Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 21 ile 29 arası

Konu: Punto dizel 75 bg. 90 bg arasındaki fark

  1. #21
    kemal büyükgenç
    keykavus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/03/2009
    Mesajlar
    149
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 88

    Standart

    Saygıdeğer arkadaşım aradaki fark cep ekonomini krize sokmayacaksa full olanı almak daha iyidir fakat bunu almak için sıkıntıya gireceksen değmez. En lüks araba hiç borçsuz olarak aldığın arabadır keyfi pek bir başka olur. Sevgi ve saygılarımla.

  2. #22
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    75 lik araç box taktığında 90 lığa yakın değil 90 lıktan gözle görülür fazla performans alıyor. Ayrıca performans istiyorsan yakıtı gözden çıkaracaksın. Box takılı iken bastığın zaman tabi ki fazla yakacaksın ama 90 lığı da sollayacaksın. Basmaz isen yakıtta bir problem yaşamazsın.

  3. #23
    VOLKAN ÇOBAN
    PERSEUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    153
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34VG8155
    Edilen teşekkür: 81

    Standart

    Alıntı Cihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    75 lik araç box taktığında 90 lığa yakın değil 90 lıktan gözle görülür fazla performans alıyor. Ayrıca performans istiyorsan yakıtı gözden çıkaracaksın. Box takılı iken bastığın zaman tabi ki fazla yakacaksın ama 90 lığı da sollayacaksın. Basmaz isen yakıtta bir problem yaşamazsın.

    Box kullanmış biri olarak söylüyorum 75 bg içinde 90bg içinde normal kullanımda box yakıt tasarrufu sağlıyor. Ama performans arttığından daha fazla basıldığı için yakışta paralelinde yükseliyor. Sonuçta Box La ilgili açılan konularda da konuştuğumuz gibi box turboyu şaşırtarak performans artışı verir ve yakış konusunda %10 tasarruf sağlar.
    Bir arkadaşım sorusunda çıkarıp takmanın kolay olup olmadığını sormuş. Çok basit takılıp sökülüyor ve serviste anlamaları mümkün değil. Burdaki tek sorun araba yolda bozulur ve çekiciyle üstünde boxla servise gidersen başlar. O zaman naparsın bilemem.

  4. #24
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Box rail sensorune takılıyor ve onu yanıltıyor. Birim başına gelen yakıt miktarını ve basıncını artırıyor. Aracın belli devirlerde daha zengin çalışmasını sağlıyor diyebiliriz. Box ile ekonomi yapmak için dikkatli sürmek gerekiyor zira normal kullanımda da basıldığında da yakıtı artırmaya yöneliktir. Box kullanarak yaptığınız tasarrufu box olmadan da yaparsınız fakat box var iken biraz daha süratli gidebilirsiniz belki aynı yakıtla. Dediğim gibi bunu ayarlamak tamamen sürücü meselesi. Box taktıktan sonra yakıtım düştü diyene rastlamak zordur. Box u ilk kullanan arkadaşlarımız uzun yolda test ederek tasarruf yakalamışlardı ama bunun için HPT gibi ayarlı box lar daha uygun olacaktır. Onların ekonomi modları bulunmakta.

    Turboyu şaşırtmıyor box bu arada değişik bir tabir olmuş Sensor u şaşırtıyor diyebiliriz. Ek not olarak box aktif iken yanma ve patlama daha güçlü olduğundan turbo da daha fazla basıyor 0,1-0,2 bar arası basınç farkı yaratıyor ve bu da performansa önemli katkı sağlıyor. Zincirleme 2 reaksiyon diyebiliriz. Birbirini tetikleyen bu reaksiyonlar sonucu yüksek güç alınıyor.

    Zengin karışım güçlü patlama >> Sonucunda yüksek turbo basıncı >> Sonucunda daha güçlü patlama Tabi zincir gibi sonsuza uzamıyor. Belli bir yerde eşitlenen değer. Bu da size yaklaşık 20hp 40nm tork olarak geri dönüyor

  5. #25
    tunc tt
    tunc35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/07/2008
    Mesajlar
    301
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 36

    Standart

    Alıntı Cihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Box rail sensorune takılıyor ve onu yanıltıyor. Birim başına gelen yakıt miktarını ve basıncını artırıyor. Aracın belli devirlerde daha zengin çalışmasını sağlıyor diyebiliriz. Box ile ekonomi yapmak için dikkatli sürmek gerekiyor zira normal kullanımda da basıldığında da yakıtı artırmaya yöneliktir. Box kullanarak yaptığınız tasarrufu box olmadan da yaparsınız fakat box var iken biraz daha süratli gidebilirsiniz belki aynı yakıtla. Dediğim gibi bunu ayarlamak tamamen sürücü meselesi. Box taktıktan sonra yakıtım düştü diyene rastlamak zordur. Box u ilk kullanan arkadaşlarımız uzun yolda test ederek tasarruf yakalamışlardı ama bunun için HPT gibi ayarlı box lar daha uygun olacaktır. Onların ekonomi modları bulunmakta.

    Turboyu şaşırtmıyor box bu arada değişik bir tabir olmuş Sensor u şaşırtıyor diyebiliriz. Ek not olarak box aktif iken yanma ve patlama daha güçlü olduğundan turbo da daha fazla basıyor 0,1-0,2 bar arası basınç farkı yaratıyor ve bu da performansa önemli katkı sağlıyor. Zincirleme 2 reaksiyon diyebiliriz. Birbirini tetikleyen bu reaksiyonlar sonucu yüksek güç alınıyor.

    Zengin karışım güçlü patlama >> Sonucunda yüksek turbo basıncı >> Sonucunda daha güçlü patlama Tabi zincir gibi sonsuza uzamıyor. Belli bir yerde eşitlenen değer. Bu da size yaklaşık 20hp 40nm tork olarak geri dönüyor
    Box uygulamasını 90 hp'liğe uyguladığımızda 110 hp ve 240 nm tork elde etmek mümkün yani. Daha ne olsun harika.

  6. #26
    tunc tt
    tunc35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/07/2008
    Mesajlar
    301
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 36

    Standart

    peki box ile chip uygulaması arasında nasıl bi fark var? hangisi daha iyi olur?

  7. #27
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı tunc35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki box ile chip uygulaması arasında nasıl bi fark var? hangisi daha iyi olur?
    Box pratik, chip profesyonel bir uygulama diyebiliriz Bana göre düzgün programlanmış bir chip, araç için daha düzgün ve tutarlı sonuçlar verir.Box ın tek artısı istenildiği zaman kolayca sökülüp takılabilmesi...

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  9. #28
    VOLKAN ÇOBAN
    PERSEUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    153
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34VG8155
    Edilen teşekkür: 81

    Standart

    Box turboyu şaşırtıyor derken genel bir özet yapmak istemiştim. Chip kesinlikle daha iyidir ama box gibi sökemezsin.

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #29
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Box ve chip ile ilgili yazıları okuyarak bilgi edinebilirsiniz. Motor modifikasyon bölümünde gerekli makaleler mevcut.

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. 8 Aylık Kullanımda Benzin İle Lpg Arasındaki Fark
    eexelanss tarafından LPG forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 24/02/2013, 16:34
  2. Grande ve normal punto arasındaki fark
    Pardeleus tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 06/04/2011, 13:28
  3. İki punto arasındaki fark nedir arkadaşlar?
    kimmerya tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 17/12/2008, 05:26
  4. 2007-2008 arasındaki fark
    emir341907 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 21/05/2007, 16:09

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com