murat abı uygulamıssın ısı elıne saglıkBulusmada benım kapaın orayıda boyraız deme
![]()
Captaİn Jack Sparrow
hocam bu yaptığınız işlem çok tehlikeli haberiniz olsun allah korusun bir yangın olayında araba cayır cayır yanar söndüremezsiniz
ve ayrıca içeride asfalt kokusundan duramazsınız tabi tercih sizin
arkadaşlar bazı şeyleri yapmadan önce düşünmek lazım Fiat bilmiyormu zivitli kağıtla arabayı katlamayı
ayhan benim kullandığımın daha kalitesizini zaten fiat aracın kapı içlerine döşeme altlarına zaten parça parça uygulamış,size hiç zift kokusu geldimi? fiat malzemeden çala çala arabayı zaten enaz maliyetle üretmeye çalışıyor,bu iş için cebinden araç başı 200 euro ek maliyet gelsin istermi? ayrıca evin çatısına ziftli kağıt döşemiyorum,mamulu alev makinası(şalama)ile yakmıyorumki koku yapsın,taban sacının üstüne kaplayacağım üstüne 5 mikron aluminyum gelecek onunda üstüne 1cm izolasyon keçesi gelecek,sonra döşemeyi tekrar kapatacağım. başka sorusu olan...
inşallah problem çıkarmaz eline sağlık senin içine siniyorsa sorunyok.....
abi senin dediğin malzemelerin alev almama özelliği var ve bilimsel olarak araştırılmış kanıtlanmış bir malzeme yoksa arabada kullanamazlar ve bu araç 5 yıldız alamaz çarpışma testlerinde aracın sadece darbeleri nasıl emdiği değil herşeyi değerlendiriliyor biz sadece sana bilgi veriyoruz gerisini sen bilirsin
ayhan çarpışma testinden 5 yıldız aldı,geç tutuşan araba olarak ödül almadı. koltuklar sigara yanığından elek oldu kılıf taktırdım, kapı içlerinden ses geliyordu,serviste ses yapan kapı içi döşemesini söküp havyaya benzeyen aletle(kapı altındaki cepler zamanla genleşerek zırıltı yapıyordu) plastiği eritip kaynattılar gözümün önünde..
eline sağlık murat abi yine yakışır bir çalışma yapmışsın.tebrik ederim.
sana birde sorum olacaktı acaba bunu kapı iç taraftaki saçına yapıştırsak daha iyi olurmuydu.(kapının dış saçı ) üstünede ses yalıtım süngeri koysak. nasıl olur ?
çok işe yarayacaktır.. bitüself ile kapı içlerini ve bagajı yaptım çok fark etti..
davlumbazlara vaktim olmadı.. bu yaza inşallah..
boş bir dükkanım olsa arabanın tüm iç aksamımı söküp (göğüs hariç) her yerini bu malzemeden kaplayacağım
ama şimdlik önce arka tarafı ve kapı içlerini yazında aracın iç taraftan al kısmını kaplayacağım
ben yol sesinden ziyade motor sesini azaltmayı tercih ederim =) onuda yapamıyorlar..
ellerinize sağlık.
abi sen bilirsin araç senin sonuçta ben sadece bildiklerimi söylüyorum
kolay gelsin
ayhancığım bizim arabaların izolasyon konusundaki zaafiyetini biliyorsun,ben meslek icabı canım sıkıldıkça bitaraflarını söküp kurcalar dururum,şimdi sende haklısın durup dururken arabanın üzerine 30 kg yük ve yanıcı malzemeyi neden ekliyorumki? ben istanbul veya ankara merkezde yaşasaydım bu işe pek kalkışmazdım,yaşadığım yerin(izmir urla) yolları okadar kötü ki anlatamam,ankaranın en ücra köyünün bile yolu(şereflikoçhisar göllü köyü) benim yaşadığım ilçenin merkezindeki yoldan daha güzel yemin ederim,ayrıca asfaltımız önce zift atılıp daha sonra mıcır serilip silindirle sıkıştırılarak yapıldı,asfaltın yüzeyi mıcırlı ,seyhat esnasında öylle uğultu ve titreşim yapıyorki ,trimi enaza indirmek için lastik basıncını hep düşürmüşümdür,araçtakıleri çıkan sesleden korumak için teybi açıyorum ,düşük hızda gidiyorum,falan.yollardaki çukur, hendek ,logar kapağı,gibi okadar çok tuzaklar varki görmen lazım,hareket halinde tetris oynuyorum resmen. yani yollar böyleyken araba tez vakit trimlerle tanıştı ayhancığım, şimdi ben bu tip yalıtımlarla arabayı tekrar kazanmaya çalışıyorum,ben bu malzemeleri çok araştırdım,maliyetide düşünerek en uygun olanları aldım.sanayii de kaportacılar yaptığım işleme 700 ila 1000 tl fiyat istediler,benimde elimden böyle şeyler geliyor,malzemeyi alıp kendim yapmaya karar verdim..
arka kapı dösemesini yerleştiriken buyuk ıhtımalle sorun yaşıcaksın keske kapı ızolasyonlarını bu sekılde yapmasaydın emın ol orjınal beyaz ızolasyon daha başarılı..ben sana bunlara ek olarak dosemenın arkasına uygulama yapmanı onerıyorum senınde bahsettığın gıbı ses keçesi kullanabılırsın ben oyle yaptım sahsen sonuç gercekten mukemmell..sadece fıkır olması acısından kapıların bırını sokup resimlicem sizin için..benım su an ıcın tum kapılar arka bagaj tabanı arka koltuk altı bagay direkleri bagay kapagı bagas halılarının tamamının altı arka camurluk boslukları ıcten mudahale yaptımm ben..orta dırekler esık cıtaların ıyaptım sonuş harıka..bende ılk once senın gıbı zıft plaka yaptım anca bır yaz dayanabıldı aracım sıyah olduğu ıcın sıcaktan acıldı ve koku yaptı..soktum servısten orjın ızolasyonu aldım ve bu sefer kapı dosemesının ıcını ses kecesıyle doldurdum boyle renklı renkı artık ıplıklerden meydana gelme 2 mt enınde boyuna sız kara verıyosunuz...o malzemeden dosedım bence hazır acmısken onuda yap..ama arka kapı dosemesını eger o ızalayonu o sekılde yaptıysan oturtamassın..nedenı ıse kol dayama yeri kaputun içine doğru ılerliyor..resimde gorulen yer tamamen duz..orjınal ızolasyonun seklı ne ıse onu yapmak sorundasınız aksı halde doseme zıfte deger ve yerıne oturmaz zorlarsanızda ya ortasından yırtılır yada yapıstırdığınız yarden kopar..başıma geldi orda bılıyorum..bu arada umarım kapı sacına oyn uygulamayı iç taraftan yapmıssındır yoksa bisey fark etmez..arka çamurluk ıcıne bende yapım hıs dusunmedım bu sekılde yapmayı..
onrky
1.4 starjet 95hp
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri