Çoşkun abiyi ya da Arda abiyi beklemek en iyi çözüm
geçmiş olsun bu arada kardeş
arkadaşlar eger başına gelen varsa yada bilgisi olan, yardımlarınızı bekliyorum. sorunum şu ki;
seyir halinde hangi vites olursa olsun yüksek devirlerdeyken:
(örneğin 2. vitesle 60 km hıza gelmiş ve tam 3. vitese atacakken ve devir saati 3000 yada 4000'i gösterirken aracı boşa atıp ayagımı gazdan çektigimde devir saati yavaş yavaş düşmesi gerekirken hızlıca düserek araç stop ediyor)
ve seyir halinde düşük devirlerde:
(bazen de örnegin 5, vitesle 80km hızla ilerlerken ve devir saati 2000-2500 iken aracın vitesini boşa atıp ayagımı gazdan çektimde yine devir saati hızlıca düsüp araç stop ediyor)
evet arkadaşlar sorun bu. havalar -10 derece olsa belki hava soguklugundan diicem ama ortalama 15 drece sıcaklıkta ve motor sıcakken yapıyor. sizce ne olabilir?
Konu bulut tarafından (08/11/2010 Saat 01:08 ) değiştirilmiştir.
Çoşkun abiyi ya da Arda abiyi beklemek en iyi çözüm
geçmiş olsun bu arada kardeş
going to kavaklıdere bulutcum..
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
Erdemcim sagol kardeşim.
Ertug malum kürkçü dükkanina illaki gitcez
bulut öncelikle geçmiş olsun
bu bahsettiğin sorunu bir çok şeyden yapabilir
mesela rolanti sensörün
gaz kelebeğinin kurum bağlamasından
eğer depoyu ışık yandıktan sonrada kullanıyorsan pislik gelmesinden
yakıt pompasının tıkanması
yakıt filtresi şişmesinden
enjektörlerde bir sorun olmasından yapabilir
bana sorarsan bir carbon clean yaptır bunu yaptırırkende benzin filtresini değiştir
sorun hallolacaktır halen devam ediyorsa diğer saydıklarıma bakmak gerek
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Araç lpg limi bilemiyorum ama genelde bu tür sorunlar ya enjektörlerden ve lambda sensöründen yada yakıt filtresinden kaynaklanıyor..
lpg den senin sorunun benim eski aracımda başıma gelmişti otomatikti bgide birden stop ediyordu
Lpg enjektörleri, sonra kabloları ve bujilerin bunları kontrol ettir sorun bence onlarda
Konu Murat Gürakan tarafından (11/03/2010 Saat 01:04 ) değiştirilmiştir.
arkadaşlar yardımlar için cok tesekkürler.
evet bora abicim araç lpg li ama benzindeykende yapıyo meret.
coşkun abicim bakalım bi servise gidelim, inşallah masraflı bişey cıkmaz
bişeyi merak ettim, buji, enjektör, filtre vs soruna bunlar yol açıyosa neden sadece boşa atınca yapar?
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Bana da senin sorunun lpg den kaynaklı gibi geliyo hele ki benzinden lpg ye geçerken sarsıntı yaşıyorsan eğer kesin lpg diyorum çünkü bu stop etme sorunu benimde başıma geldi gittim lpg taktırdığım yere lpg filtrelerini değiştirdiler , garantiden enjektörleri değiştirdiler , sensörleri kontrol ettiler bi de ben üstüne kendi isteğimle bujileri değiştirttim araba oldu aynen canavar
peki bora abicim bunu en kolay nasıl anlıcam ve kanıtlııcam. yani şimdi önce servise gitsem aracı kontrol ettirsem, coşkun abimin önerdigi işlemlerden birkaçını yaptırsam emin olmak için. ve sonra servis derse ki;''tüple ilgili bi sıkıntı var'' bu sayede sorun cözülmiicek ve ben servise havadan para vermiş olcam. 4 gün önce lpg taktırdıgım yere 15000 gaz filtresini degiştirmeye gittim ve sikayetimi söyledim, adam ; filtreden yapar dedi ama hala devam ediyor. bende işim gergi gidemedim tekrar. ben şimdi önce lpg taktırdıgım yere mi yoksa servise mi gitmeliyim. ve dedigin gibi lpg ye gecerken ufak bi titreme yasıyorum ve araç lpg ye gecince sesi dizel gibi calısıyor
Ben sadece kendi fikrimi söylüyorum Bulutcum yani senin tabii ki profesyonel bir yardım alman daha iyi olucaktır
ama sonuçta aynı problemi bende yaşadım ve sen eğer lpg filtresi de 4 gün önce değişti diyorsan ; ben sana dicem ki o zaman
-muhtemelen- ve de kuvvetle ihtimaldir ki o lpg taktırdığın adam manifoldu söküp enjektörleri temizlemeye yada değiştirmeye üşenmiştir (tabi eğer enjektörler kolay bir yerdeyse ve montaj yaparken yine manfioldu sökmeye erinip matkapla deldiyse ve içeri çapak kaçırdıysa onu hiç bilemicem)
senin yerinde olsam o adama gider arabayı kafasına çalarım...
Ama gerçektende servise daha çok güveniyor , para vermeyi ve sorunu kesin bulacaklarını göze alıyorsan o zaman tabii ki de servise gitmelisin..
Kolay gelsin..
Normal şartlarda akla ilk gelen ecu-rolanti regülatörü.Ancak lpg dönüşümü yapılmış olması sorunun tespiti için ilk olarak buraya bakılması gerektiğini düşündürtüyor bana,
Bora da zaten benzer bir problem yaşadığını belirtmiş, ilk olarak burada yoğunlaşmak gerekli,
Geçmiş olsun sonucu bekliyoruz...
araçta lpg olduğunu bilmiyordum bulut
lpg kitinde de bir sorun olabilir ilk önce ona git
lpg ci bizde problem yok diyorsa servise gitmeden bir sanayide
carbon clean yaptır yakıt filtresini de onlar değiştirir yani sana 80-100 tl arası bir şeye patlar
direk servise gidip fazladan para vermene gerek kalmadan belki bu şekilde sorunu çözebiliriz
birde lpg ciye sor bakalım enjektör temizliği yapmışmı
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
lpg elektronik beyine hata yaptırıyor olabilir. benim eski enjektörlü uno da da aynı sorunu çıkartmıştı.umarım öyle bişey değildir.
Gezgin Gp.
fire motorlu gpde benzin filtresini nasıl değiştiriyorsunuz ?
filtre deponun içinde diye biliyorum , benimki şu ana kadar değişmedi.
Granit Gri F.I.R.E Dynamic KP + SP + AJ
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri