Box rail sensorune takılıyor ve onu yanıltıyor. Birim başına gelen yakıt miktarını ve basıncını artırıyor. Aracın belli devirlerde daha zengin çalışmasını sağlıyor diyebiliriz. Box ile ekonomi yapmak için dikkatli sürmek gerekiyor zira normal kullanımda da basıldığında da yakıtı artırmaya yöneliktir. Box kullanarak yaptığınız tasarrufu box olmadan da yaparsınız fakat box var iken biraz daha süratli gidebilirsiniz belki aynı yakıtla. Dediğim gibi bunu ayarlamak tamamen sürücü meselesi. Box taktıktan sonra yakıtım düştü diyene rastlamak zordur. Box u ilk kullanan arkadaşlarımız uzun yolda test ederek tasarruf yakalamışlardı ama bunun için HPT gibi ayarlı box lar daha uygun olacaktır. Onların ekonomi modları bulunmakta.
Turboyu şaşırtmıyor box bu arada değişik bir tabir olmuş

Sensor u şaşırtıyor diyebiliriz. Ek not olarak box aktif iken yanma ve patlama daha güçlü olduğundan turbo da daha fazla basıyor 0,1-0,2 bar arası basınç farkı yaratıyor ve bu da performansa önemli katkı sağlıyor. Zincirleme 2 reaksiyon diyebiliriz. Birbirini tetikleyen bu reaksiyonlar sonucu yüksek güç alınıyor.
Zengin karışım güçlü patlama >> Sonucunda yüksek turbo basıncı >> Sonucunda daha güçlü patlama

Tabi zincir gibi sonsuza uzamıyor. Belli bir yerde eşitlenen değer. Bu da size yaklaşık 20hp 40nm tork olarak geri dönüyor

Yer imleri