Dizelden ralli arabası olmaz. Abes kaçmış biraz.
Dizelden ralli arabası olmaz. Abes kaçmış biraz.
Fiat Stilo 1.6 Dynamic 2004 model *Sky Window*Fiat Hifi ses sistemi*ABS-EBD-ASR-ESP*Orijinal alarm*Hız sabitleyici*8 hava yastığı*Digital klima*vs.... Gitti........
Malesef tork tek başına birşey ifade etmez. Tork - beygir bunlar vites kutusu vasıtası ile tekerleğe aktarılırken ayarlanan birimlerdir. Bir arabada önemli olan Beygir gücüdür.
90'lık multijette 200 tork var, 1.4 t-jet'te 206 tork var (206 idi galiba). t-jet, multijetin içinden geçer gider. Önemli olan devir çevirmek, beygir gücüne sahip olmak.
Ben cokta bilsem azda bilsem nsa ya gore rally arabasi benzinli olur..
Sizce cok guzel rally yapilabilir bencede cok guzel ekonomi yapilir..
Istisnalar kaideleri bozmaz rally arabasi benzinli olur..
Epey bir aciklamis arkadasimiz , mantikli bir dayanaginiz yoksa dahada konusacak birsey yok bence.. Sizce olur bence olmaz..
Profesyonel hiç bir ralli aracı dizel değildir. Arkadan kayma esnasında, virajlarda gaza yüklenmek gerekir (önden tahrikli olduğunu düşünürsek), o kadar turbo lag ile bunu nasıl başaracaksınız? Tork eğrisi düzgün değil, devir çevirme özelliği yok.
Ek olarak koskoca dizel motor var arabada, ağırlık dağılımını mahvediyor.
Kısacası dizel motordan bir cacık olmaz![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri