abi esp ile tanışmam mercedes vaneoda oldu.arkasında koltuklu olmasına rağmen söküktü yük yoktu bilirsiniz bu tarz yük taşınabilecek durumda tasarlanmış arabalar arkasında belli bi ağarlık yokken ne var ne yok sert ve ani bi direksiyon tepkimesinde arabanın arkasının dikiz aynasında raks ettiğini görürsünüz.90kmyle şehir içinde gidip aniden çıkışı kaçırdığınızı görüp birden benim gibi sağa kırın orta şeritten çıkışa o zaman anlarsınız nasıl bişi oluo orda sarı sarı ışık yanı içimden tamam yan geldik die sesler ama hiç bişi olmadı ve araba elinden geldiğince çizgisine gelene kadar o ışık yandı durdu ama ne arka ne ön hiçbir şekilde yerinden ayrılmamak için uğraştı ha bu arada evet hız düşüşü belirgin bi şekilde oluyo.birde 3.18ci da da deneyin şansınız varsa araba düz yolda giderken yada durgun halden aniden kalkın gaza köküne kadar basarak gene esp ışığını göreceksiniz bundada araba arkadan itişli olduğundan arabanın arkası gezmeye başladığından esp devreye girmek için belli bi hız belli bir açı vs vs vs istemiyor sadece merkez kaç kuvvetiyle oluşan tepkilerde arabanın çizgisinde kalması için gereken tekerlek frenleniyor gereken tekerin dönme hızı arttırılıyor.
uzun lafın kısası sırf bu arabayı emotion almam için diretmeme yetti.sonunda aldım ama o kadarda güvenmemek lazım.esp var abs var o var bu var cart var curt var ama en önemli ekipman tekerlektir.tepkileri yola aktaramadıktan sonra şansınız yoktur ne taksalar arabaya o yüzden lastiklerinize iyi bakın iyi seçin gerisi bi şekilde yolunda gider