18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: Türkiye'nin ilk dizel ralli otomobili grande punto 1.9 multijet..

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Dizelden ralli arabası olmaz. Abes kaçmış biraz.

  2. #2
    Ahmet Gençay
    ahmet4646 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/09/2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    572
    Nereden
    Kahramanmaraş
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    Fiat Stilo 1.6 Dynamic
    Edilen teşekkür: 110

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizelden ralli arabası olmaz. Abes kaçmış biraz.
    bence çok güzel olmuş o kadar tork o kadar güç o sınıfta hangi benzinli araçta var ama biraz fazla vites atması lazım vites devir aralığı az olduğu için
    Fiat Stilo 1.6 Dynamic 2004 model *Sky Window*Fiat Hifi ses sistemi*ABS-EBD-ASR-ESP*Orijinal alarm*Hız sabitleyici*8 hava yastığı*Digital klima*vs.... Gitti ........

  3. #3
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı ahmet4646 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence çok güzel olmuş o kadar tork o kadar güç o sınıfta hangi benzinli araçta var ama biraz fazla vites atması lazım vites devir aralığı az olduğu için
    Malesef tork tek başına birşey ifade etmez. Tork - beygir bunlar vites kutusu vasıtası ile tekerleğe aktarılırken ayarlanan birimlerdir. Bir arabada önemli olan Beygir gücüdür.
    90'lık multijette 200 tork var, 1.4 t-jet'te 206 tork var (206 idi galiba). t-jet, multijetin içinden geçer gider. Önemli olan devir çevirmek, beygir gücüne sahip olmak.

  4. #4
    emre sever
    erenemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/02/2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34DZ1196
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizelden ralli arabası olmaz. Abes kaçmış biraz.
    tam tersi dizelden daha iyi olur tabi iyi kullanmasını bilene

  5. #5
    Tayfun AKTÜRK
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    563
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 140

    Standart

    Alıntı erenemre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tam tersi dizelden daha iyi olur tabi iyi kullanmasını bilene
    neye dayanarak sölüyorsunuz bunu?

    tüm rally arabalarında aranlıan en önemli özellik devir çevirmesi.. dizeldede devir bandı çok kısa...

    kaç tane dizel rally arabası var? heralde tüm rally pilotları kullanmayı bilmiyor..

  6. #6
    emre sever
    erenemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/02/2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34DZ1196
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    Alıntı Tayfun-E30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neye dayanarak sölüyorsunuz bunu?

    tüm rally arabalarında aranlıan en önemli özellik devir çevirmesi.. dizeldede devir bandı çok kısa...

    kaç tane dizel rally arabası var? heralde tüm rally pilotları kullanmayı bilmiyor..
    siz çok bilyorsunuz videoyu izlediyseniz araç gayette iyi gidiyor bence dizeldende gayet güzel ralli yapılabilir

  7. #7
    Tayfun AKTÜRK
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    563
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 140

    Standart

    Alıntı erenemre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    siz çok bilyorsunuz videoyu izlediyseniz araç gayette iyi gidiyor bence dizeldende gayet güzel ralli yapılabilir
    Ben cokta bilsem azda bilsem nsa ya gore rally arabasi benzinli olur..

    Sizce cok guzel rally yapilabilir bencede cok guzel ekonomi yapilir..

    Istisnalar kaideleri bozmaz rally arabasi benzinli olur..

    Epey bir aciklamis arkadasimiz , mantikli bir dayanaginiz yoksa dahada konusacak birsey yok bence.. Sizce olur bence olmaz..

  8. #8
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı erenemre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tam tersi dizelden daha iyi olur tabi iyi kullanmasını bilene
    Profesyonel hiç bir ralli aracı dizel değildir. Arkadan kayma esnasında, virajlarda gaza yüklenmek gerekir (önden tahrikli olduğunu düşünürsek), o kadar turbo lag ile bunu nasıl başaracaksınız? Tork eğrisi düzgün değil, devir çevirme özelliği yok.
    Ek olarak koskoca dizel motor var arabada, ağırlık dağılımını mahvediyor.
    Kısacası dizel motordan bir cacık olmaz

Benzer Konular

  1. Satılık Grande Punto 1.3 Dizel 2006 multijet
    ibergun tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 28/08/2012, 00:04
  2. Satılık 2006 grande punto dynamic 90 hp 6 ileri multijet dizel
    almaguest tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 26/07/2010, 10:16
  3. Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 23/03/2010, 18:34
  4. Grande Punto 1.3 Multijet Dizel arıyorum!!
    uhakan tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 23/08/2008, 01:22

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com