NURnur Nickli Üyeden Alıntı
Merhabalar,
Müşterimiz 2009 yılında Fırat Oto Plaza bünyesinde faaliyet gösteren MCAR firmasından Grande punto model araç satın almıştır.
Müşterimiz 2012 yılında bayimize gelerek Grande punto model aracını takasa vermek istediğini ve sıfır araç almak istediğini belirtmiştir. Aracın ekspertiz işlemi yapılmış ve aracın değeri belirlenmiştir.Belirlenen değer müşterimizle paylaşıldığında müşterimiz bu değeri kabul etmediğini ifade etmiştir.Bunun üzerine aracın ekspertiz bilgileri müşterimizle paylaşılmıştır.2009 yılında araç ile ilgili verilen ekspertiz bilgileri yinelenmiştir.
Aracın tramer kayıtlarına göre 2007 yılında hasarlı olduğu bilgisi de kendileriyle paylaşılmıştır.
Müşterimiz servisimizde aracına yönelik detaylı 2.el ekspertiz işlemi yaptırmamıştır. Servislerde yapılan 2.el detaylı ekspertiz işlemi müşteri isteği doğrultusunda ücret karşılığında yapılmaktadır.
Müşterimizin de belirttiği üzere 2009 yılında Grande Punto model aracını bayimizden satın aldığında da kendisiyle değişen-boyanan parça bilgileri paylaşılmış ve bu bilgiler doğrultusunda aracını bayimizden satın almıştır.
Müşterimizin bayimizle ilgili iddiada bulunduğu eksik bilgi, müşterimizin aleyhine sonuçlanacak bir durum oluşmamış, tarafımızdan böyle bir davranış sergilenmemiştir.
Bilginize sunarım.
Saygılarımızla,
Fırat Oto Tic. Ve San. A.ş