Evet biraz üst taraftan parça sökülmüş.Fakat multijet motorun yanında yine de bayağı az parça sökülmüş.Bu da işçilik ücretlerinde avantaj demek.Zaten bence fire motor çok sade.Kaputu açtığına birsürü boş yer var.Ve gözönünde kafa karıştıracak fazla bir parça da yok.Onun için işçiliinin diğer motor seçeneklerine göre çok daha kolay ve ucuz olcağını düşünüyorum.
aslında atmosferik motorların işçiliği daha kolaydır.
iş birazda motor havuzunun genişliğinde de bitiyor. usta ne kadar rahat çalışırsa o kadar kolay biter işi
bu arada bakım anlamında işçiliği en kolay motorlar genelde düz - turbosuz dizel motorlardır.
motor dışında pompa, enjektör ve yardımcı üniteler haricinde pek birşey yoktur![]()
Tamam da ozan kardeş kaputu açtığında fire motorda öyle ortalıkta pek fazla parça yok ki.Üstelik motor havuzunda ustanın parçaları kolay değiştirebilmesi için bir sürü boşluk alan var.Ama t-jet veya starjet motorda durum böyle değil kaputu açtığında turbo vs birçok parça mevcut ve motor havuzunda boşluk alan çok az.Fire motorda kaputu açtığında asfalt gözüküyor.Neredeyse 2-3 yaşında bir çocuk motorun içinden aracın altına geçebilir.Belki multijet motor daha kolay işçiliği olabilir ama bence benzinliler içinde fire motor işçiliği en kolay motordur diye düşünüyorum.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri