Aracım 30000 de ve ön lastiklerin hemen arkası (neredeyse ön kapının ortasına kadar) ve arka kapının çamurlukla birleştiği noktada (tam orta kısmın altında kalan yer) hem kapı hem çamurluk tarafında yüzlerce taş vuruğu izi oluşmuş durumda.Servise gösterdim.Fabrikaya resimleri çekip gönderdiler.Fabrika dış etken kaynaklı olduğunu söylemiş ve birşey yapamıyacaklarını söylediler.Mahkemeye veriyorum.Araçta dizayn problemi var.
Herkes aracına baksın .arka kapıların çamurlukla birleştiği noktada taş vuruklarını göreceksiniz....
bilgi için teşekkürler..
2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic
bende problem yok böyle.
sizin aracınızda boya kaynaklı bir sorun olabilir ya da aracınızı taşlı yollarda sık ve süratli kullanıyor olabilirsiniz.
bu sorun evet var.sıkıntı ön tekerlek lerin paçadan arka çamurluk bombesine sıçratma yapması kaynaklı. ama bir dizayn sorunu olsa da çözümü basit paçalık kullanmak. yada taşlı zeminde düşük hızda gitmek.
Gezgin Gp.
paçalık orjinalinde yok bu bir,ikincisi kullanılan zemin ve hızlı gitmekle alakası yok.zaten kötü zeminde hızlı gidemezsin..
kimsenin aracında taş vurukları problemi yok mu ya?
Konu erdiyilmaz tarafından (22/06/2010 Saat 21:46 ) değiştirilmiştir. Sebep: Mesajlariniz birlestirilmistir.
paçalıklar orjinal accesori katalog da var biir,
bozuk derken mıcırlı yolu kastettim ikii,
başka taş vuruğu olan araç yok... bu da üç.
önerilere daha temiz bir üslupla karşılık verin bu da dööört.
Konu gurik tarafından (18/06/2010 Saat 00:21 ) değiştirilmiştir.
Gezgin Gp.
yok.... çok şükür....
bende de problem yok...
derdimi anlatmaya çalıştım...mıcırlı yolda kullanmadım...tamamında paçalık yok bildiğim kadarıyla.kitapçıkta olsa ne olur olmasa..en az beş farklı puntoya baktım hepsinde de taş vuruğu var...
bende de problem yok çok şükür...
tamam da bir iki üçe gerek yoktu. biz de fikrimizi söyledik. geçmiş olsun rötuş yaptırın yoksa sıkıntı büyüyebilir çok ıslak kalan yerler o bölgeler. kaputa olduğu gibi film koruma yapılabilir bölgesel taş alan yere. Yani tasarım böyle yapacak başka bişey yok. Fabrika da tasarımı değiştiremez ki. bizim yollar Avrupa dan 100 yıl geri.
Gezgin Gp.
aslında herkezde var arkadaslar ben arkadasın bahsettigi yeri anladım stılo larda ve ozellıkle meganların kapı kosesi ve çamurlukla bırlesen yerlerine baktıgınızda orjınal film oldugunu gorursunuz..fiatın yapması gereken o bombe bolgeye uretım bandında koruyucu sefaf film yapiştirmak..
onrky
1.4 starjet 95hp
fabrika tasarımı değiştirmeli ve üzülen müşterilerinin problemini çözmeli....Bu adamlar birdünya test yapıyorlar ancak gözden kaçırmış olabilirler.Geribildirim son kullanıcılardan geldiğinde problemi gidermenin yanında birde teşekkür etmeliler..Ama bunu yapsa yapsa birtek almanlar yapar...Belki italyanlarda yapar ama haberleri olursa...
????
Gezgin Gp.
gncl
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri