Alıntı ayhan1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
abi sen bilirsin araç senin sonuçta ben sadece bildiklerimi söylüyorum

kolay gelsin
ayhancığım bizim arabaların izolasyon konusundaki zaafiyetini biliyorsun,ben meslek icabı canım sıkıldıkça bitaraflarını söküp kurcalar dururum,şimdi sende haklısın durup dururken arabanın üzerine 30 kg yük ve yanıcı malzemeyi neden ekliyorumki? ben istanbul veya ankara merkezde yaşasaydım bu işe pek kalkışmazdım,yaşadığım yerin(izmir urla) yolları okadar kötü ki anlatamam,ankaranın en ücra köyünün bile yolu(şereflikoçhisar göllü köyü) benim yaşadığım ilçenin merkezindeki yoldan daha güzel yemin ederim,ayrıca asfaltımız önce zift atılıp daha sonra mıcır serilip silindirle sıkıştırılarak yapıldı,asfaltın yüzeyi mıcırlı ,seyhat esnasında öylle uğultu ve titreşim yapıyorki ,trimi enaza indirmek için lastik basıncını hep düşürmüşümdür,araçtakıleri çıkan sesleden korumak için teybi açıyorum ,düşük hızda gidiyorum,falan.yollardaki çukur, hendek ,logar kapağı,gibi okadar çok tuzaklar varki görmen lazım,hareket halinde tetris oynuyorum resmen. yani yollar böyleyken araba tez vakit trimlerle tanıştı ayhancığım, şimdi ben bu tip yalıtımlarla arabayı tekrar kazanmaya çalışıyorum,ben bu malzemeleri çok araştırdım,maliyetide düşünerek en uygun olanları aldım.sanayii de kaportacılar yaptığım işleme 700 ila 1000 tl fiyat istediler,benimde elimden böyle şeyler geliyor,malzemeyi alıp kendim yapmaya karar verdim..