Sn. Bahadır Bey,

Öncelikle Geçmiş olsun... Bahsettiğiniz hataları herhangi bir kaportacı yapmaz, çünkü müşteri kaybetmeyi istemez, hatayı yapsa da düzeltmeye çalışır. Müşteri kazanmaya çalışır. Bu hataları Bir Yetkili Servis yaparsa yetkisi tartışılmalı bence...


Bende Sakaryada ikamet eden bir Fiat kullanıcısı olarak;

Aracı yeni aldığımda cebimden vererek karter koruması takmak istedim fiyatını sordum ve öğrendikten sonra "okey" dedim. Parça geldiğinde servis beni aradı ve servise gittim karter koruması olarak gelen parçanın sert bir plastikten yapıldığını görünce kendimi tutamayarak servis müdürüne "plastik parçanın karteri darbelere karşı nasıl koruyacağını bana anlatırmısınız" diye sordum. Onlarda kendilerince masal anlattılar, gerçekten çok sinirlenmiştim. Lanet olsun tamam takın, ama size bundan sonra vida sıktırmam dedim ve plastik parçayı araca taktılar. Servisten ayrıldım ve o gün seyahate gittim. Yolda yağmur yağmaya başladı ve cam kirlendi bence cama su tutmak istedim. Ancak cama su gelmiyordu. Korumayı takarken cam suyunun hortumunu çıkarttıklarından araç su atmıyordu. Yolda birkaç defa durarak elimle camdaki çamurları silmek zorunda kalmıştım. Dönüşte servise gittim ve hortumu yerine taktılar. Nerdeyse arızayı bana maledeceklerdi. Direk “siz nasıl iş yapıyorsunuz” diye çıkışınca seslerini çıkartamadılar.

Açıkçası Samtaş'a hiç güvenmiyorum... Aracım şu an 8.000 Km'de periyodik bakımı gelince kısmetse Kocaeli'ndeki 3 farklı servisten birini tercih etmeyi düşünüyorum.

Samtaş ne yazıkki Sakaryada tek olduğu ve rakibi olmadığından işini çok dikkatli yapmadığını düşünüyorum. Nasıl olsa müşterinin beğenmeyip gidebileceği ikinci servis olmadığından müşteriyi pek düşünmüyorlar gibi...

Bence;
Servisi sıkıştırın...
Fiat müşteri hizmetlerini arayarak konuyu mutlaka aktarın. Gerekirse yazılı yapın.
Baktınız olmuyor, hukuki yollardan hakkınızı aramalısınız.

Nacizane fikirlerimi paylaşmak istedim.

Allah sabır ve kolaylık versin.

Saygılar, Suat