21 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: trigermi ?

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Ziyaretci046 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Alıntı halils2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok arkadaşım devir daim trigerle bağımsız. triger krank mili hareketini eksantrik miline ileten kayıştır zaten motor üzerinde siyah bir kapak vardır bu kayışı muhafaza eden, v kayış ise krank milinin hareketiyle devirdaim, şarj, klima kompresörü, direksiyon pompası gibi (bizim araçlarda yok) yardımcı sistemleri çalıştıran kayıştır ve triger kadar olmasa da önemi büyüktür.

    yanlış biliyosunuz multijetde öyle triger devirdayimide çeviriyor fire ve starjet motorda sizin dediğiniz 1.6 16v paliolarda 1.4 eski paliolarda öyle

  2. #2
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    Alıntı oto izmir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış biliyosunuz multijetde öyle triger devirdayimide çeviriyor fire ve starjet motorda sizin dediğiniz 1.6 16v paliolarda 1.4 eski paliolarda öyle
    arkadasın ki dizeldi sanırım ona dikkat etmedim ama dizeli de zincirli biliyorum gerçi iç yapısını hiç incelemedim ama bizim reno19 da zincirliydi fakat devirdaim kayıştan hareket alıyodu multijette devir daimi zincir takrikli mi yapmışlar, dişli tahrik mi??
    yanlış bilgilendirdiysem kusura bakmayın arkadaşlar ustalardan işin aslını öğreniyoz böylece

  3. #3
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Ziyaretci046 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Alıntı halils2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadasın ki dizeldi sanırım ona dikkat etmedim ama dizeli de zincirli biliyorum gerçi iç yapısını hiç incelemedim ama bizim reno19 da zincirliydi fakat devirdaim kayıştan hareket alıyodu multijette devir daimi zincir takrikli mi yapmışlar, dişli tahrik mi??
    yanlış bilgilendirdiysem kusura bakmayın arkadaşlar ustalardan işin aslını öğreniyoz böylece
    yok ya usta ne olcak

    reno 1.5 dci de reno 19 enerjy motorda devirdayim trigerle dönüyor sizin dediğini tip broadway motorlu r19 da zincirli eski tip v kayışı su pompasınıda çeviriiyor şahin doğanda da öyle

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


trigermi ? Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com