Pınarbaşında yakından incelemiştim, hala yarışmaya devam ediyor mu acaba
Antalyadaki arkadaşların ve ralliye ilgi duyanların bildiği bi araçtır.Araç Antalyadaki Fiat yetkili servis sahibi ve ralli pilotu Mehmet Pınarbaşına aittir.Geçen haftalarda Onur(onurciko) la birlikte gidip yakından incelemiştik videosu denk geldi birkaç yıl öncesine ait ama yinede paylaşmak istedim...
2009 Ege Rallisi / Mehmet Pınarbaşı - Bora Yeğin / Fiat Grande Punto R3D - YouTube
Konu kadir07 tarafından (02/04/2013 Saat 16:35 ) değiştirilmiştir.
Pınarbaşında yakından incelemiştim, hala yarışmaya devam ediyor mu acaba
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com
Black smoke![]()
biz gp'yi çok sevdik
puntoyu pistlerde görmek güzel![]()
Evet bu yarışlara katılıyormuş bi tanede stock halde mavi 1.9 m.jet sport var orda.hatta bu araçların 2 takım orjinal 17" nfs jantları da satılıktı biri gri renkte diğeri süt beyaza boyanmış ama servis danışmanı tr tek bizde var başka yok dedi bende Antalyada bile 2-3 takım var sizin haberiniz yok dedim...![]()
Dizelden ralli arabası olmaz. Abes kaçmış biraz.
Fiat Stilo 1.6 Dynamic 2004 model *Sky Window*Fiat Hifi ses sistemi*ABS-EBD-ASR-ESP*Orijinal alarm*Hız sabitleyici*8 hava yastığı*Digital klima*vs.... Gitti........
Fiat Stilo 1.6 Dynamic 2004 model *Sky Window*Fiat Hifi ses sistemi*ABS-EBD-ASR-ESP*Orijinal alarm*Hız sabitleyici*8 hava yastığı*Digital klima*vs.... Gitti........
Vayy bee, bizim puntişler neler yapıyormuş![]()
Profesyonel hiç bir ralli aracı dizel değildir. Arkadan kayma esnasında, virajlarda gaza yüklenmek gerekir (önden tahrikli olduğunu düşünürsek), o kadar turbo lag ile bunu nasıl başaracaksınız? Tork eğrisi düzgün değil, devir çevirme özelliği yok.
Ek olarak koskoca dizel motor var arabada, ağırlık dağılımını mahvediyor.
Kısacası dizel motordan bir cacık olmaz![]()
Malesef tork tek başına birşey ifade etmez. Tork - beygir bunlar vites kutusu vasıtası ile tekerleğe aktarılırken ayarlanan birimlerdir. Bir arabada önemli olan Beygir gücüdür.
90'lık multijette 200 tork var, 1.4 t-jet'te 206 tork var (206 idi galiba). t-jet, multijetin içinden geçer gider. Önemli olan devir çevirmek, beygir gücüne sahip olmak.
Beygir araç sattırır, Tork yarış kazandırır![]()
Can'a katılıyorum bu konuda. En azından bugünün teknolojisiyle dizel ralli aracı biraz fantezi öğesi gibi duruyor. Tüm rakipler dizel ise belki farklı bir yarış kategorisi olabilir ama![]()
Ben cokta bilsem azda bilsem nsa ya gore rally arabasi benzinli olur..
Sizce cok guzel rally yapilabilir bencede cok guzel ekonomi yapilir..
Istisnalar kaideleri bozmaz rally arabasi benzinli olur..
Epey bir aciklamis arkadasimiz , mantikli bir dayanaginiz yoksa dahada konusacak birsey yok bence.. Sizce olur bence olmaz..
mazüt pavır![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri