1,3 90 beygir dizel puntonun debriyaj balatasının fiyatı hakkında bilgisi olan war mı sadece parça fiyatı işçilik hariç
1,3 90 beygir dizel puntonun debriyaj balatasının fiyatı hakkında bilgisi olan war mı sadece parça fiyatı işçilik hariç
ben motor parça falan anlamam ama debriyaj balatası eğer baskı balata denen şeyse
330 ytl ye değiştiryor birmot...
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
sınan senın soruna karsılık soru sormus olucam sana ama aracın debrıyaj balatasımı bıttı?
ne diyosunuz yahuuu arkadaslar siz ozaman ben oldum bittimm yahuuu..
benim aracımda kalkarken titreyerek kalkıyordu bende yakıt sisteminden diye dusundum eniştem saolsun iyi ustadır arabaya bindi bir kullandı dediki bunun debriyaj balatasının yuzu parlamış, o yuzden kavramada sorun oluyor, bende dedim boyle binebilir miyim binersin sıkıntı olmaz dedi ozellikle dusuk viteslerde bu sorunu yapar dedii. bende oylecene biniyorum eger bu okadar pahalıysa binmeyede devam ederim valla su elimin dar zamanınnda. siz bu parlama hakkında bişey biliyormusunuz arkadaslar bu sekilde binmeye devam edelimmi
bu arada benim aracım 35 binde kac binde bitiyor bunun balatası yahuuu
Konu pdr42 tarafından (14/09/2008 Saat 09:00 ) değiştirilmiştir.
işte normalde bıtmemesı lazım. debrıyajı cok kullanıyosunuz herhalde. balatanın yuz parlamasını tamırcıler halledıyolar. servıse gıtmene gerek yok
aslında cok kulandıgımdan değil bikac defa karda kullandım yokustu arabadan iki defa koku geldi. ama benm merak ettiğim aracı karda kaldırmak için yarım debriyajdan baska sansımız yok 2. viteste dik yokusta olmuyo nasıl olacak bu peki 2 defa karda yokusta cıkarsan balata bu halemi gelecek acaba ...
tamirciler hallediyorsa hiç gitmiyeyim dediğiniz gibi ama suda var bu titreme olayını bazen yapıyo bazen yapmıyo nedense
O Titreme Olayida Saniyorum Balatanin Bi Kismi Parlamistir. Bi Kismi Ise Tam Tutuyordur. O Yuzden Size Arada Bi Titreme Yapiyordur
hmm tamam biraz arastrıdımda kimi sitede de parlayan değiştirilir falan diyor umarım değiştirilmez bir 20 ytl atarız ustaya da halletsin
cevapların için tesekkrüler murat
Yardimci Olabildiysem Ne Mutlu Bana
Evet Onceki Sahibi Bayansa Bu Debriyaj Balatasinin Erken Kilometrelerde Bitimi Gozlemlenebiliyor. parca Fiyatlarini Sana Ulastiginda Bizide Bilgilendirirsen Sevinirim.
arkadaşlar bendede aynı durum vardı bende bayan arkadaşımdan aldım arabamı ve aldıktan bir hafta sonra baskı balata yı değiştirmek zorunda kaldım... (allahtan masrafı eski sahibine yıktım) birmotta 330 YTL ye değiştirdiler.. bu fiyat Mayıs son haftası idi fazla bi fark binmemiştir sanırım fiyata... bu arada benim arabanın baskı balata 48bin de deişti ....
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
tabikide memnuniyetle 35 binde baskı balata değişmesi kötü zarar cebe resmen
tamamen kullanımla alakalıdır. Bir saniye de de baskı balata bitirilebilir. Benimki 24.000 de sinyal vermeye başladı. 300nm tork 150hp fazla geldi
57 000 km'ye geliyorum ve baski balatada hala bir problem yasamadim. 100 000 km'ye kadar gidecek gibi gorunuyor. Eger titremeden dolayi fazla rahatsızlık duymuyorsaniz, siz de bitene kadar kullanin, bos yere actirip sagini solunu kurcalatma firsati vermeyin.
1.3 MJ Act 75 HP, 5 lt/100km
350 lira ise değişim olayı, bedava demektir yaa...
Valla 350 ise hemen gidin değiştirin bence de
benim araçtada 2. ve 3. vitese atarken araç sirkeleniyor bu olay sadece debriyajdan ayağımı hızlı çekince oluyor yavaş çekince olmuyor bu şekilde balataya zarar verirmi acaba km:8000
GRANDE PUNTO 1.4 FİRE ACTİVE 77 BG 3K
Aynı sorun bendede var. Baskı balata için daha idare eder dediler serviste. Asıl problemim geri vitese geçerken dişlilerin çarpışmasından gelen cırlama idi. baskı balata değiştiğinde sorunun kaybolacağını söylediler. bende önce 3 e sonra geriye takıyorum çoğu zaman problem çıkmıyor. Geri vitese takarkende problem oluyormu?
aynen geri vitese takarken bazen tam geçmiyor 2. sefer denememde aşırı derecede cırlama sesi yapıyor ama geçmeyince 1 e atıp tekrar deniyorum geriye hiç cırlamadan çok rahat çok rahat geçiyor ama şimdi kafama takıldı benim araç daha yeni ilk aldığımdada aynı sorun vardı şimdide var napmam lazım benim
GRANDE PUNTO 1.4 FİRE ACTİVE 77 BG 3K
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri