22 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: G.Punto alçaltma seçenekleri

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Emir Dal
    Too Slow.Too Sleepy.ZzZzZ Gajiin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/02/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    232
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    bi kez lada samaramın bi kez de flashımın yaylarını katlettim. güzel alçaldı mı evet alçaldı. yaya maya para verdim mi vermedim. istediğim oldu mu ? oldu.
    buraya kadar iyi güzel ama bi gün bi viraja sert girdiğimde ya da ani direksiyon hareketin de, ön tekerleklerin birine binen yük ani ağırlık transferi nedeniyle inanılmaz bi boyuta ulaşıp kesilme nedeniyle mukavemeti azalmış olan yayı kırdı mı? yay kırılınca kaldırıma çıkıp takla attım mı? takla atınca ölümcül sonuçları olan bi kaza riski yaşamış oldum mu ????
    bu olumsuz durumlar şükür ki olmadı ama olmaması tamamen takdiri İlahidir. olabilirdi de ve bu uzak bi ihtimal değil.

    o yüzden bu tür uygulamalardan kaçalım derim. arkadaşların dediği gibi 300 ytl spor yay için hiçbişey. kaldı ki sizin düşündüğünüz bence yay kesmekten bile riskli. hayatta hiçkimse sanayide amortisör bağlantısını orjinal şekilde, yükseklikte ve güçte yapılabileceğine inandıramaz beni. mümkün bile değil bence.

    kaldı ki 5-6 bil liralık bi otomobilrde riske edilebilir belki ama en yaşlısı 1 yaşında olan arabada böyle bi risk de alınmaz. yay kesmenin geri dönüşü bi takım yaydır ama bunun yoktur.
    _____________________________________________
    Emir D.
    FRİENDSgajiin@hotmail.comFRİENDS


    :fiatsmile: Grande Punto 1.3 Mj. 75 Bhp Rock Siyahı 3k

  2. #2
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Mısafir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    Alıntı Gajiin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi kez lada samaramın bi kez de flashımın yaylarını katlettim. güzel alçaldı mı evet alçaldı. yaya maya para verdim mi vermedim. istediğim oldu mu ? oldu.
    buraya kadar iyi güzel ama bi gün bi viraja sert girdiğimde ya da ani direksiyon hareketin de, ön tekerleklerin birine binen yük ani ağırlık transferi nedeniyle inanılmaz bi boyuta ulaşıp kesilme nedeniyle mukavemeti azalmış olan yayı kırdı mı? yay kırılınca kaldırıma çıkıp takla attım mı? takla atınca ölümcül sonuçları olan bi kaza riski yaşamış oldum mu ????
    bu olumsuz durumlar şükür ki olmadı ama olmaması tamamen takdiri İlahidir. olabilirdi de ve bu uzak bi ihtimal değil.

    o yüzden bu tür uygulamalardan kaçalım derim. arkadaşların dediği gibi 300 ytl spor yay için hiçbişey. kaldı ki sizin düşündüğünüz bence yay kesmekten bile riskli. hayatta hiçkimse sanayide amortisör bağlantısını orjinal şekilde, yükseklikte ve güçte yapılabileceğine inandıramaz beni. mümkün bile değil bence.

    kaldı ki 5-6 bil liralık bi otomobilrde riske edilebilir belki ama en yaşlısı 1 yaşında olan arabada böyle bi risk de alınmaz. yay kesmenin geri dönüşü bi takım yaydır ama bunun yoktur.
    Süper açıklamış arkadaş. Ben makina müh. olduğumdan hadisenin vehametine biraz daha vakıfım. O yaylar imal edilirken üzerleine etkiyen burulma kuvvetleri toplam boy düşünülerek atomlarının belirli bir düzen içerisinde (Dislakasyon yapısı) sıralandırılması sonucu o mukavemete geliyor. Boydaki en ufak değişiklik bütün iç yapının stabilizasyonunu v etabi ki mukavemetini allak bullak edecektir. O yaydan artık yay davranışı beklemek bile fazla olur. Bunun dışında arkadaşların dediği gibi o punta yerini mm'rik olarak ancak bir cnc punta makinası atabilir. Bu da tabi üretim bandındak irobot arkadaşlarla mümkün olur. Bunun dışında en kıral usta gelsin doğru yere puntaladığını bana iddia edemez. Aman diyim 200-300 lira için hayatınızla oynamamayın. Saygılar.

Benzer Konular

  1. Lpg seçenekleri
    s_can tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 23/09/2011, 00:06
  2. Grande Punto Helezon(yay) ve Amortisör Seçenekleri [İletişim Bilgileri]
    KaMiKaZe tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 48
    Son Mesaj: 14/04/2011, 18:33
  3. GP seçenekleri ?
    clax22 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 01/03/2010, 01:00
  4. Punto Evo motor seçenekleri
    erdiyilmaz tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 36
    Son Mesaj: 03/01/2010, 22:46
  5. Ne yapılabilir? (Alçaltma)
    centrum_ist tarafından Modifiye forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 02/12/2009, 14:16

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com