Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
41 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Renault - Fiat müşteri memnuniyeti anlayış farkı

  1. #21
    Fatih �zdemir
    Parsfatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/06/2015
    Yaş
    44
    Mesajlar
    5
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Aracına göre muamele yapıyorlar servisler bir symbol ile megane yada latudite müşterisini bir tutmazlar

  2. #22
    Çağatay E.
    Eski Puntocu Yeni Golfcü byadrenalin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/11/2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2.253
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 423

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Bunu hep söylemişimdir bende. Renault servisleri Vw servislerinden bile kaliteli hizmet veriyor bence.
    Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.


  3. #23
    sinan turgut
    SinanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/06/2015
    Mesajlar
    1.813
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 421

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    hondanın lpg ye bakmama olayını ilk duydum zaten eski seri arabalarının neredeyse tamamı benzinli dizel hondaya pek rastlamadım tabi hal böye olunca piyasada lpg li hondadan geçilmez oldu bizimki benzinliydi ve servis kalitesi çok iyiydi
    G.Punto 2008 1,3 m.jet dynamic

  4. #24
    Ziya ziya
    arenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/09/2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.697
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Edilen teşekkür: 346

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Fiatta da birçok servis lpg liye bakmıyor.istanbul anadolu yakasında sadece Kantarcı oto bakıyor lpg li araca.avrupa yakasında deha oto

  5. #25
    Mesut .
    ecuadorm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2014
    Yaş
    43
    Mesajlar
    307
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 50

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Alıntı arenas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fiatta da birçok servis lpg liye bakmıyor.istanbul anadolu yakasında sadece Kantarcı oto bakıyor lpg li araca.avrupa yakasında deha oto
    Kantarci da lpg ye bakmiyor artik. Gecen yil arkadaşa punto alma arefesinde ekspertiz için gittimizde soylemislerdi. Cok sorun cikariyormus, illallah etmisler.

  6. #26
    cenk cenk
    acemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/04/2015
    Mesajlar
    218
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 22

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Abi servis farkı demişsiniz de alakası yok Fiat'ın bütün servisleri aynı. hatta kendisi komple ilgisiz

    örnek1: punto 2009 modellerin kullanma kılavuzu sitelerinde yok.

    fiat.com.tr'ye yazdım "sitenizde 2009 punto kullanma kılavuzu bulunmuyor gönderebilir misiniz vs...

    2 hafta sonra gelen cevap: fiat.com.tr'de bulabilirsiniz

    oo valla mı ilk kez duyuyordum diyecektim


    örnek2: servis kayıtları için Birmot aranır.

    cevap: ruhsatla gelirseniz yardımcı oluruz.



    öğle sıcağında ruhsatla gidilir, kayıtlar bulunamaz. nasıl olur? falan denilir.

    - aa ama sizin araba fiat'mış ben alfa romeo'lara bakmıştım

    arkadaş elinde ruhsat var punto yazıyor nasıl alfa romeo'ya baktın ki.

    neyse kayıtlar bulunur ama ayrıntı yoktur.

    - buradaki Birmot'da kayıtlar bulunmuyor işlemin yapıldığı Birmot'a giderseniz yardımcı olurlar.

    + orası diğer yakada, ortak veritabanınız yok mu yani?

    - yok

    + tamam bu kayıtları verin o zaman

    - olmaz yasak

    + ee araba benim adıma, niye yasak?

    - hmm yasak işte


    Ben fiatın servisine mecbur değilsem gitmem, mahalledeki tamirci daha çok ilgileniyor.

  7. #27
    Salih Pala
    gorillaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/11/2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    437
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06BS5869
    Edilen teşekkür: 98

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Ilginc anektodlarmis. Doğru soze ne hacet
    Grande Punto 1.4 Fire Dynamic 2011

  8. #28
    Fatih TEK
    fct1071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/02/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    384
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34C1453
    Edilen teşekkür: 110

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Bana servis dökümünü vermişlerdi ama bi şekilde karambole geldi.. yoksa öncesinde bir iki defa istediğimde vermediler. Servis kayıtlarını vermemelerinin kanaatimce en büyük sebebi, mesuliyet altına girmemek istemeleri. benim arabaya yetkili serviste 10w40,5w40,5w30 15w40 olmak üzere her seferinde farklı farklı yağ koymuşlar bu en basit örneği. arabam 1.3 multijetti. bir de ben 3 aylık uğraştan sonra direksiyonun city motorunu değiştirttim adamlar değiştirirken "aman ha kimseye deme" diyerek değiştirdiler. halbuki yurt dışında city arızasına ve bunla ilgili değ-işimlere gayet normal bakıyorlar. forumlarda millet yazmış ben iki kere değiştirdim, bende arıza çıkmadı ama yine de yenilenmiş versiyonuyla değiştirdiler gibisinden
    A.T.K.ve Y.

  9. #29
    erdem kaplan
    FANATİK ERDEM1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/08/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    866
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 255

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Alıntı fct1071 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi günler arkadaşlar,

    Malumunuz 2,5 yıl bindiğim puntomu satıp Megane Sport Tourer 1.6dCi almıştım. aracın 1 yıl daha garantisi olduğu için periodik bakımları için yetkili servise gittim. Renault servisinin ilk tecrübesini paylaşmak istedim.
    Açıkcası Fiat servisinin bende bıraktığı 2,5 yıllık kötü izlenimden sonra, yalan yok istemeye istemeye sadece garanti bozulmasın diye gittim:
    arkadaş adamlar ilgileniyor. bir işini yaptırmak için ustanın, servis danışmanının keyfini beklemiyorsun. işler yarım yamalak bırakılmıyor(!)
    resimlerde görebilirsiniz direksiyon ve vites topuzunda çok hafif bir renk değişimi vardı, nasılsa değişmezler diye şöyle yarım ağızla bi sordum bunlara bi çare yokmu rengi atmış gibisinden. Usta şöyle bi baktı; "doğru diyon abi" dedi "hemen siparişini geçelim"

    fiat servisindeki "benim değil mi vermicem" politikalarından sonra ciddi anlamda servis ustasının beni Ti'ye aldığını düşündüm. Sonra baktım adam ciddi. arabaya bindi indi, "abi teyp tuşlarından da biri silinmiş, onu da sipariş geçtim" dedi. Baya şaşırdım teybin tuşunun silinmiş olduğunu ben farketmemiştim. açma kapama tuşu hafif ağarmış. Fiatta olsa kullanıcı hatası denmesini geçtim "abi bunun biişeyi yok orijinali böyle" der gönderirlerdi.
    Yeni direksiyon ve vites topuzu geldi bugün taktılar. Teybi komple sıfırını istediler perşembe -cuma gelince onu da takacaklar. Allah Allah, Allah Allah diyerek servisten çıktım umarım birgün fiat servislerini de bu şekilde görürüz





    +1,000,000
    Fiat servisinden memnun olanlar mi var

  10. #30
    erdem kaplan
    FANATİK ERDEM1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/08/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    866
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 255

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Bende Fiat servisinin bana attigi kazigini anlatayim. Arabayi sifir aldik. Garanti bozulmasin diye mecbur yetkili servise goturuyoruz. Neyse garanti bittince arabayi sanayiye goturelim dedik. Sanayide ayni parcalari ve hatta daha kaliteli yagi daha ucuza degistiriyorlar. Bu iscilik parasi altinda saplamiyorlar. Arabayi sanayiye goturduk. Polen filtresi olmasi gerenden cok daha uzun cikti katlanip meger bu i.neler benim arabaya kullanilmis doblo filtresi takmislar les durumdaydi. Yag cok kotu durumdaydi muhtemelen yagi da degistirmedi bu ibn.ler. Onun icinde ozel bi katki maddesiyle motoru temizlettim. Ben bu kalite anlayisini butun fiata mal ediyorum ki fiat yetkili servise gidip de isini dogru duzgun halledebilenlerin sayisi cok azdir. Demek ki Fiat sikayetleri filan dikkate almiyor saplayin sapladiginiz kadar diyor. Arabanizi fiat yetkili servisine goturunce mutlaka basinda bekleyin bekletmezlerse de eski parcalari mutlaka isteyin.

  11. #31
    Fatih TEK
    fct1071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/02/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    384
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34C1453
    Edilen teşekkür: 110

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Bu yazdıklarınızın değişik şekilleri forumda baya dillendiriliyor aynen dediğiniz gibi fiat servisinde ya başında bekleyeceksiniz ya da çıkan parçaları isteyin. ben demediğim halde başında beklemediğim halde renault servis çıkan parçaları tutmuştu ne yapalım dediler. atın dedim.
    A.T.K.ve Y.

  12. #32
    Mustafa yıldırım
    KG777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/07/2014
    Yaş
    39
    Mesajlar
    575
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 180

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Fiat servislerinin %98i kötü açık ve net...

    Valla imrendim.

    Bir göğüs çatlağı için milleti koyun gibi meletiyorlar. Daha ne olsun. Demek renault da olsa tak değişecekler...

    Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın

  13. #33
    Fatih TEK
    fct1071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/02/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    384
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34C1453
    Edilen teşekkür: 110

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    sağolun, teşekkürler.
    A.T.K.ve Y.

  14. #34
    Kubilay REİS
    KASIRGAAA biancoangelo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2012
    Mesajlar
    1.897
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 472

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Fiatın Allah canını alsın.
    Her ŞERDE bi HAYIR vardır...

    Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!

  15. #35
    rifat erenler
    fluminense - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/10/2012
    Yaş
    42
    Mesajlar
    267
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Işıltılı Siyah
    Edilen teşekkür: 53

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Bir daha fiat almam.Servisleri de arabası da vasat..Ev borcu ödediğim için kısa bir süre bu rezil arabaya biniyorum.Borcum bittiğinde Allah zarar ziyan vermezse orası burası kendiliğinden çatlamayan kapısından çatısından kronik sesler gelmeyen bir araç alacağım..

  16. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  17. #36
    süleyman Ş
    General edll - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2015
    Yaş
    54
    Mesajlar
    2.691
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    TR
    Edilen teşekkür: 834

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    bir kaç arkadaşın dediği gibi bu insanlıkla ve servisle alakalı bir durum. bende önceki arabamı aldığım hafta sivasta baktıramadığım için mersine taşındığımdan burda baktırmak istedim neresinde ne var bişi varmı yapılacak die. adam daha arabayı görmeden kaputu açmadan değiştinmi diye sormadan yeni aldım sivasta baktıramadım bir bakarmısınızdedim, kaç km de dedi. 12 yaşında 28 binde dedim. bana sıraladı triger kayışından bir başladı alt alta bi dünya para.
    bu dediklerinin tamamını 2,5 yıl sonra 1/4 fiyatına yaptırdım. 1 yıldırda gp ye biniyorum bir kere olsun gitmedim. dışarda güvendiğim ustam var herşeyimi hallediyor sağolsun.
    sonuç olarak insalık insanlık insanlık.

  18. #37
    Fatih TEK
    fct1071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/02/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    384
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34C1453
    Edilen teşekkür: 110

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    insanlarla da alakalıdır ancak müşteri hizmetleri anlayışıyla da alakalı. Servisten geldikten sonra Renault genel müdürlüğünden arandım. ne yaptırdınız hangi işleri yaptırdınız, yapılan işlemler sorununuzu çözdü mü, personelin davranışlarından memnun musunuz, servisin parça tedarik anlayışını beğendiniz mi, şahsi de olsa herhangi bir şekilde memnuniyetsizliğiniz oldu mu diye tekrar tekrar sordular. fiat servisinde 40 dakika servis girişinde bekleyip de derdin nedir diye sorulmadığını hatırlıyorum. bu nedenle kesinlikle fiat müşterileri fiatın bu tutumunu bu müşteri memnuniyeti anlayışını haketmiyor.
    A.T.K.ve Y.

  19. #38
    Can AVCI
    CanGo48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/10/2013
    Yaş
    40
    Mesajlar
    374
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    48FK986
    Edilen teşekkür: 59

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    geçenlerde bu göğüs çatlağı muhabbetine arkadaşın gp sini servise götürdük ve kafadan sorulan soru "aracınızın periyodik bakımlarını yada diğer işlemler için servise mi gelmiştiniz?" arkadaşım tesbihini şöyle bir sıktı aha dedim girecek adama ama sakin kalıp "kardeşim her gelğimizde 3-5 iteleyip 100liralık masraf için 200-300 veriyoruz alışkanlık mı yapsın istiyorsununz" dedi ve o kibar görünümlü servis görevlisi "aracınızı servise getirmiyorsanız göğüs çatlağıyla ilgili birşey yapamayız" dedi...nasıl iştir yahu bu?! adam akıllı fyat politikanız mı varda her zaman size gelelim yada memnun mu bıraktınızda size gelelim? ben zaten 2 yıldır gitmiyorum yetkili servise ve çevremedeki kimseyede tavsiye etmiyorum.
    Dünü hatırla, bugünü yaşa,yarını düşün....

  20. #39
    süleyman Ş
    General edll - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2015
    Yaş
    54
    Mesajlar
    2.691
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    TR
    Edilen teşekkür: 834

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Bizler bilinçli tüketici olabilsek onlarda olmasını istediğimiz gibi olmak zorundalar.
    Bakın şunu dahi yapamıyoruz. 100 lerce bu araçlara sahip bir forumda bir araya gelip birlesemiyoruz. Aramizda çok iyi yabancı dili olan vardır. Bir ornek şikayet dilekçesi yazılarak ve bunu araç sahibi bizler imzalayıp sikayetlerimizi merkezlerine iletebiliriz. Bu buyukte bir ses getirir ve buradaki servislerede bir ayar çekilmesine neden olur diye dusunuyorum.
    Valla bu benim hayal gücüm, olur yada olmaz bilemem, olursa 5 dakikalık bir zamanımız ve 5 TL pul paramiza malolur. Banane diyorsakta hem almaya hemde şikayetçi olmaya devam edecegiz demekki. Saygılar.
    Konu edll tarafından (11/08/2015 Saat 19:11 ) değiştirilmiştir.

  21. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  22. #40
    Salih Pala
    gorillaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/11/2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    437
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06BS5869
    Edilen teşekkür: 98

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Alıntı edll Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizler bilinçli tüketici olabilsek onlarda olmasını istediğimiz gibi olmak zorundalar.
    Bakın şunu dahi yapamıyoruz. 100 lerce bu araçlara sahip bir forumda bir araya gelip birlesemiyoruz. Aramizda çok iyi yabancı dili olan vardır. Bir ornek şikayet dilekçesi yazılarak ve bunu araç sahibi bizler imzalayıp sikayetlerimizi merkezlerine iletebiliriz. Bu buyukte bir ses getirir ve buradaki servislerede bir ayar çekilmesine neden olur diye dusunuyorum.
    Valla bu benim hayal gücüm, olur yada olmaz bilemem, olursa 5 dakikalık bir zamanımız ve 5 TL pul paramiza malolur. Banane diyorsakta hem almaya hemde şikayetçi olmaya devam edecegiz demekki. Saygılar.
    Hocam kesinlikle katılıyorum valla. Bir buluşma icin bile birlesemezken bu dediginiz gercekten zor. Ama imkansiz da değil. Belki de bi Mercedesimiz olmadigindan Fiat servisleri bunlar nasılsa bise yapamazlar diyorlardir. Ama hic olmadi bir Renault servisi kadar olsalar kafi...
    Grande Punto 1.4 Fire Dynamic 2011

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Fiat Müşteri Memnuniyeti mi?
    Haberci tarafından Fiat Servis Şikayetleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 03/11/2015, 17:39
  2. Fiat Müşteri Memnuniyeti Yok!
    Haberci tarafından Fiat Servis Şikayetleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 07/04/2015, 23:35
  3. Fiat Müşteri Memnuniyeti - Tampon Boyatma
    Ziyaretçi049 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 23/11/2010, 16:31
  4. Fiat müşteri memnuniyeti mi?
    badboy1980 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 21/04/2010, 01:24
  5. İstanbul Fiat bayii & servis müşteri memnuniyeti
    mm_isik tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 25/08/2009, 15:43

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com