Sayfa 1/3 123 SonSon
59 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: 90lık GP ile 1.4 120 hp T-jet Roll Denemesi :)

  1. #1
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart 90lık GP ile 1.4 120 hp T-jet Roll Denemesi :)

    youtubeda izlerken denk geldi 1.3 multijet 90 hp ile 1.4 t-jet roll yapıyor farkederseniz t-jet ne kadar açarsa ara o kadar devam ediyor kalkışta kafa dengi giderse kafa dengi devam eder tamponunda kalırsa tamponundan devam eder kalkış çok önemli işte videosu

    çok söylemiştim ama hadi canım diyenler olmuştu buyrun videoyu indirdim herkes seyredebilsin diye facebooka ekledim linki aşağıda tıklayarak izleyebilirsiniz

    İyi Seyirler

    https://www.facebook.com/video/video...69181&comments

  2. #2
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Mert, kalkış, ara hızlanma, son sürat birçok şeye göre değişir...Başka videolarda mjtd t-jeti geçiyor da olabilir.Ancak objektif yapılan hiçbir performans testinde mjtd t-jetin önünde olamaz.T-jet arayı her saniye açar, tabi fark çok olmaz abartmamak lazım ama mjtd nin yetişme şansı yok -sürücüler birbirlerine yakınsa-

  3. #3
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    dediğim gibi t-jet arayı ne kadar açarsa o kadar gider mjet t-jeti geçemez çok yakın bir arayla takip eder.şuda var 90lık chiplendiği zaman stock t-jet yalan yani bunun gibi birkaç video daha vardı onlarıda bulursam eklicem.

  4. #4
    ORÇUN ÇABUK
    aŞK 3 HaRF BMW WiSTaRiA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/07/2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    6.500
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2431

    Standart

    t jetle 9o lık multijet nasıl kapışır anlamam ya... ) tjet arayı açıp uçması lazımdı... benim 1.4 95 lik olmasına rağmen 90 lık multijet az bişeyde olsa arkamda kalıyor hatta başbaşa gidiyoruz diyebilirim...

  5. #5
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    açıp uçamaz kaçamaz mjet her daim arkasında

  6. #6
    ORÇUN ÇABUK
    aŞK 3 HaRF BMW WiSTaRiA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/07/2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    6.500
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2431

    Standart

    zaten arkada kalır öne geçemez

  7. #7
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    geçer demedik ki abi stock geçemez ama chipli olunca orada durucaksın

  8. #8
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Mert, bir pistte iki aracı da kullanırsan t-jet her geçen saniye mjtd den uzaklaşır belirli bir turdan sonra da arkasından gelip önüne geçer.Bu doğal sonuç olur çünkü son süratleri arasında 20km/s lik bir fark var.Chipli bile çok çok zor...

    Beni geçebilir mjtd bu arada Genelde sakin kulanırım

  9. #9
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    yok o kadarda değil o zaman 75 lik elektrik süpürgesi gibi kalır tamam geçemez ama t-jet arayı ne kadar açarsa 90lıkta yürüyor abi arayı 3 boymu açtı max. 4 boy olur arayı 5 boymu açtı max. 6 boy olur yani 10 boy 20 boy olmaz.sen daha iyi bilirsin abi her iki aracıda tanıyorsun yanılmıyorsam önceki aracın 90lıktı

  10. #10
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı StrawBeeRy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ....sen daha iyi bilirsin abi her iki aracıda tanıyorsun yanılmıyorsam önceki aracın 90lıktı
    Zaten o yüzden söylüyorum Mert Aradaki fark birden artmaz tabi ama yavaş yavaş artar sürekli, dediğin gibi mjtd 75bg de mjtd 90bg in arkasında kalır yol uzadıkça ve aradaki fark açılır...

  11. #11
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    tabikide biri 200ü 25 saniyede görüyorsa diğeri 30 saniyede görücek sonuçta biri benzinli biri dizel biri 6500de devir kesiyo biri max 5.000 de kesiyor vites aralıklarıda çok farklı olduğu için t-jet önde ama dışarıdan göründüğü gibi abartılacak kadar bir fark yok bence.

  12. #12
    Kamuran Bilgin
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. kmrn35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/10/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    344
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 RET 77
    Edilen teşekkür: 30

    Standart

    Bu videoyu izleyince puntoların yol tutuşunun ne kadar düşük olduğunu anladım Puntoyla hız yapmamak gerektiğini anladım

  13. #13
    Ertuğ Torun
    T-jet uzmani Romeo_er2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2008
    Mesajlar
    3.586
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06 GTR 52
    Edilen teşekkür: 1032

    Standart

    valla birebir denemiş olarak hiçde böyle olmuyor burdaki araçların specleri belli bile değil =) sağlam yazılımlı-egozlu bi 90lık zorlar stock t-jet i ama ben arabayı aldığım zaman orhan-ali-ben denemiştik..epey fazla fark açıyodum ben..
    06 GTR 52

    -Crossfit-
    Forging Elite Fitness

  14. #14
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    Alıntı Romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla birebir denemiş olarak hiçde böyle olmuyor burdaki araçların specleri belli bile değil =) sağlam yazılımlı-egozlu bi 90lık zorlar stock t-jet i ama ben arabayı aldığım zaman orhan-ali-ben denemiştik..epey fazla fark açıyodum ben..
    stok halinlemi ?

  15. #15
    Adı Soyadı
    KaMiKaZe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/02/2008
    Mesajlar
    2.394
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 752

    Standart

    Çok iyi hatırlamıyorum sanırım ertuğun araçta sadece yazılım vardı, belkide yoktu.
    Tabi bu arada bende de çok iyi olmasada bir box vardı, yanımdada hanım vardı.

    Ama şuda bir gerçek dönüşün ben kullandım t-jet m-jet e göre çok daha rahat hızlanan bir araç ama sınırlarıda belli

  16. #16
    Ayberk GÖKSAN
    Ayberk0616 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/10/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.192
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 312

    Standart

    Specler nedir bilinmiyor ayrıca böyle pistte roling fln olmaz
    Düz yolda hemen hemen aynı beygir/kilo oranına sahip araçların düz yolda aynı viteslerde basmaları roling burda biri önde biri arkada pistte dönmüşler hiç bişey ispatlamaz
    Aynı speclerdeki turbo benzin-turbo dizel araçlar kıyaslandığında her zaman turbo benzin 1 adım kafadan öndedir


    Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır

  17. #17
    ömer bedir
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. omer06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    2.506
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 767

    Standart

    Denemedim bilmiyorum

  18. #18
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı Ayberk0616 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Specler nedir bilinmiyor ayrıca böyle pistte roling fln olmaz
    Düz yolda hemen hemen aynı beygir/kilo oranına sahip araçların düz yolda aynı viteslerde basmaları roling burda biri önde biri arkada pistte dönmüşler hiç bişey ispatlamaz
    Aynı speclerdeki turbo benzin-turbo dizel araçlar kıyaslandığında her zaman turbo benzin 1 adım kafadan öndedir
    +1
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  19. #19
    ömer özer
    siromar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    564
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 244

    Standart

    3 sene tjet sport ve son 1 aydır 120hp bravo multijet kullanan biri olarak tjet'in performansının daha iyi oldugunu soyleyebilirim
    Multijet de atak, cidden güzel hızlanıyor ama Tjet kadar olamıyor ne yazıkki
    StrucTuraL EngiNeeR

  20. #20
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Su video'yu izleyipte yapilan yorumlara bakinca sok oldum!

    Hangi mal kullaniyor acaba o T-Jet'i.
    Veya o arac tjet mi acaba.

    Yahu birakin multijeti, iddia ediyorum 5.20D bir bmw'yi bile paket eder tjet 200kph+ a kadar. Denenmisi var.

    Herkese de her kosulda uygulamali gosterilir.


    Sent my GT-I9100 using
    Oz Büyücüsü

Sayfa 1/3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. 5 vitesli 90lık GP
    skeskin tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 27/12/2010, 13:24
  2. Alınık 90lık dizel gp arıyorum.
    cck1 tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 25/06/2010, 18:46
  3. T-Jet Roll Day (video)
    Murat Gürakan tarafından Modifiye forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 06/04/2010, 19:59
  4. 2007 Model - 1.3 dynamic dizel 90lık - 65.000'de
    KillteC34 tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 17/02/2010, 23:13
  5. Punto ve Grandepunto drag ve roll ne olur ???
    bad cat tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 18/02/2009, 16:30

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com