arkadaşlar sonuçta arabayı çalıştırırız ve bırakın gidin o benzin yada mazot siz gaza basmadığınız halde bitiyor mu?evet. :) sonuçta potansiyel ve kinetik enerji denen şey var buda momentum değeridir krank milinin dönmesi için gereken minimum devir vardır ki kontağı kapatmadığınız sürece o döner durur ve motor sonuçta su yakmadığı için pistonlarda kendi kendine dönmediği için bir miktar yakıt kullanarak bu işlemi sürdürür.bunun sonucunda gösterge doğru yada yanlıştır ama yokuş aşağı hem viteste kullanmak yakıt açısından yararlıdır çünkü tekerleklerin dönme hızı aynı anda krank milinede aktarılır bkz devir saatiniz ayağınızı gazdan çekmenize rağmen yükselebilir.ikincisi güvenlik açısından ani bir durumda savrulma ve aracın kontrolü için güvenlidir.bu arada ortalama yakıtta 6.9 altı göremedim ama her 100km de 0.1 düşüo ilk seferlerde 7.3 civarıydı motoru zorladıkça açtıkça düştüğünü takip edebiliyorsunuz...