murti82 Nickli Üyeden Alıntı
Bence en önemlisi alınan yakıttır, hep eurodizel yakıt alındıysa problem olmaz arabada. Zaten sevisler ağlıyor yeni arabalar arıza yapmıyor diye.
100.000km multijet için çok düşüktür rahatlıkla alabilirsin. İstanbulda özellikle albea taksilere binip, sor kaç binde? motor açıldı mı? turbo değişti mi? enjektörler değişti mi? diye. 800.000km yapan taksiciler var, turboyu 500.000lerde değiştiriyorlar. Zaten dizelde en pahalı parçalar turbo, pompa, enjektör sistemi. Arabanın bakımları ihmal edilmediyse, kullanırken orasından burasından ses gelmiyorsa alınabilir. Km düşüren gerizekağlı galericileri bozmak için servislerde motor ve şase numarasıyla, önceki servis işlemlerinin çıktısını alabilirsin. Ayrıca serviste arabanın odometresine baktırabilirsin gerçek km'si kaçmış diye. Galericiler sadece dijital ekrandaki yazıyı değiştiriyorlar ve yapmayan galerici yok gibi.
Araban hasarlıysa ve hasarı yetkili serviste giderildiyse çok iyi. Çünkü oksijen kaynağı kullanılmıyor. Şese çektirme aparatlarıyla araba tam çizgisine tekrar sokulabiliyor. Ayrıca arabanın hasarlı olup olmadığını turcellden mesaj atarak öğrenebilirsin, bu alttaki sayfayı okumanı tavsiye ederim.
https://www.traport.org.tr/yd_ayinkonusu.php?yID=63
Bu arada araban hayırlı olsun, kazasız, belasız güle güle kullan.
Yer imleri