Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
aslında usta en zor en gıcık motorun fire olduğunu söyledi, üst tarafta ufak tefek çok parça var vidaları filanda çok ama multijete göre nasıl bilmiyorum. cmax tdciınkini firea göre çok daha az işçilikle değiştirmişti.
Tamam da ozan kardeş kaputu açtığında fire motorda öyle ortalıkta pek fazla parça yok ki.Üstelik motor havuzunda ustanın parçaları kolay değiştirebilmesi için bir sürü boşluk alan var.Ama t-jet veya starjet motorda durum böyle değil kaputu açtığında turbo vs birçok parça mevcut ve motor havuzunda boşluk alan çok az.Fire motorda kaputu açtığında asfalt gözüküyor.Neredeyse 2-3 yaşında bir çocuk motorun içinden aracın altına geçebilir.Belki multijet motor daha kolay işçiliği olabilir ama bence benzinliler içinde fire motor işçiliği en kolay motordur diye düşünüyorum.