Sayfa 1/3 123 SonSon
48 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Fiat müşteri memnuniyeti mi?

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Sertan Karaca
    badboy1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    172
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    31VV499
    Edilen teşekkür: 65

    Teknik Konu Fiat müşteri memnuniyeti mi?

    Arkadaşlar uzun zamandan beri forumdan uzaktım ama maalesef dönüşüm üzücü bir olayla oldu.

    2006 model Starjet Dinamik aracımla 13 Şubat günü Ankara'ya gitmek üzere çıktığım yolda aracım TEM otoyolunun Düzce tarafında motor arıza ışığını yaktı ve hemen aracı sağ emniyet şeridine çektim ve kontakt kapattım. Çekici ile araç Bolu Gümüş Oto yetkili servisine çekildi. Cumartesi akşamı olduğu için araca Pazartesi günü bakabileceklerini ancak kontağı çevirdiklerinde Triger kayışında problem olduğunu belirttiler ve otobüsle Ankara'ya devam ettim. Pazartesi günü servisten arandım ve aracın triger kayışının sente atlamasına bağlı olarak sibopları eğdiği ve 2.100 TL masrafı olduğunu belirttiler ve 15.02.2010 Pazartesi gününden itibaren hemen hemen hergün müşteri hizmetlerini aradım ve "söz konusu aracın 35000 km'de Mayıs 2009 da Özkar yetkili servisinde bakıma girdiğini, garantisinin dolmuş olmasına rağmen aracın servis garantisinde olması gerektiğini belirttim ve bu konu hakkında rapor" istedim. Ancak Fiat firmasından aradan geçen 2 hafta boyunca ses çıkmadı ve 2 hafta sonra adının Ahmet olduğu belirten bir kişi, aracın yakıtında katkı maddesi olduğundan dolayı sibopların eğildiğini ve eğilen sibopların triger kayışına sente atlattığını, buna bağlı olarak servis garantisinden yararlanamayacağımı iletti, bende bu duruma istinaden kaşeli bir teknik yazı istedim ve bu konuşmanın ardından hemen Shell firmasından aracın yakıt numunesinin kontrol edilmesini istedim ve inanmazsınız ama 1 saat sonra aracımdan numune alındı ve 1 hafta sonra yakıtın standart normlarda olduğunu belgeleri ile ilettiler.Ancak Fiat firması konuşma üzerinden 2 hafta geçmesine rağmen ortaya attıkları iddiayı destekleyecek belgeleri tarafıma gönderemediler.

    Kendim tekrar müşteri hizmetlerini aradığımda, aracın yakıtında olduklarını iddia ettikleri katkı maddesi yerine, bu sefer de yağda katkı maddesi olabileceğini ilettiler. Bende arayan Ahmet adındaki kişinin, kesin bir yargı ifadesiyle yakıtta katkı maddesi olduğunu belirttiğini, şimdi ise bu sorunun yağda ve belirsiz bir ifadeyle müşteriyi yanıltma durumu oluştuğunu belirttim.

    Aracım tam 1 ay boyunca Bolu'da sahipsiz bir şekilde serviste kaldı ve inanılmaz şekilde rezil edildim.

    En son olarak geçen hafta bir bayan arayarak, aracı boşuna serviste beklettiğimi, kendilerinin tarafıma bir rapor iletmek gibi bir misyonlarının bulunmadığını, böyle bir misyonunuz yok ise 2 hafta neden bekletildiğimi sorduğumda ise "evet biraz uzun bir zaman olduğunu" söyleyerek nasıl bir müşteri memnuniyeti prensiplerinin olduğunu anlatmış oldular.

    Sonuç olarak arkadaşlar bu hafta Fiat hakkında Tüketici Hakları Mahkemesine davayı, Fiat İtalya ve Koç Genel Müdürlüğü'ne ise durumu detaylandıran mailimi atıyorum. Bu işin peşini kesinlikle bırakmayacağım. BİR DAHA DA FIAT marka araca kesinlikle ama kesinlikle binmeyeceğim. İnanılmaz bir şekilde aracımdan soğudum nefret etmeye başladım. Bir kurum neden bu kadar basiretsiz davranan kişilere emanet edilir, canımızı malımızı emanet eden araçlarımıza bakan servisler neden bu kadar teknik olarak yağ değiştirmekten öteye araçlarımıza bakmazlar.
    Konu badboy1980 tarafından (18/03/2010 Saat 01:22 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesajı için 16 kişi badboy1980'ye teşekkür etti:


  3. #2
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Öncelikle gecmıs olsun diliyorum..
    Üzücü bir durum sanırım aynı durumda ben olsaydım o parada pazarlık eder öderdim ..

    Tabi yanlıs anlasılmasın peşınıde bırakmazdım kı elime düşmesinler
    I ' m c a p u l i n g . . .

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #3
    Sertan Karaca
    badboy1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    172
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    31VV499
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Alıntı denizasil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle gecmıs olsun diliyorum..
    Üzücü bir durum sanırım aynı durumda ben olsaydım o parada pazarlık eder öderdim ..

    Tabi yanlıs anlasılmasın peşınıde bırakmazdım kı elime düşmesinler

    Desteğiniz için teşekkürler,konunun peşini kesinlikle bırakmayacağıma emin olabilirsiniz. Dalga geçer gibi insanlarla alay ediyorlar. Bu durumu en ciddi şekilde nasıl takibi edilir ise öyle takip edeceğim merak etmeyin.

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #4
    Erkan Karakan
    SpyHunter33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/01/2010
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.896
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 732

    Standart

    Sonucunu ve izleyeceğiniz yolu merakla bekliyor olacağız. Yapacağınız şeyler bir çok kişiye emsal teşkil edecektir.
    Artık Fiorinolu

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  9. #5
    MURAT BALIKÇI
    PESCATORE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2010
    Mesajlar
    141
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 54

    Standart

    müşteri memnuniyeti yalan bu tip olaylarda ahmet almazsa mehmet alır diye bir mantıkla hareket ediyorlar bende fiatı arayıp teknık bır sorunu çözemedikleri ve ilgilenmedikeri hakkında şikayette bulundum benıde 2 hafta sonra arayıp ne yaptınız sorun cözuldumu dıye sordular bence biliçli olarak geç arıyorlar ki o arada kendin kendi sroununu çöz diye. çok saolun hallettim dedim iyi o zaman dedi karşımdaki birdahada fiat almam bu saattan sonra dedim yetkililere ileticem dedi koskoca fiat ya telefonu açana bakarmısın yetkililere ileticem diyor. dogrusunu yapıyorsun bence ben mahkeme fln ugrasamayacagım ıcın maddı olarak rahatladıgımda aracımı degıstırmeyı dusunuyorum. size kolay gelsın umarım hakkınızı alabılırsınız

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #6
    barış erol
    barbar74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/12/2009
    Mesajlar
    190
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 64

    Standart

    Öncelikle geçmiş olsun. AB uyum yasaları kapsamında hem görsel hemde yazılı basında övünülerek kabul edilen tüketici haklarını koruma kanunu ile ilgili yasalar uygulansada inanıyorumki AB normlarına uymayan çoğu yetkili servisin kapısına şu kırmızı mum mühürleri görürüz. Bir konuyu çok merak ediyorum fiat acaba italyada yetkili servislerinde müşteri memnuniyetini bu şekildemi sağlıyor?
    Arkadaşa söylenene bakın yakıtında katkı var deniyor katkı olmadığı shell tarafından belirleniyor sonra yağında katkı var deniyor (bence çok saçma olurdu yağla veya yakıtla triger kayışının sente atlatmasıyla ne alakası var) 35000 bakımını yine yetkili servis yapmış koymuşlarsada onlar koymuşlardır. Zaten standart prosedürde benim bildiğim bakımlar sırasında kayışlar kontrol ediliyor. Eğer bu kullanıcı hatasıysa Sertan beyin kaputu açıp trigerine sente atlatmış olması lazım. İnşallah haklı davanı kazanırsın

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  13. #7
    Yasemin ŞENŞATIR
    JASMINE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/04/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    9.382
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Plaka
    35 EF 585
    Edilen teşekkür: 4817

    Standart

    Çok geçmiş olsun Sertan. Bir an evvel sorunun halledilmesini ve mağduriyetinin giderilmesi temenni ederim.

  14. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  15. #8
    ilker kara
    ik77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/03/2009
    Yaş
    48
    Mesajlar
    224
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 AD3862
    Edilen teşekkür: 137

    Standart

    çok geçmiş olsun gerçekten sıkıntılı bi durum.arkadaşlarında dediği gibi davanız bir çok konuda emsal teşkil edecektir.şimdiden sabır ve başarı dilerim.

  16. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  17. #9
    C E
    cenkeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/10/2007
    Mesajlar
    121
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 45

    Standart

    Bu arıza çok önemli ve kritik bir konudur, sadece aracın bozulması ve masrafı olarak değerlendirmemek gerekli. Bu arıza sollamada oluşup kaza sebebi, ıssız dağ başında oluşup donma tehlikesi vb. çok riskli durumlara sebep olabilir. Bunlar gibi bir şey olmadığından dolayıda büyük geçmiş olsun dilerim arkadaşım.
    Aslında sebep ne olursa olsun 35000 km de triger sorunu oluşuyorsa bu konu daha kapsamlı araştırılıp faturayı müşteriye çıkarmaktansa bu arızaya sebep olan servis kusurumu, ekipman ve üreten firma kusurumu sorgulanmalı. Ama her nedense Fiat' ta çark böyle işlemiyor önceki mesajlarımda da bazen belirttiğim gibi bu konunun yanında basit kalan şikayetlerim olmuştu; test aracına 3 satır yol bilgisayarı direksiyon ışığı koyup sattığı araca koymayıp bunuda hata olarak kabul etmeyip araçlar bundan sonra böyle gibi yüzsüz açıklamada bulunabiliyorlar. Aynı gün vitrindeki araca biniyorsunuz 3 satır yol bilgisayarı ve direksiyon ışıkları mevcut. Bu trajikomedi durumu müşteri hizmetlerine bildiriyorsunuz yetkillilere ileteceklerini söylüyorlar. Bunlar incir çekirdeğini doldurmayan konular olsa da müşteri memnuniyeti müşteriyi başından savarak değil derdini dinleyip kök sebebe gidip çözümlerek sağlanır. Fiat ise müşteri memnuniyeti adına 50 TL ücretle direksiyon ışıkları takar, yol bilgisayarı içinde bu modeller böyle denir vitrine sağlam mal konur satılmaya devam edilir. Daha sonra aradan 6 ay geçer sorarsınız 20-30 km ye çıkınca kapılar neden otomatik kitlenmez, öğrenirsinizki yol bilgisayarı 2 satır olduğundanmış. Mantık belli nasıl olsa alan birisi var, ancak unuttukları bir şey var nasıl olsa alan birileri var sayısı 1 daha düştü. Çok beğenerek aldığım aracımı yaşadığım olumsuzluklara rağmen keyifle kullandım farklı sebeplerden dolayı sattım ve yeni alacağım aracın markası kesinlikle Fiat olmayacak.

  18. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  19. #10
    Sertan Karaca
    badboy1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    172
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    31VV499
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Arkadaşlar hepinize tek tek teşekkürü bir borç biliyorum. GP'mi inanın ki bu forumdan dolayı sevdim ve aracımı park ettiğimde tekrar arkama bakıp ihtişamını izlerken, Fiat tarafından aracımdan tamamen nefret ettirildim.

    Aslında Fiat müşteri hizmetlerinden arayan Ahmet isimli arkadaş, hatanın tamamen araçta ve buna bağlı olarak serviste olduğunu kabul etmiş oldu.

    Nedenini sorarsanız; hatanın kullanıcı hatası olmadığını (zaten olması imkansız) ve servis garantisi diye bir olgunun olduğunu, yakıtta katkı olduğunu iddia ederek ve iddiası çürüdüğünde evrağı göndermeyerek, farketmeden hatayı Fiat adına kabul etmiş oldu.

    Dava süreci ne kadar sancılı ve uzun olursa olsun bu işin peşini bırakmayacağım.

    Boya koruma yaptığını iddia edip, 250 TL mi açıkça gasp eden, yapılmadığı Birmot tarafından tespit edildikten sonra benimle dalga geçer gibi paramı iade etmeyip Birmot'a boya korumanın yeniden yapılması için beni yönlendiren ve paramla Birmotla pazarlık yapan, yaptığı iç korumadaki akıntı ve lekeleri kabul etmeyip, tekrar Birmot'a 80 TL vererek yaptırdığım korumayı bana düzelttiren, taktıkları karter muhafazayı plastik kelepçelerle tutturan, aracıma yaptıkları bakımdan, 300 TL alıp bana 2100 TL masraf çıkarttıran, canıma malıma kasteden, olan tüm bu olayları müşteri hizmetlerine ilettiğim halde servislerine toz kondurmayan, konuyu araştırmadan müşteri ve diğer kurumları suçlamayı bir borç bilen, bir mantığa dava açmak, insanların yıldırılarak susmayacağını, haklarını sonuna kadar arayacaklarını göstermek, benim için önemli bir mücadele ve borçttur.
    Konu badboy1980 tarafından (17/03/2010 Saat 15:21 ) değiştirilmiştir.

  20. Bu mesajı için 11 kişi badboy1980'ye teşekkür etti:


  21. #11
    Halit BEBEK
    nerhal61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/02/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    815
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    BIZEHERYERTRABZON
    Edilen teşekkür: 257

    Standart

    Sertan kardeşim çok geçmiş olsun...Satış sonrası konusunda herhalde en kötü marka fiattır dihye düşünüyorum. Yaw hiçkimse mi iyi bişey söylemez hakatten...Başka forumlarda fiatın hatalı ürettiği tespit olan linealardaki yağmur sensörü uygulaması sebebiyle ciddi kaza atlatıp konuyu araştıran bir vatandaş vardı...Adam aylarca mahkeme peşinde dolaştı sırf fiatın tutumu sebebiyle,sonunda kazandı da...Bunlar bildiklerimiz, bi de bilmediklerimiz vardır ya allah bilir. Yaw başınıza gelenler ve onların sergiledikleri tutum gülermisin aglarmısın cinsinden hakatten...Ortada kaliteli bir ürün var ama servis sıfır(istisnalar kadieyi bozmaz malum). italya böyle mi yapıyor diyoruz ya, Türk halkının kültür olarak en cok benzedigi ulus İtalya imiş....Belki de bundandır ne dersiniz? Yani yanlış anlaşılmasın ama sanki italya nın degil de tofaşın bir ürünü gibi muamele görüyoruz. Hele ki son mesajınızda yazdıklarınız insanı isyana sürüklüyor.
    Punto Evo 1.4 77BG Dynamic Dualogic BRC LPG (Önceki)

    Astra 1.4 T 140BG Cosmo Manuel Benzinli

  22. Bu mesajı için 2 kişi nerhal61'ye teşekkür etti:


  23. #12
    murat demir
    jakabo_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/02/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    348
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 KB 1150
    Edilen teşekkür: 89

    Standart

    geçmiş olsun. arkadaşlar böyle haksızlığa uğrayan arkadaşlar için hep beraber bişeyler yapma şansımız varsa sonuna kadar uğraşalım birgün bizimde başımıza bişeyler gelebilir.

  24. Bu mesajı için 2 kişi jakabo_ank'ye teşekkür etti:


  25. #13
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Sertan, öncelikle geçmiş olsun.Oldukça sıkıntılı günler geçirdin hakikaten,

    Trigere bağlı olan problem sürücüden ya da yakıttan kaynaklanmaz bence.Sonuçta meydana gelen hasar ya fabrikasyon hatası ya da servis hatası sonucu yaşanmıştır, bence de tüketici mahkemesine gitmelisin,

    Tekrar geçmiş olsun...

  26. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  27. #14
    SERDAR ÖZLÜ
    serdar2362 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2009
    Yaş
    62
    Mesajlar
    1.860
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BY 7694
    Edilen teşekkür: 1623

    Standart

    Geçmiş olsun Sertan kardeşim. Arkanda sana destek olmak için bekleyen dostların olduğunu unutma elimizden gelen birşey olursa yanındayız.

  28. Bu mesajı için 2 kişi serdar2362'ye teşekkür etti:


  29. #15
    KEREM Uçgunoğlu
    M@GIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    1.037
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 346

    Standart

    Geçmiş olsun çok sıkıntılı ve üzücü olaylar dizisi yaşamışsınız.

    Müşteri hizmetlerinin bu şekilde yaklaşmasıda tuzu biberi olmuş.
    Aracın 35 bin km de triger kayışı koparması pekte normal gibi gözükmüyor üstelikte yetkili servis tarafından da bakımdan geçmiş bir araçta bu gibi sorun olmaması gerekli. Aslında bu fabrikasyon hata olması gerekli ve ücretsizz değişim yapmalıdırlar.

    Aracınızı birmot götürmeyi talep etseydiniz.Çünkü onlar fabrikanın servisleridir ve bu tip konularda daha fazla dikkat etmektedirler.

  30. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  31. #16
    Sertan Karaca
    badboy1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    172
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    31VV499
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Alıntı M@GIC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun çok sıkıntılı ve üzücü olaylar dizisi yaşamışsınız.

    Müşteri hizmetlerinin bu şekilde yaklaşmasıda tuzu biberi olmuş.
    Aracın 35 bin km de triger kayışı koparması pekte normal gibi gözükmüyor üstelikte yetkili servis tarafından da bakımdan geçmiş bir araçta bu gibi sorun olmaması gerekli. Aslında bu fabrikasyon hata olması gerekli ve ücretsizz değişim yapmalıdırlar.

    Aracınızı birmot götürmeyi talep etseydiniz.Çünkü onlar fabrikanın servisleridir ve bu tip konularda daha fazla dikkat etmektedirler.
    Desteğiniz için teşekkürler, ancak Fiat taki arkadaşlar, iddia ettikleri bir belgeyi bile 2 hafta da gönderemezken nasıl onlardan aracın Birmot'a götürmelerini isterim onu da bilemiyorum. Herşeyi ilettim ancak beni, yakıtı ve yağı suçlamaktan öteye gidemediler. Başka yollarla bu iş çözülecek ve emsal teşkil etmesi için tüm arkadaşları bilgilendireceğim.

  32. #17
    Nuri GP
    clax22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    417
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    geçmiş olsun sertan fiat servıslerınde calısanların bırcogu hala kendılerını kus serısı aracların etkısınden kurtaramamıs durumdalar maalesef kurumsallıktan cok uzaklar bana gore bıldıgımız tamırcıden farksızlar araclarımız allaha emanet gıdıyor bende ilk zamanlar cok problem yasadım ve ilk ve son fiat aracım olacak bu emın olun

  33. Bu mesajı için 2 kişi clax22'ye teşekkür etti:


  34. #18
    Sertan Karaca
    badboy1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    172
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    31VV499
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Alıntı nerhal61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sertan kardeşim çok geçmiş olsun...Satış sonrası konusunda herhalde en kötü marka fiattır dihye düşünüyorum. Yaw hiçkimse mi iyi bişey söylemez hakatten...Başka forumlarda fiatın hatalı ürettiği tespit olan linealardaki yağmur sensörü uygulaması sebebiyle ciddi kaza atlatıp konuyu araştıran bir vatandaş vardı...Adam aylarca mahkeme peşinde dolaştı sırf fiatın tutumu sebebiyle,sonunda kazandı da...Bunlar bildiklerimiz, bi de bilmediklerimiz vardır ya allah bilir. Yaw başınıza gelenler ve onların sergiledikleri tutum gülermisin aglarmısın cinsinden hakatten...Ortada kaliteli bir ürün var ama servis sıfır(istisnalar kadieyi bozmaz malum). italya böyle mi yapıyor diyoruz ya, Türk halkının kültür olarak en cok benzedigi ulus İtalya imiş....Belki de bundandır ne dersiniz? Yani yanlış anlaşılmasın ama sanki italya nın degil de tofaşın bir ürünü gibi muamele görüyoruz. Hele ki son mesajınızda yazdıklarınız insanı isyana sürüklüyor.
    Halil Bey, desteğiniz için teşekkürler, inanın ki çıldırmamak elde değil. Bu bezdirme yöntemlerine isyan edip uğraşamayan o kadar çok insan var ki demek ki tutumlarına devam ediyorlar. Şikayetvar.com u ziyaret ettim ve durumun vahimliğini gördüm. Cuma günü mailin son halini hazırlayıp ingilizce'ye çevirip İtalya'ya ve Koç Genel Müdürlüğü'ne gönderiyorum.

    Alıntı jakabo_ank Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun. arkadaşlar böyle haksızlığa uğrayan arkadaşlar için hep beraber bişeyler yapma şansımız varsa sonuna kadar uğraşalım birgün bizimde başımıza bişeyler gelebilir.
    Murat Bey, düşünce yapınız ve beraberlik mesajınız için teşekkürler. İnanın onure ettiniz. Ben davamı açıyorum ve sonuna kadar da devam edeceğim. Ondan sonra belki diğer arkadaşların bu sorunlar ile karşılaşmasını engellemek ve müşteri memnuniyet mantığını değiştirmek için belki bir zincir maili veya imza toplayabiliriz. Bizim kim olduğumuzu anlamalılar.

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sertan, öncelikle geçmiş olsun.Oldukça sıkıntılı günler geçirdin hakikaten,

    Trigere bağlı olan problem sürücüden ya da yakıttan kaynaklanmaz bence.Sonuçta meydana gelen hasar ya fabrikasyon hatası ya da servis hatası sonucu yaşanmıştır, bence de tüketici mahkemesine gitmelisin,

    Tekrar geçmiş olsun...
    Arda Bey, bu forumda olmaktan sizlerin sayelerinde şeref duyuyorum. Desteklerinizi benden esirgemediğiniz ve başka konularda mağdur olan arkadaşlara yol gösterdiğiniz için onlar adına da teşekkürü bir borç biliyorum.

    Alıntı serdar2362 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun Sertan kardeşim. Arkanda sana destek olmak için bekleyen dostların olduğunu unutma elimizden gelen birşey olursa yanındayız.
    Tüm arkadaşlarıma şükranlarımı iletiyorum, ama Serdar Bey sizin de bu şekilde destek vermeniz beni daha da cesaretlendirdi. Şimdi insanın "forum.grandepuntotr.com" sayesinde sırtı yere gelir mi? Bu işinde üstesinden hep beraber geleceğiz kısmetse, sonsuz teşekkürler...

  35. Bu mesajı için 3 kişi badboy1980'ye teşekkür etti:


  36. #19
    Coşkun Çömlekçi
    gadget - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/04/2009
    Mesajlar
    99
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 46

    Standart

    büyük geçmiş olsun, çıldırmamak elde değil... allah sabır versin!

    ben kendimi o durumda hayal bile edemiyorum ...

    ya bu müşteri hizmetleri denen şeyin bi yeri falan var mı?
    Yani Bursa ya falan gitsek böle bi ofis var mı?
    giriyosunuz konuşuyosunuz adamlarla yüzyüze erkek gibi, elinizde belgeler, belki avukatınızla birlikte? (olmadı çıkışta eli sopalı arkadaşlarınızla )
    kıvırınca adamın gözlerinin içine bakıyosun ispatla diyosun,?

  37. Bu mesajı için 2 kişi gadget'ye teşekkür etti:


  38. #20
    Sertan Karaca
    badboy1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    172
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    31VV499
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Alıntı gadget Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    büyük geçmiş olsun, çıldırmamak elde değil... allah sabır versin!

    ben kendimi o durumda hayal bile edemiyorum ...

    ya bu müşteri hizmetleri denen şeyin bi yeri falan var mı?
    Yani Bursa ya falan gitsek böle bi ofis var mı?
    giriyosunuz konuşuyosunuz adamlarla yüzyüze erkek gibi, elinizde belgeler, belki avukatınızla birlikte? (olmadı çıkışta eli sopalı arkadaşlarınızla )
    kıvırınca adamın gözlerinin içine bakıyosun ispatla diyosun,?
    Ahhh bir bulsam ahhh. Bırak yerlerini soyadlarını bile vermiyorlar ki adamı şikayet etsen. Sordum müşteri hizmetlerini arayarak "Bana aracın arızasının yakıttan olduğunu söyleyen Ahmet Bey ile görüştürün veya soyadını verinde şu belgeyi ona okuyayım" diye ama yasakmış. "O zaman bana mail veya faks numarası verin" dedim onu da veremiyorlarmış.
    Konu badboy1980 tarafından (21/03/2010 Saat 00:06 ) değiştirilmiştir.

Sayfa 1/3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. İzmir Fiat Bayii & Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi
    OzzY tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 74
    Son Mesaj: 26/02/2014, 12:13
  2. Ankara Fiat Bayii & Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi
    erdiyilmaz tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 63
    Son Mesaj: 16/05/2013, 13:20
  3. Mersin Fiat Bayii & Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi
    anvil tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 07/06/2011, 11:18
  4. Fiat Müşteri Memnuniyeti - Tampon Boyatma
    Ziyaretçi049 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 23/11/2010, 16:31
  5. İstanbul Fiat bayii & servis müşteri memnuniyeti
    mm_isik tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 25/08/2009, 15:43

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com