geçmiş olsun...
birlikte yapabileceğimiz herhangi bişey olursa destek vermekten mutluluk duyacağımı belirtmek isterim.
Ahhh bir bulsam ahhh. Bırak yerlerini soyadlarını bile vermiyorlar ki adamı şikayet etsen. Sordum müşteri hizmetlerini arayarak "Bana aracın arızasının yakıttan olduğunu söyleyen Ahmet Bey ile görüştürün veya soyadını verinde şu belgeyi ona okuyayım" diye ama yasakmış. "O zaman bana mail veya faks numarası verin" dedim onu da veremiyorlarmış.
Konu badboy1980 tarafından (21/03/2010 Saat 00:06 ) değiştirilmiştir.
geçmiş olsun...
birlikte yapabileceğimiz herhangi bişey olursa destek vermekten mutluluk duyacağımı belirtmek isterim.
Arkadaşlar bugün aracımı Bolu servisinden masraflar karşılığı 2.000 TL ödeyeretk teslim aldım. Aracı teslim ederken teslim formunun servis düşünceleri bölümünde "aracın arızasında meydana gelen sorunun fabrika ve/veya üründen olmadığı, motordaki ?? katkı maddesinden olabileceği görülmüştür." diye bir ibare vardı. Tabi ki servis yetkilisine formu kesinlikle imzalamayacağımı, eğer zorluk çıkarırlarsa ödemeyi yapıp, polis çağırarak aracı servisten çıkaracağımı bildirdim. Fiat Türkiye'ye dava açacağımı, bu ibareyi Fiat Müşteri Hizmetlerinin kendilerine yazdırttığını bildiğimi, eğer inanmadıkları ve/veya tespitlerinin karşısında bana bunu belge ile ispatlayamayacaklarsa, bunun müşteri yanıltmaya ve kandırmaya yönelik bir durum olduğundan, kendilerininde suçlu duruma düşeceğini belirttiğimde, Tofaş'tan görüştükleri kişi sonucunda yazıdan vazgeçtiler.
Arkadaşlar bu nasıl bir anlayıştır, nasıl bir üsluptur. Dikkat etmesem imzalasam baştan davayı kaybetmiş olacağım. Tofaş taki arkadaşlar davayı açmamı bu şekilde engellemeye çalıştıklarına göre durumu anlamaya başladılar sanırım. Pazartesi günü noter onaylı ihbarnameyi gönderiyorum ve desteklerinizi bekliyorum.
Saygılarımla
Konu badboy1980 tarafından (21/03/2010 Saat 13:55 ) değiştirilmiştir.
inşallah hakkını alırsın arkadaş
Sertan kardeşim büyük geçmiş olsun, umarım haklı davandan olumlu bir sonuç elde edersin ve bu birçok Fiat kullanıcısı için emsal teşkil eder. Böylelikle müşterinin yolunacak kazdan çok eski kuş serisi araç isimleri gibi avına odaklanan, tuttuğunu koparan insanlar olduğunu anlarlar.
davanızda her şekilde yanınızdayım.geçmişler olsun.
bu gibi durumlarda ilgili personelin ilgi ve bilgisi de devreye giriyor. ancak Fiat yada FİT TÜRKİYE diyelim içindeki çürük yumurtaları ayıklamayı bilmiyor.Markasına en büyük zararı kendi uygulamaları veriyor. Halbu ki 2000 3000 tl Fiatı batırmaz, müşterinin işini çözersin biter. Sana 10 müşteri kazandırır. Bu olay 1000 müşteri kaybettirir. değdi mi 2000 lira için bu yaptığınıza.Bence Fiat bu davaya konu tüm personeli işten çıkarmalı.
Konu gurik tarafından (21/03/2010 Saat 09:16 ) değiştirilmiştir.
Gezgin Gp.
Öncelikleri destek ve dileklerinin için çok teşekkür ederim. Derdim hakkımı almak ve bu duruma düşen veya düşecek olan arkadaşlara yol gösterici olmaktır.
Tüm isimleri ve konuşma tarihlerini not ettim. Ve inanmayacaksınız arkadaşlar 09 Mart 2010 tarihinde saat 10.30 da yaptığım görüşme kayıtlarında gözükmüyor. Umarım ben yanlış anlamışımdır. Umarım kayıtları silme gibi bir durumları yoktur. Bu çok vahim bir sonuca sürükler gibime geliyor. Emsal teşkil edecek bir kaç konu daha buldum. Elimdeki tüm doneleri toparladım. Bakım makbuzları, telefon görüşmeleri, benzin numuneleri, boya koruma yapıldığını iddia edip yapmadıklarının belgeleri, şikayet maillerimi, dilekçemi, Fiat Türkiye Genel Müdürlüğü ve Fiat İtalya'ya yazacağım mailleri hazırladım. Sizlerden ricam Fiat Genel Müdürlük ve Fiat İtalya iletişim bilgilerini aktarabilecek olanların yardımları, şimdiden teşekkür ederim.
Geçmiş olsun,gelişmeleri forumdan takip edicez.Dava süreci uzun ve sıkıntılı olabilir size sabır diliyorum,desteğimizle her zaman yanınızdayız.
Geçmiş olsun Sertan,
FIAT web sitesinde bir form var, direk yetkili iletişim bilgisi bulamadım.
Form üzerindeki 'Kind of request' alanında 'Complaint' diye bir seçenek var, demek ki şikayetler de bu form üzerinden iletilebiliyor.
evet arkadaşlar sonunda bu da oldu. Araç servisten teslim aldıktan 300 km sonra yeniden aynı arızadan dolayı yolda kaldı. Sabiha Gökçen Havalimanı otoparkında sabah bıraktığım aracımın akşam kontağına bastığımda araç inanılmaz şekilde titredi ve marş almadı. Tekrar kontakt çevirdiğimde araç, yolda kaldığı gibi ses çıkardı ve çalışmadı. Yol yardımını aradığımda aracın sesini dinlettim ve sorunu anlattım. Telefondaki arkadaş sorunun nüksetmiş olabileceğini nöbetçi servisin adresini vererek çektirmem gerektiğini bildirdi ve aracım kasko firmasının çekici servisi ile Bostancı Kantarcı servisine bıraktım. Oradaki nöbetçi usta aracın marşına bastı ve triger kayışında problem olduğunu, yarın sabah tam olarak durumu tarafıma bildireceklerini iletti ve Bostancı'dan Tuzla ya taksi ile gittim. Ben ne yapayım şimdi çıldırmak üzereyim. Şimdi Fiat Türkiye'nin deneyimli(!), müşteri memnuniyeti uzmanı(!) kişileri önce yakıtta, sonra yağda olduğunu söyledikleri ama ne hikmetse ispat edemedikleri, katkı maddesinin bu sefer ne olduğunu iddia edecekler.
ARTIK BIKTIM ARACIMA KESİNLİKLE GÜVENİM KALMADI, BU ARABAYLA NASIL YOLA ÇIKARIM, NASIL CANIMI EMANET EDERİM, BU MÜŞTERİYİ DİNLEMEYEN, İDDİA ETTİKLERİ BİR SORUN İÇİN 1 AY BOYUNCA MÜŞTERİSİNİ CEVAPSIZ BIRAKAN VE İDDİALARINI İSPATLAYAMAYAN, SÖZDE DESTEK OLMASI GEREKEN FIAT FİRMASININ TÜRKİYE TEMSİLCİLİĞİNE NASIL GÜVENİRİM?
CANIMA "TAK" ETTİ. BÖYLE ARABA OLMAZ OLSUN.
bnde benzeri fakat daha küçük problemleri enriko albertide yaşamıştım ama birmot izlenimlerim kadarıyla olduça disiplinli ve çabuk çözümler üretebilen bir serwis. birmottan aracımı her teslim aldığımda memnun ayrıldım.. triger kayışı bildiğim kadarıyla ömürlü parçalardan ve fiat garantisine bu yüzden girmiyor bnde aynı problemi bujilerde yaşadım.tabiki bu kadar düşük bir kilometrede bunun olmuş olması çok ilginç hakkınızı aramanız konusundaki sonsuz desteğimde burdan ileri geliyor.başınıza gelen çok talihsiz bir olay kesinlikle emin olmayan ellere teslim etmişsiniz tabiki böyle olacağını tahmin edemzdiniz. bundan sonra izleyeceğiniz yolu ve sonuçlarını bizimle de paylaşmanızı çok isteriz fiata küsmüş olmanız bizlere de küstürmez umarız.bir örnek teşkil etmeniz açısından oldukça önemli olduğunu düşünüyorum. tekrar çok geçmiş olsun..
Sizinkide tam şanssızlık olmuş. Çok geçmiş olsun. Bakalım ne olarak merakla bekliyoruz.
arızanın nüksetmesi haklı davanızda ekmeğinize yağ sürmüş, olmasa iyi imiş ama olmuş. kaçacak yerleri yok canlarına okuyun, anlasınlar, akılları başlarına gelsin, kazandıkları paralarla zevk-i sefa eylememeleri gerektiğini birazcık da kaliteye dair ar-ge çalışmalarına harcamaları gerekliliğini idrak edebilirler belki.
çok gecmıs olsun bu mesuurr ahmet bey bır konusur ından sonra kayıptır ne hıkmetse tvde bas bas reklam yaparlar ! fıat museri memnuniyetınde turkıyede bır numara ! die sonra aradan aylar geçer sen sıkıntı yasarsın ahmet bey ıkı telfn konusması yapar sözde musterıyı memnun eder off bu anlayısla nereye gıdecek fıat bakalım ...
sırf bu tür olaylardan korktuğum için garantiyi uzattım. dördüncü yılın sonunda da satarım heralde.
Dünyada bir tane dahi çocuk mutsuz olduğu sürece, büyük icatlar ve ilerlemeler yoktur. A.Einstein
Çok geçmiş olsun, servisler neden aracın yağını değiştirmekten başka iş yapmazlar demişsiniz, KATILIYORUM!
Kimse üzerine alınmasın ama piyasada aynen şöyle deniyor;
"İyi usta yetkili serviste çalışmaz."
İyi ustalar zaten kendi teknelerini kuruyor ufaktan ufaktan işlerini büyütüyorlar. İşi beceremeyen, insan ilişkileri zayıf, dürüst davranmayanlar gidip askeri ücretlerle servislerde başlıyorlar.
Doğrudur, Firmalar bunlara eğitim programları hatta sınavlar düzenliyorlar. Ama hepimiz biliyoruz ki bu iş deneyim işi...
Burada sözüm meclisten dışarı. Tabiiki servislerde kaliteli ustalarımız da var, arabalarımızı onlardan daha iyi tanıyanlar yok.. Ama vasıfsız adam da çok...
En çok korktuğum şey Sertan arkadaşımızın başına gelmiş işte... Fiat yetkilileri sorumluluktan kaçmak için yine nereye çamur atacaklarını şaşırmışlar.
Bu artık bir klişe oldu;
Aracınızda bir kusur oluşsa zaten ya kullanıcı hatasıdır yada bilmem yakıtınızda yağınızda bir kıllık vardır....
Sertan Hocam bende benzeri bir durumu (müşteri hizmetleri ile ilgili) yakın zamanda yaşamıştım, hatta yaşamaya da devam ediyorum. Forumda da bahsetmiştim. 2010 yılında Fiat ailesine katıldım ama o güne arabamdan memnun olmama rağmen lanet ediyorum ve durumunu gayet iyi anlıyorum. Bu işin peşini bırakma, inşaallah senin için hayırlı bir sonuç olur.
Sertan kardeşim desteğimiz her zaman yanında olacak...Ama bence işi kafadan bitirmelisin...Türkiye fiat ile belgelerini vs. toparla ve ingilizce bir yazı ile direkt fiat italyaya gönder. Maili formu falan boşver...Güzel bir sıra ile olayı resimleriyle belgeleriyle anlat...Bence daha hızlı sonuç alırsın
Değinmek istediğim başka bir konu daha var. Sadece fiata özgü olmayan ama kullanıcı hatası denerek garanti dışı kalınan bir cok durum var. E bu durumda garantili araba ne işe yarar arkadaşlar? Otomatik şanzıman,motor gibi ağır parçaları genelde onaylıyorlar ama cam otomatiginden kapı fitiline kadar ıvız zıvır malzemeler de ii para tutuyor. Sıfır bir aracı yedek parca fiyatlarıyla toplamaya kalktıgınızda aracın fiyatı 30bin ise 60 bini buluyormuş zaten...Bu anlamda ben garantiye hatta uzatılmış garantiye pek inanmıyorum...Her markada aynı terane vallahi...Silecek motoru bozulur, sen bunu şöle çalıştırmıssın diye servis rapor tutar onaylamaz, araba daha sıfırdır ve salıncak ve tabla fişekleri bozulur, sert cukura girmişsin karsılayamayız derler, ne bilim far motorun bozulur , bunlar kapsamda degil derler, akü biter, e lambaları acık unutmuşsunuz derler...Aracın bine yakın parçasında türlü türlü mazeret...Malesef ülkemizde paranla rezil olmak bir moda...
Her zaman söylerim, Türkiye'mde yaşamak tam bir zenginliğin ifadesidir. Cezayir de kaldım bir süre, benzin bizim parayla 23 kuruş, mazot 15 kuruş, lpg bedava gibiydi ki zaten lpg kullanan da yok. 2.5 motordan aşağı araba yoktu ülkede..Düşünün biz nelere para veriyoruz....
Allah sonumuzu hayır etsin
Punto Evo 1.4 77BG Dynamic Dualogic BRC LPG (Önceki)
Astra 1.4 T 140BG Cosmo Manuel Benzinli
Öncelikle arkadaşımızın başına gelen duruma çok çok üzüldüm hatta burada bu satırları okurken kendimi koydum onun yerine çünkü az para değil biliyorsunuz değil mi ? Gidip bir müşteri olarak FİAT markasına o kadar para veriyoruz ama bu marka bu kurum daha sattığı malın arkasında duramıyor. Ondan sonra da Fiat Maserati ya da Ferrari gibi firmaları satın aldı işte efendim şöyle güzel böyle müşteri memnuyeti falan... Allaha çok şükür ki benimde uzatılmış garantim var bugüne kadar servisle ilişkilerimde sabırlı davrandım ama artık canıma benimde tak dedi yani tam 3.kez uyarıyorum arka sol amortisörden bırakma yaptığı zaman aracın içine "gacırt" şeklinde ses alıyorum. Ya kardeşim tmm ben Mercedes ya da BMW satın almadım ama bu araca tam tamına 27,000 para verdim yani e be kardeşim kendini bir de benim yerime koy gidiyorsun sıfır km araç alıyorsun sonrasında böyle bişey yaşıyorsun yani diyecek bişey bulamıyorum en sonunda servisiymiş ustasıymış bırakacam hepsini o olacak söylüyorum 3 oldu cevap şu " Kardeş bak görüyon kalabalık bir gün sözleşek öyle bakalım sökmem lazım hepsini" ben ne diyorum " tamam abi " ama artık canıma tak dedi....
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri