BENCE aralarındaki fark 2. vitesten 1.vitese geçiş uzun sürüyor ve 1. vitesten geriye geri vitesten 1. vitese geçişlerde sakin davranmak gerek çünkü çok hızlı geçiş yapamıyor sonra aracı boşa düşürüyor sen gaza basıp motoru bağırtıyorsun Buna da alışıyor insan bence. ilk zaman bu kadar yavaş geçmesi rahatsız ediyordu ama şu an sıkıntı yok.

    Önceden yarı otomatik kullanmadıysanız ilk başta alışmak gerek ama emin olun sonradan bu ne rahat şey allahım diyeceksiniz MANUEL viteste neymiş
    Aynen. Her ne kadar stabil karar vermese de MANUEL gibi demode bir vites seçeneğine göre dualogic çok daha rahat. Suyuna göre gitmeyi öğrendikçe de bu artacak.

  8. #8
    ŞAFAK ÖZTÜRK
    sfkbrtn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/05/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    990
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 233

    Standart

    Arkadaşlar bence tamamen alışkanlıkla ilgili ben çok memnunum mesela! Onceki aracımızda fiorino dualogic ondan iice alışmıştım şanzımana dik yokuş varsa manuele geçeceksiniz ani hızlanma istediğinizde de ayni şekilde ekonomik ve sakin kullanimda auto eco da kalacak alışınca gayet rahat bence

  9. #9
    Gizem Uz
    mistero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/03/2011
    Mesajlar
    48
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    bende dualogic 95 hp kullanıyorum, başlarda dik yokuşlarda bende çok sıkıntı çektim ama çözümü diğer arkadaşlarında söylediği gibi manual vitese geçip kontrolü sağlamak.. çünkü trafikten dolayı her zaman arabanın devrini almasını sağlayacak fırsat olmayabiliyor..

  10. #10
    Mustafa Özkan
    Moosty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/04/2009
    Yaş
    47
    Mesajlar
    641
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    26 TZ 691
    Edilen teşekkür: 361

    Standart

    Çok dik yokuşlara girmeden önce manuele alın yoksa alet saçmalıyor.

    Haftasonu Bursadaydım, IKEA nın garajından çıkarken manuele almayı unuttum, arabada 5 kişi vardı klima açıktı. Rampanın tam ortasında 2 yetmediği için kilitlendi. Frene basıp durdum, manuele aldım gaza yüklendim.

    Bu sefer patinaj çekti, patinaj çekince ASR devreye girip arabayı bir daha durdurdu ama ayağım hala gazdaydı. Araba durunca ASR devreden çıktı va araç bir daha patinajla kalkışa geçti.

    Yokuşun geri kalan kısmını dur-patinaj yap- dur -patinaj yap şeklinde zıplaya zıplaya çıktık.

    Dik yokuşlarda klima açıksa araç doluysa çok problem oluyor, vites değişimi yavaş kalıyor ve bu arada araba iyice yavaşlıyor ve düştüğü vites bile yeterli gelmiyor.

    Güya araçta eğim sensörü de var, ama algoritmanın onu dikkate almadığı çok açık, direk motor devrine bakıyor. İnsan şuna tork sensörü koyar veya en azından bu işi gaz pedalına basma ve ivmelenme arasındaki farktan yola çıkıp hesaplar bir maliyeti de olmaz.

    Palio da kullanılan Speedgear sistemi çok çok daha başarılı, FIAT ı anlamak çok zor.

    Gelelim iyi taraflarına, neyse ki düz ova bir şehirde yaşıyorum ve dualogic ile problem yaşamıyorum. Yoğun trafikte çok işe yarıyor; 'Tolgahan26' -Tolga sağolsun bana bir de kolçak ayarladı, sürüş keyfine keyif katıldı.

    Manuel vites eziyetmiş, şimdi manuel vitesli araba kullandığımda angarya iş gibi geliyor, öyle alışmışım ki otomatik vitese, manuel vitesli arabalar bas bas bağırana kadar vites değiştirmek aklıma gelmiyor.

    Bir daha -dizel olmadığı sürece- manuel vitesli araç almayı düşünmem.

  11. Bu mesajı için 2 kişi Moosty'ye teşekkür etti:


  12. #11
    Çağatay Koçak
    fawori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/11/2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.081
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 221

    Standart

    Ben otomatiklerin hiçbirine alışamadım benim sol ayakla hiç sorunum yok acayip kavrama el freni kalkışı yaparım Bursa - Çekirge yokuşlarında bile dur kalk on numara çıkıyor sadece alışıp ustalaşmak gerek.Dualogic güzeldir trafikte felan ama uzun yolda manuel hele ki 6. viteste çok çok iyi.

  13. #12
    Mustafa Usta
    USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/11/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    2.386
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1096

    Standart

    Hızlı kalkışlar ve ani hızlanmalar için ASR yi devre dışı bırakın,işe yarıyor...

  14. #13
    Adınızı düzgün giriniz. Soyadınızı düzgün giriniz.
    projist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/07/2010
    Mesajlar
    261
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 43

    Standart

    windows ile linux arasındaki ne kadar fark varsa otomatik vitesler arasında da o kadar fark var. hepsi aynı işi yapıyor ama kullanmayı bilirsen keyifli oluyor.

  15. #14
    halil halil
    alfisti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/02/2011
    Mesajlar
    44
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 10

    Standart

    küçük bi ilave.
    otomatik modda iken vites manuel olarak büyültülüp küçültülebiliyor.

  16. #15
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Standart

    Hocam 95 kullanıcısıyım demişsin, kullanıcı bilgilerinde 75 lik dynamic yazıyor, istersen bunu düzelt, ikincisi birazda kullanıcısına bağlı, kimisi sakin kullanır aracı kimisi ise biraz tempolu, birde yokuş yukarı çıkarken de eco modunu açmayıver sende, nihayetinde yokuş bu , sanki manuelinde ilk kaşkışta ferrari gibi mi kalkıyo , yapma gözünü sevim, herkes yazıyo farkıl markalar kullanan forum üyeleri triptronikte dualogic en iyilerinden yazıyor sen ise iğrenç diyosun

  17. #16
    güneş akbulut
    jrgakbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2011
    Mesajlar
    347
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 91

    Standart

    Alıntı akca37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam 95 kullanıcısıyım demişsin, kullanıcı bilgilerinde 75 lik dynamic yazıyor, istersen bunu düzelt, ikincisi birazda kullanıcısına bağlı, kimisi sakin kullanır aracı kimisi ise biraz tempolu, birde yokuş yukarı çıkarken de eco modunu açmayıver sende, nihayetinde yokuş bu , sanki manuelinde ilk kaşkışta ferrari gibi mi kalkıyo , yapma gözünü sevim, herkes yazıyo farkıl markalar kullanan forum üyeleri triptronikte dualogic en iyilerinden yazıyor sen ise iğrenç diyosun
    yok abi bazı konularda arkadaslara katılıyorum ozellikle istanbuldan yazanlar va şimdi sen kastamonuda gayet rahatsın ama burda yokusta kendilgnden 2. vitese alinca diikiz aynaya ne zaman baksan arkanda araba olup saydırmaya hazır vaziyette bekliyor bence triptrnicte dsg dualogicten daha iyi

  18. #17
    atila semerci aveo ltz 95 hp
    atila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/04/2011
    Yaş
    56
    Mesajlar
    465
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 92

    Standart

    ilk otomatik ve dualogic arabam olduğu için on onbeş gün yokuşlarda bende vitese sayıyordum.alıştıktan sonra araba kullanım şekliniz değişiyor ve rahatlığın tadını çıkarıyorsunuz.dualogic inde manuel inde kendine has özellikleri var,birini diğerine tercih etmek zor,şu anda manuel kullanıyorum ama dualogic ide arıyorum.dualogic in tek eksisi arıza maliyeti biraz yüksek olabilir,çok sorun çıkardığını okumadım.

  19. #18
    irfan cuşinsa
    blackhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2008
    Yaş
    51
    Mesajlar
    1.032
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 248

    Standart

    Dizel ve manuel vites yokuşta gaz pedalına dokunmak ve turbonun nefes almasıyla bir anda koltuğa yapışıyorsunuz.Kalabalık trafikte zaten hidrolik debriyaj pamuk gibi alışınca herşey gayet güzel.
    2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
    2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
    2009 Gümüş Multijet active
    2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
    2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
    2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic

  20. #19
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Konu

    Alıntı jrgakbulut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok abi bazı konularda arkadaslara katılıyorum ozellikle istanbuldan yazanlar va şimdi sen kastamonuda gayet rahatsın ama burda yokusta kendilgnden 2. vitese alinca diikiz aynaya ne zaman baksan arkanda araba olup saydırmaya hazır vaziyette bekliyor bence triptrnicte dsg dualogicten daha iyi
    Nerelerdesin sen bakim, boşver yorumu da arabayla gezmeyi bırak bu sıcaklarda biraz oturda foruma katkın olsun, arkadaşlar yakıt konularını, sorunları vs paylaşıyor , sen napıyosun cam tavanı açmış müzikleri de açmış geziyosun ooohh bu dünya sana güzel, söle bakalım yakıt değerlerini ve kullanım şekli ile araçtan gelen ses mes varmı onu söle, örnek : sağ arka stoptan ses geliyor mu ?

    Kastamonu trafiği konusunda gelirsen bi gün kısmet olursa istanbula dönmek isteyebilirsen hemen dün öğrendim il nüfusumuz 91000 , merkez araç sayısı da 90 bin imiş bilgine ...

  21. #20
    Serhat Serhat
    İl Başkanı (Kırşehir) takres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Mesajlar
    7.894
    Nereden
    Kırşehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1804

    Standart

    tam otomatik veya manuel en iyisi...
    Keyif BMW'Dir...



Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Lanet olsun Garanti Bankasının sözde güvenliğine
    JASMINE tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 53
    Son Mesaj: 24/10/2011, 16:38
  2. Punto evomu lanet olsun
    dogus618 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 16/10/2011, 22:03
  3. LANET duologic!!!!!!!!
    ByLabTek tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 06/11/2010, 23:31
  4. Teröre lanet konvoyu
    izmir-lee tarafından İzmir forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 23/06/2010, 00:50
  5. TERÖRe LANET!!!
    ReNoVaTio tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 28/07/2008, 13:03

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com