Alıntı M@GIC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Geçmiş olsun çok sıkıntılı ve üzücü olaylar dizisi yaşamışsınız.

Müşteri hizmetlerinin bu şekilde yaklaşmasıda tuzu biberi olmuş.
Aracın 35 bin km de triger kayışı koparması pekte normal gibi gözükmüyor üstelikte yetkili servis tarafından da bakımdan geçmiş bir araçta bu gibi sorun olmaması gerekli. Aslında bu fabrikasyon hata olması gerekli ve ücretsizz değişim yapmalıdırlar.

Aracınızı birmot götürmeyi talep etseydiniz.Çünkü onlar fabrikanın servisleridir ve bu tip konularda daha fazla dikkat etmektedirler.
Desteğiniz için teşekkürler, ancak Fiat taki arkadaşlar, iddia ettikleri bir belgeyi bile 2 hafta da gönderemezken nasıl onlardan aracın Birmot'a götürmelerini isterim onu da bilemiyorum. Herşeyi ilettim ancak beni, yakıtı ve yağı suçlamaktan öteye gidemediler. Başka yollarla bu iş çözülecek ve emsal teşkil etmesi için tüm arkadaşları bilgilendireceğim.