Benimde geri vites çok zor geçiyo, birinci viteste devir 5000 e kadar çıkmasına rağmen hız 30 km'yi geçmiyor ayrıyeten araba dururken debriyaja basınca motor sesi çok değişiyo yolda giderken de vites değiştiriken debriyaja bastığımda viyuuuw şeklinde bi ses duyuyorum ve sanırım bunların hepsi debriyajın bittiğini anlatan belirtiler.
3 gün önce enriko alibertiden ayaküstü aldığım fiyatlar şöyle: baskı, balata, rulman set olarak 160 lira işçilikle birlikte 400 lira.
fazla bilgiden zarar gelmez:
ön amortisörler tanesi 200 lira
amortisör takozları tanesi 77 lira
arka amortisörler tanesi 180 lira...
benim debriyajda 63binde gidici gibi görünüyor. yedpada bir yedek parçacı gp 1.3 multijet 75bg için debriyaj setine 135lira dedi. bilginize..
Mükemmel bileşenler; H&R 35mm yay, Bridgestone Turanza er300 195/60r15, H4 Philips Power2 gt 150 Far, H1 Osram All Season Sis, Mtec T10 Park..
bende 1.3 dynamic 90 hp var..75 binde sadece baskı balatayı deiştim..dışardan aldım servise gitmedim 312 tl idi..6 ileri vites deilde 5 ileri olsaydı 95 tl idi baskı balata..
bugün mini onarım için A7 servise gittim. balatayı da sordum. ordaki arkadaş telefonla fiyat aldı. şasi numarasıyla bakıp Lancia marka set 300tl dediler. 130lira olanın oranları değişik falan filan dediler işin içinden çıkamadık yani. acaba lancia marka dedikleri 90 beygirlik olan modele göremiydi.
aslında debriyajla ilgili şu an bi problem göremiyorum sadece biraz sert. ancak daha önce 3 kez(6-7ay arayla) vitesim kitlenmişti. kontrol eden eleman balatanın yaylarıyla ilgili bir problem olabileceğini söyledi. sadece yay kısmını değiştiremiyor muyuz acaba?
Mükemmel bileşenler; H&R 35mm yay, Bridgestone Turanza er300 195/60r15, H4 Philips Power2 gt 150 Far, H1 Osram All Season Sis, Mtec T10 Park..
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri