Alıntı Muhendis06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
MURAT_41_41 kardesim, öneriniz mantikli bir cozum olmakla birlikte, ECU'nun ve sigorta kutusunun birbirine en zit iki farkli yakada olmasi itibariyle, uzun bir kabloyu bastan basa atlatmak kolay olmayacak.

Eger ki ariza lambasinin yanmasina sebep olan fonksiyon, ECU pin 80'in kendi devresini sasi uzerinden tamamlamasi ise, bu durumda pin 80'e dogrudan sasi verirsek motor ariza lambasinin sönmesini beklemek dogru olmaz mi?

Kablonun nereden koptugunu henüz tespit edemedim, ancak tam akünün dibinden kivrilan yerde cam suyu haznesi kapaginin altina denk gelen yerde bir tutucu braket var ve onun yerinden ciktigini tespit edebildim, belki dediginiz gibi o bölgede kopukluk meydana gelmis olabilir.



direk şase verince sigorta tablosundaki 9 nolu sokette sistem açık algılayıp arıza lambası yakabilir
muratın söylediği yöntem daha mantıklı gibi
elektrik işinden sizin kadar anlamam ama ....