kedidir.
Selamlar,
Vites geçişlerinde aracım anlık kasılıp devam ediyor. Bunun nedeni olarak aşağıdakilerden hangileridir sizce ?
( 1200 km de, )
1- Araç yeni olduğundan balata vs alışıncaya kadar olması normaldir.
2- Gaz ve debriyaj ayarını yapamıyorum ( debriyajdan hızlı ayak çekme / yeterli gaz vermeme )
3- Araçta sorun vardır. ( en korkulası seçenek )
4 -Kedidir kedi![]()
kedidir.
Gezgin Gp.
bence 2 numara yavaş çekmeye alışman lazım
büyük ihtimal 2 numaradır. farklı araçlar kullanırken başınıza sık sık gelebilir. alışması biraz zaman alsada bizim araçlarda oldukça basittir alışması biraz zaman verin kendinize. eminim alışırsınız.
Kendime görede 2 nolu seçenek, ama yinede sizlere sormak istedim.
Teşekkürler.
korkacak birşey yok alıştıkça ayağın debriyaja herşey düzelir.
valla ben tipodan gecınce puntoya hep vites gecişlerinde kastırırdım hıdrolık debrıyaj oldugu ıcın farklı sonra alısıyorsunuz![]()
Bende punto evodan önce palio 1,2 kullanıyordum. ( küçük canavar ). Onda yoktu tabi böyle şeyler.)
1,2 palio gerçekten süperdi benim de puntodan önce palio vardı
Bu kadar olur, bu başlığı nerdeyse kelimesi kelimesine aynı olacak şekilde açmayı planlıyordum. Bir baktım açılmış zaten
Birebir aynı şeyi yaşıyorum araba daha 1 hafta olmadı, vites geçişlerinde araba şöyle biraz kastırıyor. Sonradan arkadaşın demesiyle anladık ki benden kaynaklanıyorDebriyajdan ayağımı çok çabuk çekiyormuşum
Dolayısıyla sanırım 2 numara.
evo evo..
Kedi olma ihtimali yüksek ama sen yine de debriyajdan ayağını yavaş çek![]()
Araçlar aynı olunca, sıkıntılarda aynı oluyor. Ancak kafama takılan birşey var. Ayağımızı debriyajdan hızlı çektiğimiz için oluyor büyük ihtimalle ama, yavaş çekincede tam kavrama yapmadığı için motor bağrıyor bu seferde. !
Sanırım ben iyicene acemiyim) Araba kullanmayı 1,2 palio da öğrendim, debriyaj ayağım buna alıştı ondan sıkıntım.
Bir de vites geçişlerinde, vitesi arttirdiktan sonraki devirin 2000 devirin altinda olmamasi bu kasilma işini azaltiyor. Deneyin görün. Örneğin1 den 2 ye, ya da 2 den 3 e geçerken, deviri 3200 e kadar getirin sonra vites değiştirin, devir 2000-2100 civarina düşecektir. Ve bu kasilma daha da azalacaktir. En azindan deneyimlerim sonucu ben bu kaniya vardim :=)
evo evo..
Bende deneyimlerim sonucu bu vites geçişlerindeki kasılmanın, yüksek devirde vites değiştirdiğimden kaynaklandığını farkettim.)
bu dert bendede başladı bu aralar ne yazıkki dualogic vites kullanıyorum eco modda vites geçişlerinden hemen sonra duraksama ve birden hızlanma eco modtan çıktım gene aynı resmen kafa atıyor. servis yapar normal diyo 3 aydır ben arabayı tanıyamayacağım mı len... lpg mevcut
Düz yolda giderken 3000-3200 devirde vites degistiryorum 2300-2500 arasında devir alıyor .
3000 devir altı vites degistirirsem araba kendini toplamakta zorlanıyor.Ama bu 2. ve 3. Vitesler için geçerli 4. ve 5. vitesde bir problem yok yani.
İşte bizim 1.3 multijetlerde de ayni şey var. 2. ve 3. vites için konuşuyorum ben de. eğer 3000 devirden önce örneğin 2500 devirde vites yükseltirseniz, atiyorum devir 1600-1700 e filan geldiğinde kasilma oluyor.
Ya değilse bir aydir aracin debriyaj gaz ayarini yapamiyor değilimdir heralde.
evo evo..
Hakan kardeşim vites geçişlerinde sakin ol bu durumu atlatırsın , aynı araçtan bende var harika saygılar.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri