Alıntı fiatgoztepeoto Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ramazan Bey Merhabalar; Servisimiz Hakkında bulunduğunuz şikayete istinaden size cevap vermek istedim. Şöyleki ; Aracınıznın önceden herhangi bir yetkisiz serviste işlem yapıldığını kendinizde belirtiğinizden dolayı arakadaşım yaptığı hizmet karşılığında sizden hizmetine istinaden 20 TL istediğini öğrendim.Fakat verdiğiniz olumsuz tepkiden dolayı sonrasında sizden ücret alınmamıştır. Yapılan hizmet ise: '' Kapı kilit karşılıklarının uygun olmayan şekilde bantlarını ve uygunsuz bezlerini temizleme ve gergilerin temizliğinin yapılmasıdır.'' Ki bunları yaparken sadece kullanılan saf malzeme artı işçiliğinden dolayı sizden ücret talep EDİLMİŞTİR.Arkadaşımız bu işleme başlamadan önce size gergilerin ve kilitlerin yağlanmaması gerektiğini yağlansa dahi sorunun giderilmeyeceğini ve parçanın hiç bir şekilde garantiden değişmeyeceğini (Dışarıda uygunsuz yağ kullanılmasından dolayı) Tarafınıza bildirilmiştir. Ramazan bey eğer aracınıza yada size başka bir şekilde istemediğiniz bir davranış olduysa Aklınızda kötü bir izlenim bırakmamak için Müşteri ilişkileri sorumlusu olarak diğer konularda size bizzat kendim yardımcı olmak ve tanışmak isterim.Müsait oldunuz bir günde servisimize gelmenizi rica eder iyi günler dilerim.

Saygılarımla
Müşteri İlişkiler Sorumlusu; Ebru YILDIRIM
kusura bakmayında müşteri ilişkiler sorumlusuyum diyorsunuz büyük harflerle EDİLMEMİŞTİR yazıyorsunuz.Şikayet böyle karşılanmaz.Haklı veya haksızsınız ama bu size bir müşteriye böyle davranmanızı gerektirmez.Size böyle eğitim verildiyse vay o servisteki müşterinin haline.