Yaklaşık bir ay once anahtarımızı kaybettik kasko dan anahtar karşılandı ve bir aydır birmottan anahtarı alamıyoruz, her gittigimizde aman fatura kesmemiş arkadaşlar yarın gelin, hadi yarına yetiştiremezler biliyoruz onlar yarın dedikten bir hafta sonra gidiyoruz aman onay yazısı gelmemiş carşamba gelin resmen affınıza sığınarak insanlarla t.şak geçer gibi bir muamele, her bakım için gittiğimizde zaten arabayı kime nasıl bırakacağımızla ugrasıyoruz gittigimizde araba nerde nasıl alacağız onla ugrasıyoruz hadi onları araba sayısı fazla dedik personel az dedik bir şekilde sineye çektik hiç ama hiç çekmememiz gerekirken ama bu son anahtar olayında inanılmaz mulaim olan babamı dahi çıldırtmayı başardıysalar burda bir art niyet bir çalışma ahlaksızlığı terbiyesizlik vardır. Şiddetle kınıyorum. Ha bu arada anahtarı halen alamadık.
aynen oyle yaptık zaten murat ama her seferinde olayın bu noktaya gelmesi ve sorunların bu sekilde cozulmesi insanın butun moralini yok ediyor.
Haklısınız valla geçmiş olsun. Her fiat kullanıcısının var bi çektiği bu servislerden. İşini gerçekten kaliteli yapan hakkını vererek yapan kaç fiat servisi varki şu türkiyede. Bu tarz şeyleri duymak artık şaşırtmıyor beni malesef.
Böyle haberler duymak gerçekten üzücüUmarım telafisine giderler..Ama birde bir kere gidip memnun kalmadığınız servise birdaha niye gittiniz onu anlıyamadım istanbulda birçok fiat servisi var...
telafisine gittiler tabiki hemen arayıp herzamanki gibi çok özür dilemeler çok mahcubuz demeler vs ama bunların artık hiç onemi kalmadı cunki biliyorumki bir sonraki sefer yine bu gibi problemler yaşayacağım, yine gittim cunki yaşadığım problemleri gelip gecici sanmıştım orda benden ozur dileyenlerin gercekten mahcup oldugunu sanmıştım ancak durum hiç oyle değilmiş. bahçeşehir gurpınar arası işe gidip geliyorum başka bir servise getirecek hiç vaktimizde yok.
geçmiş olsın önceki aracımda birmod ank den ayrıldım bidahada girmem
Bir Birmot klasiği daha. Her yerde maalesef aynılar. Tüm illeri kapsayacak şekilde Birmot ile ilgili bir anket açılsa maksimum %10'luk bir memnuniyet alırlar görüşündeyim. Kiminle görüşsem ve konuşsam herkes yaka silkiyor![]()
![]()
Walla gecmıs olsun yerınde olsam napardım dusunemıuyorum...
Bilerekmı yapıyorlar kasıt arıyorum ben bu işte...İtalyadan paydonla gelıyor sanırım![]()
I ' m c a p u l i n g . . .
Arkadasım kasko sırketın ıle gorus durum neymıs ogren (fatura genderılmısmı,odeme yapılmısmı Bırmota) daha sonra İsatnbulda Sanayi ve Ticaret bakanlğının tüketiciyi koruma birimine şikayet dilecesi ver sanai bakanliği firmayı haklarında şikayet olduğunu bildiriyor ve durumun su tarıhe kadar duzeltılmemesi durumunda bakanliğin tüketici adına dava acacağini belirtiyor onsdan sonra şikayetçi olunan firmanın eteği tutuşuyor ve probleminizi gideriyor.
Gazetenin bana vermeyi taahhut ettiği cihazın teslımını uzatması üzerine Ankara'daki bakanliğa şikayet etmiştim iki gün sonra kargo ıle bızzat bana teslimatı yaptılar.
Guya kurumsal sırket birmot kucuk bır sorunu dahı cozemedıkten sonra ne ıse yarar
Geçmiş olsun Uğur, bu anahtar mevzularında çok sıkıntı yaşanıyor diye duydum.Gerçekten sinir bozucu bir durum, umarım kısa sürede hallolur...
Ugur öncelikle geçmiş olsun Kotu bir olay yaşamışsın,Olayın sonralara ertelenmesi bizler gibi Müşterilerin Hoş görü ile davranmış olmalarıdır..Biz Bakırköydeki Haliç otoya Gıdıyoruz Bal ile tereyağ gibiyiz desek yeridir..Umarım bundan sonra Kımse bu sekılde uzucu olaylarla mağruz kalmaz..Allah korusun İnsan nefsine yenik düştüğünde ne yaptıgını bilemez..Olan servisde çalışana olur![]()
ANKARA da sorun yaşamıyoruz. İstanbul yaklaşımı olmuş sizin olay.
Gezgin Gp.
ben zincirlikuyu Birmotta bu tarz olayları hiç yasamadım..Selçuk bey e tekrar teseku ediyorum....aracımda ki sorun çözüldü ve Sinirli bir yapım olmasına ragmen alttan alarak gercekten beni utandırdı....Ayrıca Medos konusununda kitlenmesini anlamiş değilim..servislerdeki sorunlarımız yazılmayacak ise konu neden acılıyor ve kitleniyor...
Grande Punto Fire Active.....& Chevrolet Cruze LS
Ufuk kardesım medos artık farklı bı olay halıne geldı sorunu cozumlemek yerıne ıyıce beter oldu kılıtleme olayını benım gıbı bırcok forumdakı arkadas Coskun abıye onerdı dıye dusunuyorum Coskun abıde her ıkı tarafında rızasını almıstır sonucta bu forumda bıseylerı cozmek ,bırbırımıze yardımcı olmak ıcın toplandık dıye dusunuyorum sundanda emınım Medos cok daha dıkkatlı olacaktır bır sonrakı nokta kılıtlenmez ıse bu konu karsılıklı atısmaların her ıkı tarafada cıddı zarar verecegıdır
Bu gidişle her sehıre bır Muslum abı ve KAVAKLIDERE FIAT SUBESI gozukuyor.Muslum Kaymak senın sayende Ankara'da kafamız rahat sagolasın
Konu JASMINE tarafından (23/02/2010 Saat 02:11 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Birmot beylikdüzü ve zincirlikuyu ya giderim biri işime biri evime yakın her ikisinden de senelerdir memnunum şimdiye kadar nokta terbiyesizlik görmedim. Hatta GP min kapılarındaki sorunu zincirli kuyu birmot otomatikman halletti. Bana fatura çıkarmadı.
Beylikdüzü birmot ise garanti kapsamı dışında kalmış (yağ konmamasından dolayı) Bravo aracımı garanti kapsamına aldı 2 yıllık ek garanti satın aldım 5 gün önce de aracım röle arızasından dolayı otoparktan çıkaramadım çağrı merkezini aradım 1.5 saat içinde geldiler 30 dakkada hallettiler arızayı. İşini doğru yapmayan 1 kişi tüm sektörün özverisini baltalayabilir bu durum tüm şirketlerde olabilir. Bence birmotlara değil talihsizliğinize üzülün çağrı merkezi durumu düzeltecektir geçmiş olsun.
Herkese çok teşekkür ederim. fiat merkezi aradık ve birkaç saat içinde haloldu anahtarınız hazır istediğiniz zaman alabilirsiniz diye bir telefon geldi. Hakan kardeşim hiçbir konuda genelleme yapmayı sevmeyen ve birkaç kişinin hatasını bulunduğu ortama asla atamayack yapıda insanlarız bizler. Onlarca kez bu ve benzeri bir durum yaşamamış olsaydım inanki burda paylaşmazdım. Çözüm sonuçta muhakkak oluyor tabiki ancak burda benim anlatmak istediğim bu şekilde olmaması! Saygılarımla.
Konuyu sonuca bağladığınız için teşekkürler. Yeni anahtarın hayırlı olsun.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri