Eski şahinimde vardı bu problem.
kafaya takmıyordum hiççç
aracın en begendim yanı motoru idi bakalım bu aralar basımıza iş acacak gibi
Eski şahinimde vardı bu problem.
kafaya takmıyordum hiççç
bu tasarımlar hemen hemen tüm araçlarda aynı. basit bir işlem yapan plastik parça için ayrı ayrı üretim bandı kurulamaz.Toyota'nında içinden o parça çıkacaktır MERAK ETMEYİN. Ayrıca GP Tofaş değil Avrupada üretilen araçtır. Kullandığı parçaların tıpkısı opelde ve başka birçok markada kullanılır.
Arkadaşlar biraz değil oldukça hassaslar. Sinyal kolunu geri kuracak olan o plastik tetik turlarda diş sayar ki sistemi tekrar kurabilsin. Murat 124 tede böyleydi. Lombardini'de de böyle. Henüz otomobil sanayii daha iyi bir çözüm üretmedi buna. O çıt sesi olacak yahu bu ne hassasiyet böyle.
Konu gurik tarafından (10/02/2010 Saat 00:37 ) değiştirilmiştir.
Gezgin Gp.
arkadaşlar benim aracın duruş ve kalkışlarında direksiyonda derin bir küt sesi birkaç defa geliyor. Sebebi konusunda bilgisi olan var mı acaba? araç 2009 model
benim aracın sinyallerinde hiç ses duymadım arkadaşlar...ama o dediğiniz sesi yıllar önce orjinal serçe'de duymuştum beni rahatsız etmişti...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri