29 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Gürses otomotiv; servis, memnuniyet, şikayet, ikaz...

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Cihan Dalkın
    otoritec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/01/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    529
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    iyi akşamlar,

    gürses istanbul esenler de başıma gelenler. daha önce de paylaşmıştım,

    1) ben gp mu 2006 13 temmuz trafiğe çıkış tarihi ile almıştım, daha aldıktan iki gün sonra malüm tıkırdı burcu için bıraktım ve o gün akşamı aldım... yaklaşık iki haftasonra bu forumda aracımın fotoğraflarını ekledim forumdaki arkadaşlarım sayesinde farkettim ki daha doğrusu farketmemi sağladılar, ön panjurda multijet ibaresi var düşündüm gp'm starjet ve multijet etiketinin olmaması lazım Allahtan gp mi ilk aldığım gün dört tarafından da resimlerini çekmiştim karşılaştırdım ve şok multijet etiketi doğal olarak ön panjurda yok. hemen o gün gürsesi aradım böle bişeyin olamayacağını anlatmaya çalıştılar tabiki soluğu gürseste aldım ve bir güzel hırsızlık yaptıklarını anladım orjinal panjurum alınmış multijet ibarelisi takılmıştı yerine. daha bitmedi,

    2) gp im emotion ve standart donanımında mp3 player olması gerekiyordu, ben yine salaklığımdan mıdır nedir mp3 playeri test etme icabı duymamıştım satın aldıktan bir ay sonra oluyo bu olay yeğenim mp3 cd leri deniyor hata veriyodu sonra yine forumdaki resimlerden anladığım kadarı ile benim aracımdaki cdplayer miş... ilk tepkim telefonla oldu bana saçma sapan açıklamalarda sanki hayatında bir playera cd takmamış cahil muamelesi yaptılar çıldırmak üzereydim gürses e gittim ve ortasında avazım çıktığı kadar bağırıp alın arabanızı istemiyorum diye bağırdım kesin bırakıcaktım. bu nasıl olur diyodum kimse bana bir açıklama yapamıyordu hemen sipariş verdiler ve 15 gün içinde geldi bekleme süresini hiç saymıyorum. kesin kararımı verdim ve mp3playerimi de çalıp yerine cdplayer takmışlardı. bundan sonra tavsiyem aracınızın sağına soluna vs. çok dikkatli bakıp gerekirse resimleyin sonra bırakın...


    Personele gelince son derece yapmacık hareketler ile yalakalıkları vardı, servis elemanları kesinlikle temizlik ve tertipten uzaktılar, aracımı 10000 bakımında adam resmen pati çekerek servisin içinde gözümün önünde bi yerden biyere kullanıyorlardı, arka kapılar zor açılıyordu 10000 bakımı sırasında yapıldı sözde kapıların içindeki yalıtım malzemesini resmen parçaladılar ve o şekilde kapakları taktılar bu arada arka kapıları açmak için yakında kapı kollarını kırıcam galiba çünkü yine aynı.10000 bakımında antifiriz takviyesi yapıldı ama kapağını açık unutmuşlar ben farkettim ve düzeltildi. Sağ arka cam kumandadan açılıp kapanmıyordu ona da baktırdım o sırada kesin o elektrikçi adamın marifeti yani daha önce öle bişi farketmemiştim çünkü tavanda arka kapı hizasında köşede bir küçük bir eziklik oluştu çünkü öle bi yaslanıyodu ki leş gibi üstleri başlarıyla üstelik nise... işte benim izlenimlerim böyle aklıma geldi yine deli oldum.

    çok pişmanım keşke leon alsaydım direk fiata gittim ve gp aldım keşke seat bayilerine de baksaymışım. bunu sadece dış görüntüsü için söylüyorum detayları vs bilmiyorum tabiki. daha ilk tıkırdı burcu basit işçilik ve serviste yaşadıklarım çok çok çok soğuttu beni.

    bu arada şunu da sormadan geçemeyeceğim muhakkak vardır forumda ama yanıtlayın neolur 320ykr yakıyor aracım 45 lt ile 450 km sanki 2000 motor ve 110 hp gibi bune yaaa???

    kusura bakmayın sinirden düşük ve devrik cümlelerle dolu bir mesaj oldu.
    saygılarımla

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Birlik Otomotiv Şikayet
    EmreGebze tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 22/03/2012, 20:53
  2. Medos Otomotiv Şikayet
    rafetyildiz tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 17/03/2012, 00:44
  3. Fiat Servis Memnuniyet Anketi
    mahhony06 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 20/02/2012, 20:51
  4. Ankara Kartaş servis şikayet
    suvari_84 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 08/09/2010, 02:38
  5. Servis Şikayet (Erkay Mahmutbey Şubesi)
    pasific tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 01/05/2009, 12:12

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com