bence arka ya tak 185 leri
virajlarda falan arkanın tutunması daha iyi olur
önede olur ama yakıtta çok da az olsa fark yaratır
ama aracın dört lastiğininde aynı ebatta olması daha iyi olacaktır
sürüş güvenliği açısından
arkadaslar elimde 2 adet 185/65/15 lastik var.onları öne taksamda arkada eski 175/65/15 lastikler dursa olur mu?ne gibi bi problem olur.bildiğim kadarıyla yalnızca taban 1 cm geniş olcak.???
bence arka ya tak 185 leri
virajlarda falan arkanın tutunması daha iyi olur
önede olur ama yakıtta çok da az olsa fark yaratır
ama aracın dört lastiğininde aynı ebatta olması daha iyi olacaktır
sürüş güvenliği açısından
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
yakıtta cok farkedecegını sanmıyorum.yalnızca 1 cm cunku.zaten yazdan sonra ıkı tane daha alacagım ama sımdı alamıyorum.teknik açıdan bir sıkıntı olusturur mu acaba onu bilmiyorum..
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
anladım simdi.cok surat yapmadan 90 100 cıvarı kullanıyorum genelde.bakalım cok sıkıntı olursa artık bakıcaz bı çaresine
Volkan, sanki stepne takılmış gibi kısa bir süre kullanılacaksa idare eder ama sürekli kullanımı sakıncalı.Sonuçta lastiklerin yuvarlanma uzunlukları, taban genişlikleri farklı.Güvenli sürüş için 4 lastiğin de aynı olması gerekmekte.Hatta diş derinliklerinin bile aynı olabilmesi için lastiklere rotasyon yapılırken 2 farklı ebattaki lastiğin kullanılması ne kadar doğrudur tartışılır...
aslında haklısın lastıklerım brıdstone b 250 .ıkı tane sıfır alıp takıcam artık one takarım sıfırları zamanla diğerleri gibi olur.zaten arkadastan aldıklarımda daha cok yenı.almısken aynı lastıkten almak daha mantıklı gelıyor lastıklerın deseni fılan aynı olcak en azından.bakıcaz bi çaresine
brıdstone lastiklerini de iyidir diye biliyorum
Konu JASMINE tarafından (14/03/2010 Saat 22:00 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood
Ani frenlemede sıkıntı yaratabilir.çünkü lastiklerin tutunmaları farklı olacaktır.
lastiklerin deseni ve verdikleri tepki ve dengesiz frenajda çok farkeder
185 uygun ebat değil evolarda çok kaba durmuş. bu şahsi görüşümdü.
asıl sıkıntı ön tekerleğin dışta kalan kısmı attığı taş ve kumlaarka çamurluğu ve kapıyı taş yağmuruna tutarak boyayı mahvediyor. bu da gözlemimdi. en uygun ebat standart 175-65-15 tir. çamurluğa her yönden tam oturuyor.
saygılarımla
seçim sizindir.
Gezgin Gp.
185/60/15 olursa bir sıkıntı olmaz , çünkü 175/65/15 ile ölçü değeri farkı sadece yüzde 0,9...
coğu puntocu 185/65/15 kullanıyor.en azından cevremdekı yanı.hiç bu tur sıkıntılar duymamıstım ılk defa sızden duydum.ama soledıklerınızde mantıklı tabı.60 taban da araba yere ıyı basma dıye dusunuyorum ama
arkadaslar B 250 brıdstone lastık aldım arkadasımdançfakat sıfır lastık bayıde kalmamıs.1 hafta da gelır dıyor bayıı.b 250 yerıne ıkısı er 300 olsa olur mu desen farklı sadece lastıkcı hiç bise farketmez dedı ama be yınede emın olamıyorum
Benim önler ile arkalar ayrı bir marka, sıkıntısını görmedim şu vakte kadar. Tabii ayrı marka olsalarda sınıf ve kalite olarak birbirlerine yakın olsunlar yoksa kötü olan lastiğin kadar yola tutunur, boşuna iyi lastiklere para vermiş olursun.
arkalar b 250 onlere er 300 takıcam aynı ebatta.anladıgım kadarıyla bir sıkıntı gözükmüyor.b 250 elımde hazır var 4 adet sıfır almak ıstemıyorum.puntoların genel sıkıntısı zaten ıcerı cok ses alması bakalım ıdare edıcez artık
gp ses almıyor aslında. b 250 ler taş gibi ve acaip sesli. standart lastik olunca da gp ses alıyor oldu adı. ben kışlıklardan yazlıklara b250 lere geçtim ses geri geldi. lastikler taş gibi oldu. bitseler de lassa taksam kurtulsam.
Gezgin Gp.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri