olay budur abi işte teşekkürler resimler için
evet arkadasım sana bu dusunduklerın ıcın katılıyorum.yalnız su cıvata ısı ıcın pek saglıklı olacagını dusunmuyorum gorupte hatıladıgım kadarıyla yanlıs yerden bahsetmıyor ısem cıvatanın gırecegı yerde hassas bır bolge fanı actıgın zaman ufleme basıncıyla ust kısımdan basınc yapıp cıvatanın oturdugu yer kırılabılır maksadım senın bulusuna camur atmak degıl sakın yanlıs anlasılmasın maksat burada bırbırımıze daımı cozumlerle yardımcı olmak.benım yaptıgım cozumle kapagı yerıne takarken bıle hıc ugrasmadan takıyorsun hemde bır daha sorun cıkarmaksızın
olay budur abi işte teşekkürler resimler için
Teşekür ederim işe yaradı
cok guzel olmus tebrıkler..
Güzel bilgi emeğinize sağlık
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
Murat bey elinizdeki parça hariç herheri focus lamışsnız..makinenin odaklanma yeri olarak Orta bölümünü([.] bu şekilde ayarlarsanız sorun çözülecektir..Ben altını somun takarak sağlamlaştırdım..Fakat üstününde aynı o şekilde parçası var sanıyorum..Oraya birşey yapamadım malesef..
bu parcanın tırnaklarının kırılmasının sebebi bence, polen filtresini değiştiren ustanın veya çırağın haycan gibi asılarak o parçayı çekmesi. tırnaklara basmıyorlar. tırnakları boşverin çıkartması gereken yan siyah parcayı bile cikartmadan filtreyi cikartmaya calisanlar var.
Bende bu şekilde yaptım. Elimde ölçü olmadığı için kapak almış oldum ama kırılacağı için yedeği olmuş oldu.
Bir mandalın ortasındaki sert teli ve elimde 2 karışımlı iran yapıştırıcısı denen ürün vardı onu kullandım. Biraz işçilikle bu şekilde oldu.
![]()
Konu cmhrky tarafından (19/02/2018 Saat 19:56 ) değiştirilmiştir.
çok güzel bir işçilik olmuş elinize sağlık.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri