Merhaba grandepuntotr ailesi
Geçen haftalarda açtığım konuyu okuyanlarınız bilir başıma neler geldi, arabadan neden soğudum ve neleri değiştirdim vs. En son olan olay ise Body Computer değişti ve Ecu tamir edildi. Bununla beraber aylardır bulamadığım, arabayı parçalayacak kadar beni delirten tekleme ve vuruntu sorunu da halloldu. Tahminim lpg 'nin ecuyu bozmasından kaynaklı bir durumdu bu. Ya da ecu nun kendi istemiyle bozulması manyaklaşması

Arabama aldığımdan beri yaptığım masraf son yaptığımla 4-5 bini buldu aşşağı yukarı. Fakat hala bitmiş değil. Triger 'inin değişmediği şüphesi içindeyim. Baskı balata bitmek üzere ve akslar da açık var. Nisanda da muayenesi var arabanın.

Bir çok arkadaşım bunlarında masrafı biraz olacak diye arabayı satmam gerektiğini bazıları ise yavaş yavaş hallet bin o kadar masraf yaptın diyor.

Kafam karma karışık. Arabayı ya bu şekilde satacağım alan kişi isterse bunları yaptıracak isterse yaptırmadan binecek. Keza biniliyor yürüyenin de hiç bir sıkıntı yok şu an. Ya da ben arabayı satmayıp muayeneye kadar sadece triger değişip muayeneden aks lar açık geçmeyi deneyip geçemezsem değiştireceğim. Baskı yine 3-4 ay idare eder. Zaten haftasonları biniyorum genellikle

Size sorum şu. Bu durumda ne yapayım ? Bana bir fikir verin. Hangisini yapmam daha mantıklı olur ?

Birde ayrıyetten Ecu nun tekrar bozulmasından korkuyorum ya da başka kronik bir arızasının başıma bela olmasından çekiniyorum. Arabam 173.000 de ve motoru diri. Hiç bir sıkıntısı yok.

Saygı çerçevesinde her türlü önerinize açığım.

Ek olarak şu ana kadar değiştirdiğim parçalar
4 Amantisör
Arka ve Ön Balatalar
Ön Diskler
Ön Amantisör Takozları
Alt salıncaklar
Z rotlar
Şanzuma Dişlileri
Termostat
Gaz Enjektörü
İki Ön Davlumbaz
Body Computer
Ecu Tamiri
Ayrıca arabayı aldığımda bulunan Ön ve Arka Tamponlardaki mutelif çizikleri kendim cebimden boyattım.


İyi forumlar