Sayfa 3/3 İlkİlk 123
49 sonuçtan 41 ile 49 arası

Konu: En iyi sıralı LPG?

  1. #41
    BARIS ATABEY
    predator_ant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/08/2008
    Mesajlar
    355
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    07 BHA 87
    Edilen teşekkür: 77

    Standart

    Alıntı ianemon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim t-jet'te milano vardı ama motorda sürekli tekleme ve motor arıza lambasını yakması sebebi ile defalarca ayarlar ve denemeler yapılmasına rağmen düzeltememeişler ve söktürmüşler aracı alırken tüm lpg tesisatını da yanında verdiler bana araştırmalarım t-jet lerde uyumlu olmadığını çıkardı ortaya fiyat servisini aradım (ankara kartaş) bana t-jetlere lpg takılamadığını söylediler ama çok iyi mühendis bir arkadaş sayesinde sincanda atiker taktırdım tabi bazı değişiklikler yaptılar ve şuanda sorunsuz bir şekilde kullanıyorum sanırım herkes takamıyor çünki birçok değişiklik yaparak sistemi değiştirdiler pins lpg 2500 tl vereceğime 1300 tl süper bir sistem yapıldı tavsiye ederim herkese tüm t-jet çi arkadaşlara
    ilker abi ne gibi değişiklikler yaptılar konuyu biraz açman mümkünmü?

  2. #42
    Yüksel KILIÇ
    yklklc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/11/2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    305
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 30

    Standart

    Alıntı 61TS61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yüksel kardeş kaça taktırdın ve izlenimlerini sıralarmısın.......
    1700 Yetkili serviste fiyat dışarıda daha uygun ama ilerde garantiden yana başım ağrımasın diye özellikle oraya taktırdım ve şimdilik çok memnunum birde gerçekten bugüne kadar gittiğim yetkili servisler içinde en ilgilileri bence.

    LPG işini yapan ilk yetkili servis olması da + yanlarından.

  3. #43
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    vialle veya teleflekse bakın şuan için en iyi lpg bunlar
    vialle lpg yi sıvı şekilde enjekte ediyor benzin gibi yani lpg de son sistem bu
    teleflseks gfı die bir sistem çıktı adamların 5 tane garanti ettiği tahdütü var bunları şu şekilde yazmış sitesinde ;
    LPG montajı yapan bir firma, kalitesinden ve performansından çok emin olduğu bir ürüne aşağıdaki 5 taahhütü tereddütsüz verebilir. Bir LPG montajının tüketiciye fayda sağlaması, bu 5 maddenin birden takılan üründe olması ile mümkündür. Bunlardan birinin dahi eksik olmasını GFI kabul etmez. LPG montajından en üst düzeyde fayda, ancak bu 5 maddenin beraber sağlandığı durumlarda mümkündür.



    Bu 5 Taahhüt Nedir ?

    1. Motor arıza lambası yanmayacak,
    2. Tasarruf, litre bazında garanti edilecek, (Örnek: 100 Km.de 10 Lt. benzin tüketen bir otomobil, 100 Km.de 11,5 Lt. ortalama %15 daha fazla LPG tüketir)
    3. Aracın çekişi düşmeyecek,
    4. Araç ayar için servise tekrar gelmeyecek,
    5. Sabah çalışma zorluğu ve yüksek devirlerde LPG'den benzine geçme sorunu yaşanmayacak.



    Eğer bunlar montaj atölyesi tarafından tüketiciye sağlanmazsa şu sorunlarla karşılaşabilirsiniz :



    1. Motor arıza lambası yanar ve önemsemezsiniz ancak aracınız bu durumda hava-yakıt karışımında düzensiz bir yapıya geçmiştir. Yüksek ısıdan dolayı motor ve üst kapak, conta, subaplar ve yuvalar zarar görebilir.
    2. LPG taktırılmasının en önemli sebeplerinden birisi tasarruf sağlamaktır. Tasarruf şu şekilde hesaplanır ; Benzinde 100 km. de 7 litre yakıt tüketen bir otomobil LPG'de ortalama %15 civarında bir artış sağlar ve 8 litre LPG tüketir. Eğer LPG montajı sonrası bu oranı yakalayamazsanız tasarruf beklentiniz hesapladığınız gibi olmayacaktır.
    3. Enjektörlerin manifolda uzak bir mesafeden takılması, LPG ECU'sunun kalitesiz olması veya kötü bir kalibrasyon yapılmasından dolayı aracınızın çekişinde sorun yaşayabilirsiniz. Özellikle, yüksek hızda ve rampalarda bunu hissedilebilirsiniz.
    4. LPG montajı esnasında yapılan ayar tekrar tekrar bozulmamalı ve araç ayar için servise tekrar gelmemelidir. Bu tip sorunlarla çok karşılaşılmasının en büyük sebebi ECU'nun yetersiz olmasıdır.
    5. Bunların haricinde aracınız sabahları çalışma zorluğu yaşamamalı ve yüksek devirlerde benzine atmamalıdır.


    Yukarıda yazılı 5 maddenin montaj atölyesi tarafından önemi size anlatılmalıdır. Bunlar tüketici için son derece önemlidir. LPG montajından (Kalibrasyon-ayar) kaynaklı olarak arıza lambasının sürekli yanması, performans kaybı, ayarın bozulması gibi sorunların yaşandığı bir LPG montajı kesinlikle başarısızdır ve araç bu durumdan zarar görür.


    GFI LPG SİSTEMİ MONTAJI SONRASI VERİLEN 5 TAAHHÜT
    LPG montajı yapan bir firma, kalitesinden ve performansından çok emin olduğu bir ürüne aşağıdaki 5 taahhütü tereddütsüz verebilir. Bir LPG montajının tüketiciye fayda sağlaması, bu 5 maddenin birden takılan üründe olması ile mümkündür. Bunlardan birinin dahi eksik olmasını GFI kabul etmez. LPG montajından en üst düzeyde fayda, ancak bu 5 maddenin beraber sağlandığı durumlarda mümkündür.



    Bu 5 Taahhüt Nedir ?

    1. Motor arıza lambası yanmayacak,
    2. Tasarruf, litre bazında garanti edilecek, (Örnek: 100 Km.de 10 Lt. benzin tüketen bir otomobil, 100 Km.de 11,5 Lt. ortalama %15 daha fazla LPG tüketir)
    3. Aracın çekişi düşmeyecek,
    4. Araç ayar için servise tekrar gelmeyecek,
    5. Sabah çalışma zorluğu ve yüksek devirlerde LPG'den benzine geçme sorunu yaşanmayacak.



    Eğer bunlar montaj atölyesi tarafından tüketiciye sağlanmazsa şu sorunlarla karşılaşabilirsiniz :



    1. Motor arıza lambası yanar ve önemsemezsiniz ancak aracınız bu durumda hava-yakıt karışımında düzensiz bir yapıya geçmiştir. Yüksek ısıdan dolayı motor ve üst kapak, conta, subaplar ve yuvalar zarar görebilir.
    2. LPG taktırılmasının en önemli sebeplerinden birisi tasarruf sağlamaktır. Tasarruf şu şekilde hesaplanır ; Benzinde 100 km. de 7 litre yakıt tüketen bir otomobil LPG'de ortalama %15 civarında bir artış sağlar ve 8 litre LPG tüketir. Eğer LPG montajı sonrası bu oranı yakalayamazsanız tasarruf beklentiniz hesapladığınız gibi olmayacaktır.
    3. Enjektörlerin manifolda uzak bir mesafeden takılması, LPG ECU'sunun kalitesiz olması veya kötü bir kalibrasyon yapılmasından dolayı aracınızın çekişinde sorun yaşayabilirsiniz. Özellikle, yüksek hızda ve rampalarda bunu hissedilebilirsiniz.
    4. LPG montajı esnasında yapılan ayar tekrar tekrar bozulmamalı ve araç ayar için servise tekrar gelmemelidir. Bu tip sorunlarla çok karşılaşılmasının en büyük sebebi ECU'nun yetersiz olmasıdır.
    5. Bunların haricinde aracınız sabahları çalışma zorluğu yaşamamalı ve yüksek devirlerde benzine atmamalıdır.


    Yukarıda yazılı 5 maddenin montaj atölyesi tarafından önemi size anlatılmalıdır. Bunlar tüketici için son derece önemlidir. LPG montajından (Kalibrasyon-ayar) kaynaklı olarak arıza lambasının sürekli yanması, performans kaybı, ayarın bozulması gibi sorunların yaşandığı bir LPG montajı kesinlikle başarısızdır ve araç bu durumdan zarar görür.


    GFI LPG SİSTEMİ MONTAJI SONRASI VERİLEN 5 TAAHHÜTLPG montajı yapan bir firma, kalitesinden ve performansından çok emin olduğu bir ürüne aşağıdaki 5 taahhütü tereddütsüz verebilir. Bir LPG montajının tüketiciye fayda sağlaması, bu 5 maddenin birden takılan üründe olması ile mümkündür. Bunlardan birinin dahi eksik olmasını GFI kabul etmez. LPG montajından en üst düzeyde fayda, ancak bu 5 maddenin beraber sağlandığı durumlarda mümkündür.



    Bu 5 Taahhüt Nedir ?

    1. Motor arıza lambası yanmayacak,
    2. Tasarruf, litre bazında garanti edilecek, (Örnek: 100 Km.de 10 Lt. benzin tüketen bir otomobil, 100 Km.de 11,5 Lt. ortalama %15 daha fazla LPG tüketir)
    3. Aracın çekişi düşmeyecek,
    4. Araç ayar için servise tekrar gelmeyecek,
    5. Sabah çalışma zorluğu ve yüksek devirlerde LPG'den benzine geçme sorunu yaşanmayacak.



    Eğer bunlar montaj atölyesi tarafından tüketiciye sağlanmazsa şu sorunlarla karşılaşabilirsiniz :



    1. Motor arıza lambası yanar ve önemsemezsiniz ancak aracınız bu durumda hava-yakıt karışımında düzensiz bir yapıya geçmiştir. Yüksek ısıdan dolayı motor ve üst kapak, conta, subaplar ve yuvalar zarar görebilir.
    2. LPG taktırılmasının en önemli sebeplerinden birisi tasarruf sağlamaktır. Tasarruf şu şekilde hesaplanır ; Benzinde 100 km. de 7 litre yakıt tüketen bir otomobil LPG'de ortalama %15 civarında bir artış sağlar ve 8 litre LPG tüketir. Eğer LPG montajı sonrası bu oranı yakalayamazsanız tasarruf beklentiniz hesapladığınız gibi olmayacaktır.
    3. Enjektörlerin manifolda uzak bir mesafeden takılması, LPG ECU'sunun kalitesiz olması veya kötü bir kalibrasyon yapılmasından dolayı aracınızın çekişinde sorun yaşayabilirsiniz. Özellikle, yüksek hızda ve rampalarda bunu hissedilebilirsiniz.
    4. LPG montajı esnasında yapılan ayar tekrar tekrar bozulmamalı ve araç ayar için servise tekrar gelmemelidir. Bu tip sorunlarla çok karşılaşılmasının en büyük sebebi ECU'nun yetersiz olmasıdır.
    5. Bunların haricinde aracınız sabahları çalışma zorluğu yaşamamalı ve yüksek devirlerde benzine atmamalıdır.


    Yukarıda yazılı 5 maddenin montaj atölyesi tarafından önemi size anlatılmalıdır. Bunlar tüketici için son derece önemlidir. LPG montajından (Kalibrasyon-ayar) kaynaklı olarak arıza lambasının sürekli yanması, performans kaybı, ayarın bozulması gibi sorunların yaşandığı bir LPG montajı kesinlikle başarısızdır ve araç bu durumdan zarar görür.
    Konu speedy_16 tarafından (07/03/2011 Saat 00:57 ) değiştirilmiştir.

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #44
    İLKER ÇELİK
    ianemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/02/2011
    Yaş
    48
    Mesajlar
    99
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Plaka
    06 R 1555
    Edilen teşekkür: 22

    Standart T-jetlere atiker özel sistem

    Alıntı predator_ant Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilker abi ne gibi değişiklikler yaptılar konuyu biraz açman mümkünmü?

    beyin farklı borular farklı ve daha birkaç aksam daha farklı normal kit kullanmıyorlar atikerin sadece bir versiyonu oluyor adamlar bunu uzun uğraşlar sonucunda başarmışlar bu nedenle herşeyi anlatmıyorlar sadece sorunsuz yapıp teslim ediyorlar ama gerçekten belli bile değil istersen ara ankara -sincan atiker bayii teknogaz oto gaz ismail bey var mühendis arkadaş bir sor istersen antalyada olduğun için sana veya senin sitemi yapacak olan arkadaşlara belki bilgi verirler sormanda fayda var---0312 271 37 63---0542 590 20 60

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #45
    Zynl krcn
    ZAK1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/05/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    3.727
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    07ÜJİ34
    Edilen teşekkür: 1924

    Standart

    İlker hocam bilgi için teşekkürler ılerıde taktıracagım marka BRC idi mocanda fakat siz Atiker Tekno otogaz dıyorsunuz gayette basarılar ımıs ileride atiker taktırırım dıye dusunuyorum bu fırmada donusum yaptıran dıger Tjet olmayan arkadaslarda ılerıde fıkırlerını paylasır umarım
    Zeynel KARACAN

    "Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"

  8. #46
    Cemal KÖYLÜOĞLU
    C(C)K cck1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/04/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.692
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 570

    Standart

    Alıntı yolcu27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atikerden gayet memnunum 2000km oldu sorunum yok şimdilik..
    benimde atiker 11000 km. oldu bi sorun yok yakında filtereyi değiştirmeye gideceğim km. yaklaştı...

  9. #47
    SERDAR UZUNCA
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. PNT 34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/02/2010
    Yaş
    43
    Mesajlar
    161
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 34

    Standart

    Atiker

  10. #48
    Halit BEBEK
    nerhal61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/02/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    815
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    BIZEHERYERTRABZON
    Edilen teşekkür: 257

    Standart

    Alıntı ZAK1980 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlker hocam bilgi için teşekkürler ılerıde taktıracagım marka BRC idi mocanda fakat siz Atiker Tekno otogaz dıyorsunuz gayette basarılar ımıs ileride atiker taktırırım dıye dusunuyorum bu fırmada donusum yaptıran dıger Tjet olmayan arkadaslarda ılerıde fıkırlerını paylasır umarım
    Zeynel slm,

    Ankara'da montajcım Mocan otogaz start stop lu araçlara uygun yazılımın geliştirildiğini söyledi. Yıllık bakımdan sonra gidip deneyeceğiz. Lpg de cok esprisi yok belki ama denemekte fayda var.

    Bilindiği gibi lpg li araçlarda s-s sistemi aynen çalışıyor. Ancak tekrar start durumunda yine benzinle çalışıp lpg ye geçiyor idi. Şimdi bunu da ortadan kaldırabilecek bir yazılım varmış BRC'de...

  11. #49
    v d
    vdevir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/11/2010
    Yaş
    47
    Mesajlar
    103
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 38

    Standart

    merhaba arkadaşlar.

    dizel puntodan önce 1.6sx 2000 model bravom vardı.
    BRC sıralı ile 36bin km kullandım. hiç sorun yaşamadım.
    saygılarımla

Sayfa 3/3 İlkİlk 123

Benzer Konular

  1. Satılık sıralı sistem lpg 600 tl 4 ay kullanılmış
    ianemon tarafından Satılık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 02/05/2011, 11:23
  2. Lovato Sıralı Sistem LPG
    Bolu_Beyi tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 25/03/2011, 19:19
  3. 700 tl satılık lpg sıralı sistem 4 aylık
    ianemon tarafından Satılık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 18/03/2011, 03:27
  4. BMD marka sıralı gaz
    yklklc tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 29/11/2010, 22:31
  5. prins sıralı sistem taktırdım
    baycep tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 16/07/2007, 19:23

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com