Ben avukat değilim fakat haklarımı az çok biliyorum benim kız arkadaşım bu yaz sonu avukat olucak inşallah.. Size en basitinden şöyle izah ediyim kendi düşüncemi; ben kendim bozamıyacağım bir parça için dahi servise götürdüğüm zaman öncelikle servisin yada servislerin sizin hatanız olabilir kullanıcı hatası olabilir yaklaşımının akabinde siz eğer bilgiliyseniz az çok araç konusunda, sonrasında garanti lafıda ilk sizin ağzınızdan çıktığı ve ölçülü bir şekilde diretildiği taktirde(sizin bansettiğiniz sıkıştırma) ancak bu tarz bir garanti olduğunu düşünüyorum..Kaldıki benim aracım dünya markası olan FIAT yani bana bu garantiyi FIAT veriyor tofaş sadece buradaki temsil yetkisine sahip...Tüketiciyi ne olursa olsun tek bir yere yani yetkili servis adı altındaki yerlere mahkum etmek doğru değil zaten..Ben oraya gitsemde bu aracın 3 sene garantisi var gitmesemde..Ben kendi adıma aracımı 10.000km de servise götürdüm fakat bundan sonra garanti süresi içinde garantiyi icap ettirecek bir durum olmadığı taktirde servise gitmeyi düşünmüyorum..İşçiliklerinide beğenmedim zaten gittiğim birmot servislerinin. Şu an size kanun maddeleri sayarak bunlara istinaden bu haklarım vardır diyemediğim için kusura bakmayın..Fakat durum bundan ibaret..
ben hem sıfır araç alıcam bikaç milyar fazla para vericem problem olmasın sıkıntısız kullanıyım diye hemde yüksek fiyatlarla en az 3 sene boyunca sizin bakım şu kadar TL tuttu diyen servise "hop dur bakalım napıosun sen bu ne biçim fiyat" diyemiyeceğim bide sıfır aldıgım aracın arkasından en az 3 sene servisede gereksiz fazla fiyat ile aracıma baktırıcam..Bende öyle yağma yok.. Zaten araç sıfır yagını eksik etme filtrelerine balatasına bak adam gibi kullan zaten bunda bi problem cıkmayacak ki normal şartlarda..Bence sıfır aracın bakımlarının serviste garanti kapsamı boyunca özel servislerden daha ucuz olması lazım madem malının arkasındasın müşterinin memnuniyeti önemli..Uzun lafın kısası ben yetkili servise yagını suyunu değiştirmeye gitmem bu saatten sonra.
Yer imleri