32 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Bizim Punto ilk ağır bakımını gördü :)

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı ykaya1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu triger değişimi multijetlerle benzinli fire motorlarda farklı yapılıyor değil mi?Benzinli fire motorun triger değişimi için motor kulağı şanzıman muhafazası ve karter gibi parçaları sökmeye gerek yok sanırım.Çünkü fire motorun trigeri altta değil motorun yan tarafında plastik kapak içerisinde.Bu yüzden fire motorda triger değişimi daha kolay ve daha ucuz olur diye düşünüyorum.Sizce doğrumu biliyorum?
    farklı ama fiyat değişken, şanzuman karter vs sökülmüyo ama üst taraftan baya bişey sökülüyo. buda ustadan ustaya değişiyo tabii
    Konu OzzY tarafından (12/02/2011 Saat 13:43 ) değiştirilmiştir.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  2. #2
    YUNUS KAYA
    ykaya1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    farklı ama fiyat değişken, şanzuman karter vs sökülmüyo ama üst taraftan baya bişey sökülüyo. buda ustadan ustaya değişiyo tabii
    Evet biraz üst taraftan parça sökülmüş.Fakat multijet motorun yanında yine de bayağı az parça sökülmüş.Bu da işçilik ücretlerinde avantaj demek.Zaten bence fire motor çok sade.Kaputu açtığına birsürü boş yer var.Ve gözönünde kafa karıştıracak fazla bir parça da yok.Onun için işçiliinin diğer motor seçeneklerine göre çok daha kolay ve ucuz olcağını düşünüyorum.

  3. #3
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı ykaya1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet biraz üst taraftan parça sökülmüş.Fakat multijet motorun yanında yine de bayağı az parça sökülmüş.Bu da işçilik ücretlerinde avantaj demek.Zaten bence fire motor çok sade.Kaputu açtığına birsürü boş yer var.Ve gözönünde kafa karıştıracak fazla bir parça da yok.Onun için işçiliinin diğer motor seçeneklerine göre çok daha kolay ve ucuz olcağını düşünüyorum.
    aslında atmosferik motorların işçiliği daha kolaydır.
    iş birazda motor havuzunun genişliğinde de bitiyor. usta ne kadar rahat çalışırsa o kadar kolay biter işi

    bu arada bakım anlamında işçiliği en kolay motorlar genelde düz - turbosuz dizel motorlardır.
    motor dışında pompa, enjektör ve yardımcı üniteler haricinde pek birşey yoktur

  4. #4
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı ykaya1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet biraz üst taraftan parça sökülmüş.Fakat multijet motorun yanında yine de bayağı az parça sökülmüş.Bu da işçilik ücretlerinde avantaj demek.Zaten bence fire motor çok sade.Kaputu açtığına birsürü boş yer var.Ve gözönünde kafa karıştıracak fazla bir parça da yok.Onun için işçiliinin diğer motor seçeneklerine göre çok daha kolay ve ucuz olcağını düşünüyorum.
    aslında usta en zor en gıcık motorun fire olduğunu söyledi, üst tarafta ufak tefek çok parça var vidaları filanda çok ama multijete göre nasıl bilmiyorum. cmax tdciınkini firea göre çok daha az işçilikle değiştirmişti.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #5
    YUNUS KAYA
    ykaya1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında usta en zor en gıcık motorun fire olduğunu söyledi, üst tarafta ufak tefek çok parça var vidaları filanda çok ama multijete göre nasıl bilmiyorum. cmax tdciınkini firea göre çok daha az işçilikle değiştirmişti.
    Tamam da ozan kardeş kaputu açtığında fire motorda öyle ortalıkta pek fazla parça yok ki.Üstelik motor havuzunda ustanın parçaları kolay değiştirebilmesi için bir sürü boşluk alan var.Ama t-jet veya starjet motorda durum böyle değil kaputu açtığında turbo vs birçok parça mevcut ve motor havuzunda boşluk alan çok az.Fire motorda kaputu açtığında asfalt gözüküyor.Neredeyse 2-3 yaşında bir çocuk motorun içinden aracın altına geçebilir.Belki multijet motor daha kolay işçiliği olabilir ama bence benzinliler içinde fire motor işçiliği en kolay motordur diye düşünüyorum.

  7. #6
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı ykaya1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam da ozan kardeş kaputu açtığında fire motorda öyle ortalıkta pek fazla parça yok ki.Üstelik motor havuzunda ustanın parçaları kolay değiştirebilmesi için bir sürü boşluk alan var.Ama t-jet veya starjet motorda durum böyle değil kaputu açtığında turbo vs birçok parça mevcut ve motor havuzunda boşluk alan çok az.Fire motorda kaputu açtığında asfalt gözüküyor.Neredeyse 2-3 yaşında bir çocuk motorun içinden aracın altına geçebilir.Belki multijet motor daha kolay işçiliği olabilir ama bence benzinliler içinde fire motor işçiliği en kolay motordur diye düşünüyorum.
    öyle ama neden bilmiyorum işlem epey uğraştırıcıydı, bende şaşırdım
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

Benzer Konular

  1. Ağır bakım
    jakabo_ank tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 27/04/2014, 04:00
  2. GP içinde ağır koku
    forcaster35 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 04/11/2010, 15:01
  3. Çok savaş gördü bu millet.Çömelen devleti ilk kez görüyor
    ZAK1980 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 06/07/2010, 21:47
  4. Saatçi'den Cimbom'a Ağır Küfür...
    mustafaf tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 04/11/2009, 10:16
  5. Buda Bizim Gp Punto Wrc
    TEZEL PUNTO 45 tarafından Üye Garajı forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 30/11/2007, 20:18

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com