12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Duologic önemli

  1. #1
    GÖKHAN ÇELİK
    BLUEMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2011
    Mesajlar
    224
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 10

    Standart Duologic önemli

    Arkadaşlar bilindiği üzere duologic olupta yokuşta star stop devreye girince hilholder devreye girmiyor yani araba geriye kendini bırakıyor benim aracımda ben bunu yaklaşık 10-15 defadır iş yerine giderken hergün karşılaştığım bir yokuşta ayağımı frenden aniden çekip tekrar basıyor bu arada araç kendini bir iki karış geriye bırakıyor sonra hilholder devreye giriyor ve kalkıyorum bu gün kendi kendime düşündüm araç geriye çalışmaz vaziyette bıraktığı için şanzımana bir zarar vermezmi sonuç olarak araç viteste iken star stop devreye giriyor ve bu vaziyette geriye kaçıyor bu olay aynı viteste olan bir aracın çekiciyle çekilmesine benzemezmi şayet benim düşündüğüm gibi ise durum gerçekten çok kötü kesin şanzımanıma bir arıza bırakmıştır bu olay sizlerin fikirleri nedir bu konu hakkında detaylı bilgisi olan varsa sevinirim .

  2. #2
    Emre Sahin
    emresahin83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    143
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 20

    Standart

    start stop tuşuna basınca araç çalışıyor. hillholder da devreye giriyor en temizi bu bence.

  3. #3
    GÖKHAN ÇELİK
    BLUEMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2011
    Mesajlar
    224
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 10

    Standart

    onu biliyorum fakat ben bir süre böyle kullanmıştım bu konu hakkında tedaylı bilgi istedim o yüzden

  4. #4
    GÖKHAN ÇELİK
    BLUEMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2011
    Mesajlar
    224
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 10

    Standart

    bu konu hakkında başka fikri olan yok mu ?

  5. #5
    E S
    FN2 TYPER kifanhom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/01/2011
    Yaş
    51
    Mesajlar
    373
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 95

    Standart

    biz genellikle start&stop u devre dışı bırakıyoruz
    livin' on the edge

  6. #6
    Mustafa Usta
    USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/11/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    2.386
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1096

    Standart

    Şanzımana mutlaka zararı vardır,en güzeli start&stop özelliğini devre dışı bırakmak veya aracı hareket ettirmeden önce vites kolunu ileri veya geri hareket ettirerek çalıştırdıktan sonra sistemin devreye girmesiyle sürüşe devam etmektir...

  7. #7
    Engin Pişkin
    comanchee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/01/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    673
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    34lüyüz biz
    Edilen teşekkür: 222

    Standart

    el frenini çek ben öyle yapıyorum.ss devreden çıkınca el frenini indirip kalkıyorum manuel hill holder
    YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
    PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI

  8. #8
    GÖKHAN ÇELİK
    BLUEMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2011
    Mesajlar
    224
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 10

    Standart

    Alıntı *USTA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şanzımana mutlaka zararı vardır,en güzeli start&stop özelliğini devre dışı bırakmak veya aracı hareket ettirmeden önce vites kolunu ileri veya geri hareket ettirerek çalıştırdıktan sonra sistemin devreye girmesiyle sürüşe devam etmektir...
    Doğru haklısınız belki ama fiat yaparken bunu hiçmi düşünmemiştir bu ihtimali yani araç yokuşt stop ediyor ve hilholder devreye girmiyor,sonuç olarak bunu test etmişlerdir diye düşündüm yoksa ilk kullanımlarımda hep düğmeden yapıyordum son 15 gündür yokuşta frenden ayağımı çekip bırakarak o işlemi yapar oldum oda tabi hayliyle bir karış geriye kaçırır oldu ama eğer durum tersiyse vay halime .

  9. #9
    Cihan Can
    HarbiAslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/03/2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    304
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 34

    Standart

    fiat o kadar düşünceli olsaydı sanırım burada pek fazla sorun veya eksiklik tartışmazdık tek derdimizde o zaten, fiat'ın ayrıntıyı düşünmemesi
    "Hayat, çatlak bardaktaki suya benzer, içsende tükenir, içmesende..." Neyzen TEVFİK

    Grande Punto 1.4 / 77hp / S&S / E5 / Dualogic / 2011 - Beyaz

  10. #10
    Mustafa Usta
    USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/11/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    2.386
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1096

    Standart

    Alıntı BLUEMAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğru haklısınız belki ama fiat yaparken bunu hiçmi düşünmemiştir bu ihtimali yani araç yokuşt stop ediyor ve hilholder devreye girmiyor,sonuç olarak bunu test etmişlerdir diye düşündüm yoksa ilk kullanımlarımda hep düğmeden yapıyordum son 15 gündür yokuşta frenden ayağımı çekip bırakarak o işlemi yapar oldum oda tabi hayliyle bir karış geriye kaçırır oldu ama eğer durum tersiyse vay halime .
    Freni kullanmayın derim,vites kolunu iterek veya çekerek aracın çalışmasını sağlayın,kitapçıkta da böyle tavsiye ediliyor...

  11. #11
    Halit BEBEK
    nerhal61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/02/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    815
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    BIZEHERYERTRABZON
    Edilen teşekkür: 257

    Standart

    Mustafa Bey'in de dediği gibi vitese dokunmak anında çalıştırır. Ayrıca seri fren yaparak çalıştırmanın bir zararı olacağı kanısında değilim. Zira hillholderıon yüzde 5 ve yukarı eğimli yollarda devreye girdiğini biliyoruz, daha düşük eğimli yerlerde araç viteste de olsa frenden ayagınızı cekince (s-s kapalı olsa da) zaten bir miktar geri kaçar...Robot ve şanzıman buna uyumludur bence...16 bin km dir bir sıkıntı görmedim.

    Lpg den sonra s-s i ben de kapatıyorum.

    Selam

  12. #12
    E S
    FN2 TYPER kifanhom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/01/2011
    Yaş
    51
    Mesajlar
    373
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 95

    Standart

    Alıntı *USTA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şanzımana mutlaka zararı vardır,en güzeli start&stop özelliğini devre dışı bırakmak veya aracı hareket ettirmeden önce vites kolunu ileri veya geri hareket ettirerek çalıştırdıktan sonra sistemin devreye girmesiyle sürüşe devam etmektir...
    illaki start stop devrede diyorsanız bence de en güzeli vites kolunu hareket ettirmek
    livin' on the edge

Benzer Konular

  1. Duologic hidroliği sesi hakkında önemli
    BLUEMAN tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 04/05/2011, 20:31
  2. LANET duologic!!!!!!!!
    ByLabTek tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 06/11/2010, 23:31
  3. Linea 1.3 duologic kullanımı
    taipen71 tarafından Diğer Fiat Binek Modelleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 23/11/2009, 14:45
  4. Satılık Punto(Duologic)
    puntogrande tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 01/08/2009, 21:36
  5. diesel 90 hp duologic yardim
    ugurozer tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 15/08/2007, 15:48

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com