29 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Gürses otomotiv; servis, memnuniyet, şikayet, ikaz...

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #21
    yusuf şenol çetin
    Yalın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/09/2007
    Yaş
    61
    Mesajlar
    1.445
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 737

    Standart

    tofaş servis kalitesini arttırmak için MİP'i yarattı
    tofaş satış sonrası müşteri memnuniyetini ‘kusursuz’ zirveye taşımak için çok çalışıyor.
    Tofaş bünyesinde çalışan tüm bayi ve çalışanlar olarak, uymak zorunda olunan bazı kalite standartları bulunuyor. Kısa adıyla MİP denilen Müşteri İlişkileri Prensipleri tüm Tofaş mensuplarının müşteri ile temas anında yerine getirmesi gereken davranışlarını belirliyor.
    MİP,servis takım arkadaşlarının uyması gereken davranışları tarif eder. Dolayısıyla da tüm iş süreçlerinde müşteri mutluluğunu yakalamak adına gözden geçirilmesini sağlayacak olan standartları içerir.
    Müşteri İlişkileri Prensipleri (MİP), 21 prensipten oluşuyor ve bu prensipleri hayata geçirebilmek için tüm Tofaş departmanları her yeni güne kendi içlerinde hizmet içi eğitim toplantıları yaparak güne‘merhaba’ diyor. Bu toplantılar, servis personeli müşteriye en iyi hizmeti verme yönünde bilinç düzeyini artırılmasını sağlıyor. servisler için Tofaş tarafından geliştirilen bu standartlara uymak zorunluluğu vardır.servisçi olan bazı arkadaşlarım konuyu iyi bilirler.
    kaldıki gerek gürses gerek diğer servisler çok iyi gecmiş yıllarda olsaydık daha farklı bir cerceve cizerdim ama şu an tüm servisler gerek satış öncesi gerek satış sonrası çok güzel konumdadır.
    birde kişilerin servis ve servislerden ne beklediğine bağlıdır.
    acılan konu tamamen farlı bir yöne eğilmiş durumda
    saygılarımla


  2. Bu mesajı için 3 kişi Yalın'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. Birlik Otomotiv Şikayet
    EmreGebze tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 22/03/2012, 20:53
  2. Medos Otomotiv Şikayet
    rafetyildiz tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 17/03/2012, 00:44
  3. Fiat Servis Memnuniyet Anketi
    mahhony06 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 20/02/2012, 20:51
  4. Ankara Kartaş servis şikayet
    suvari_84 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 08/09/2010, 02:38
  5. Servis Şikayet (Erkay Mahmutbey Şubesi)
    pasific tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 01/05/2009, 12:12

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com