Sn. Faster;

Görüşünüze saygı duyuyorum. Ancak belirtmek isterim ki; servisimizden eksiksiz çıkarttığımız her araç firmamızın referansıdır. Dolayısıyla; servisimizden çıkan hiçbir araçta, bizden kaynaklı bir problem yaşanmasını asla istemeyiz.

Araçları insanlar onarıyor. Eksikler olabilir. ''Olmamalı'' düşüncenize kesinlikle katılıyorum, ama olabilir. İşte biz Müşteri İlişkileri Sorumluları ve üst yöneticiler, tam da bu aşamada devreye giriyoruz. İşimiz, müşterimizin varolan bir sıkıntısı var ise, öncelikle ne istediğini dinleyerek, istekleri doğrultusunda yardımcı olmak.

Distribitör firmanın dayatmasından çok, kendi imajımızın zedelenmemesi adına müşteri memnuniyetini sağlamak mecburiyetinin farkındalığındayız. Süreklilik için gereken şeyin bu olduğunun da...

Saygılarımı sunar, görüşünüz için ayrıca teşekkür ederim. Geri bildirimler ile ilerliyoruz ve ilerleyeceğiz.