13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: Araba Sallantısı

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Volkan Kaban
    Delidavsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/06/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    208
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 79

    Standart

    Murat pek city arizasina benzemiyor. Araci o kadar sarsmasi mumkun degil. Dikkat ettiysen kopru gecislerinde minik bir kasiste bile arac cok daha fazla ve birkac kez ziplar. Senin yasadiginin birebir aynisi bana da olmustu. Bogazkoprusu'nde trafikte durarak ilerliyorduk esimle bir ara deprem oluyor sandik o sarsintidan (aracim o zaman C3'du, GP de degil). 3 - 5 sn. sonra aklima geldi koprunun altinda olusan hava boslugundan ve koprunun kendi sarsintisindan aracin sallandigi. Yasadigin sey cok normal.

    City direksiyon konusunda da evham yapmamani tavsiye ederim. Evet boyle bir kronik sorun var aracta fakat sorun olusmadan once direksiyondan ve on taraftan gelen seslerle kendini bir sure boyunca belli ediyor bu problem. Yani paldir kuldur city arizasi vermiyor. Icin rahat olsun.

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    uğur kamçı
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. xcruelx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.016
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 358

    Standart

    Alıntı Delidavsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat pek city arizasina benzemiyor. Araci o kadar sarsmasi mumkun degil. Dikkat ettiysen kopru gecislerinde minik bir kasiste bile arac cok daha fazla ve birkac kez ziplar. Senin yasadiginin birebir aynisi bana da olmustu. Bogazkoprusu'nde trafikte durarak ilerliyorduk esimle bir ara deprem oluyor sandik o sarsintidan (aracim o zaman C3'du, GP de degil). 3 - 5 sn. sonra aklima geldi koprunun altinda olusan hava boslugundan ve koprunun kendi sarsintisindan aracin sallandigi. Yasadigin sey cok normal.

    City direksiyon konusunda da evham yapmamani tavsiye ederim. Evet boyle bir kronik sorun var aracta fakat sorun olusmadan once direksiyondan ve on taraftan gelen seslerle kendini bir sure boyunca belli ediyor bu problem. Yani paldir kuldur city arizasi vermiyor. Icin rahat olsun.
    +1

  4. #3
    Murat KOCA
    EviLDoeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/04/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    192
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 42

    Standart

    Alıntı Delidavsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat pek city arizasina benzemiyor. Araci o kadar sarsmasi mumkun degil. Dikkat ettiysen kopru gecislerinde minik bir kasiste bile arac cok daha fazla ve birkac kez ziplar. Senin yasadiginin birebir aynisi bana da olmustu. Bogazkoprusu'nde trafikte durarak ilerliyorduk esimle bir ara deprem oluyor sandik o sarsintidan (aracim o zaman C3'du, GP de degil). 3 - 5 sn. sonra aklima geldi koprunun altinda olusan hava boslugundan ve koprunun kendi sarsintisindan aracin sallandigi. Yasadigin sey cok normal.

    City direksiyon konusunda da evham yapmamani tavsiye ederim. Evet boyle bir kronik sorun var aracta fakat sorun olusmadan once direksiyondan ve on taraftan gelen seslerle kendini bir sure boyunca belli ediyor bu problem. Yani paldir kuldur city arizasi vermiyor. Icin rahat olsun.
    yaa zaten köprüden şüphelendim diye yazdım ama çok sallanınca acaba diye düşündüm... yoksa city'i çok salladığım yok ki direksiyondan gelen bir ses yok varsada diğer sesleri duymamak için çaldığım müzikten duymuyorum


    Alıntı h k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    radyatör soğutma fanında balans varsa , fan kanatlarına çamur pislik falan yapıştıysa sonrada dur kalk trafiğinde fan açınca bu tür sallantılar olabiliyor. benim başımada arada sırada geliyor. bir de klima kompresörü de bazen bu şekilde aracı sallayabiliyor. ayrıca motorda olabiliecek sorunlarda rölantideki aracı sallar. sorun tekrar ederse servise bir danışın derim.
    valla sitede okuduğum kadar teorik bilgim var fazlası yok ama araç bakımdan 1 ay önce çıktı ve su birikintisine girmedi desek yeridir yani ama balans olayına bişey diyemem nasıl anlayacağımı söylersen bir bakmayı denerim

    ayrıca herkese yardımı için teşekkürler arkadaşlar
    Konu EviLDoeR tarafından (04/09/2009 Saat 14:12 ) değiştirilmiştir.

  5. #4
    Volkan Kaban
    Delidavsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/06/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    208
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 79

    Standart

    Alıntı EviLDoeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla sitede okuduğum kadar teorik bilgim var fazlası yok ama araç bakımdan 1 ay önce çıktı ve su birikintisine girmedi desek yeridir yani ama balans olayına bişey diyemem nasıl anlayacağımı söylersen bir bakmayı denerim

    ayrıca herkese yardımı için teşekkürler arkadaşlar
    Balans yuksek hizlarda aracin titremesinden anlasilir. Durur haldeyken araca herhangi bir etkisi haliyle tepkisi olmaz. Lastiklerin balans ayarinin dogru olmamasindan dolayi arac hizlandikca lastiklerde ve haliyle direksiyonda bir titreme hissedersiniz. Hiziniz arttikca sarsinti da artar.

    Genelde bu problem balans'dan olur fakat rot ayari, rot baslari, on takim, lastikler de benzer soruna yol acabilir.

    Yalniz Huseyin radyator fanindaki balans'dan soz etmis . Fanda araci bu kadar titrecek balans olabilecegini sanmiyorum. O sarsintiyi bogaz koprusunde ben de yasadim. O kadar sarsintida fan kanatlari kesin kirilir. Bildiginiz deprem oluyor gibi sallaniyor araba.

    Sonuc olarak, yasadigin sey koprunun altindaki hava akimi anladigim kadariyla basinca ve akima sebep oluyor. Bundan dolayi kopru uzerinde ilerlerken arac fazla yalpaliyor. Koprunun sarsintisi ise arac durur haldeyken cok daha fazla hissediliyor.
    Konu Delidavsan tarafından (04/09/2009 Saat 17:57 ) değiştirilmiştir.

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #5
    Murat KOCA
    EviLDoeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/04/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    192
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 42

    Standart

    Alıntı Delidavsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Balans yuksek hizlarda aracin titremesinden anlasilir. Durur haldeyken araca herhangi bir etkisi haliyle tepkisi olmaz. Lastiklerin balans ayarinin dogru olmamasindan dolayi arac hizlandikca lastiklerde ve haliyle direksiyonda bir titreme hissedersiniz. Hiziniz arttikca sarsinti da artar.

    Genelde bu problem balans'dan olur fakat rot ayari, rot baslari, on takim, lastikler de benzer soruna yol acabilir.

    Yalniz Huseyin radyator fanindaki balans'dan soz etmis . Fanda araci bu kadar titrecek balans olabilecegini sanmiyorum. O sarsintiyi bogaz koprusunde ben de yasadim. O kadar sarsintida fan kanatlari kesin kirilir. Bildiginiz deprem oluyor gibi sallaniyor araba.

    Sonuc olarak, yasadigin sey koprunun altindaki hava akimi anladigim kadariyla basinca ve akima sebep oluyor. Bundan dolayi kopru uzerinde ilerlerken arac fazla yalpaliyor. Koprunun sarsintisi ise arac durur haldeyken cok daha fazla hissediliyor.
    ewet rot balans ayarlarını biliyorum ondan yana sıkıntım yok zaten
    ama köprü olayında ki sallantıyı baya kişi yaşamış ben biraz panik davranmışım galiba yinede çok saol

Benzer Konular

  1. 0 araba
    quick tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 30/06/2012, 02:17
  2. Motor sallantısı
    mzt tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 10/08/2011, 03:43
  3. Araba alıyorum???
    tari35 tarafından Üye Garajı forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 24/03/2011, 01:17
  4. Motor sallantısı normal mi + video ekledim
    illisyonist tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 08/02/2011, 11:47
  5. Kamyondaki Araba
    halilim tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 01/12/2008, 15:56

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com