120 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Stock T-jet ile chipli 90 hp lik GP drag&roollde ne olur sizce?

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    arkadaşlar yapmayın etmeyin
    tjet in torku 206 nm max
    90 lık mtj in torku 200 nm max

    aracı ivmelendiren tork değeridir. chiplenen mtj nin beygiri yükseldiği zaman otomatikman 0-100 değeride baya bir düşer.
    son hız ya da roll de tjet ilalhaki alır ancak öyle düz bir şekilde dragta tjet uçar gider demek yanlış olur.. dragta ivmelenme yani, tork önemlidir.
    işin teknik detaylarına bakarak yorum yaparsak daha iyi olur kanatindeyim.
    yapına chip in kaliteside gerekli. sokaktaki geçişmeler çoğu zaman basit şöförlüklerle oluyor. herşeyi bir ilmi mevcut bende altımdaki dandik 75 lk ile tsi golf ü geçtim. adam muhtemelen devri tuturamadı ondan oldu.. mtj tsi dan hızlımı oldu yani..
    Konu Du Hast tarafından (17/08/2010 Saat 00:01 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesajı için 2 kişi Du Hast'ye teşekkür etti:


  3. #2
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yapmayın etmeyin
    tjet in torku 206 nm max
    90 lık mtj in torku 200 nm max

    aracı ivmelendiren tork değeridir. chiplenen mtj nin beygiri yükseldiği zaman otomatikman 0-100 değeride baya bir düşer.
    son hız ya da roll de tjet ilalhaki alır ancak öyle düz bir şekilde dragta tjet uçar gider demek yanlış olur..
    anlatmak istediğim buydu..

  4. #3
    Ayhan Güler
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. ayhan1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/08/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.523
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    16 L 1377
    Edilen teşekkür: 414

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yapmayın etmeyin
    tjet in torku 206 nm max
    90 lık mtj in torku 200 nm max

    aracı ivmelendiren tork değeridir. chiplenen mtj nin beygiri yükseldiği zaman otomatikman 0-100 değeride baya bir düşer.
    son hız ya da roll de tjet ilalhaki alır ancak öyle düz bir şekilde dragta tjet uçar gider demek yanlış olur.. dragta ivmelenme yani, tork önemlidir.
    işin teknik detaylarına bakarak yorum yaparsak daha iyi olur kanatindeyim.
    yapına chip in kaliteside gerekli. sokaktaki geçişmeler çoğu zaman basit şöförlüklerle oluyor. herşeyi bir ilmi mevcut bende altımdaki dandik 75 lk ile tsi golf ü geçtim. adam muhtemelen devri tuturamadı ondan oldu.. mtj tsi dan hızlımı oldu yani..

    çok güzel bir açıklama olmuş hocam teşekkürler

  5. #4
    atahan mumcu
    Ryu06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/07/2007
    Yaş
    38
    Mesajlar
    403
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    140 hp
    Edilen teşekkür: 72

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yapmayın etmeyin
    tjet in torku 206 nm max
    90 lık mtj in torku 200 nm max

    aracı ivmelendiren tork değeridir. chiplenen mtj nin beygiri yükseldiği zaman otomatikman 0-100 değeride baya bir düşer.
    son hız ya da roll de tjet ilalhaki alır ancak öyle düz bir şekilde dragta tjet uçar gider demek yanlış olur.. dragta ivmelenme yani, tork önemlidir.
    işin teknik detaylarına bakarak yorum yaparsak daha iyi olur kanatindeyim.
    yapına chip in kaliteside gerekli. sokaktaki geçişmeler çoğu zaman basit şöförlüklerle oluyor. herşeyi bir ilmi mevcut bende altımdaki dandik 75 lk ile tsi golf ü geçtim. adam muhtemelen devri tuturamadı ondan oldu.. mtj tsi dan hızlımı oldu yani..

    teknık detaylarına bakarak yorum yapmak ıstersen aracın fabrıka verılerınden 0-100 hızlanma testlerıne bakıp yorum yapabılırsın aracın torkuyla falan ugrasmaya gerek kalmaz

  6. #5
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı Ryu06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teknık detaylarına bakarak yorum yapmak ıstersen aracın fabrıka verılerınden 0-100 hızlanma testlerıne bakıp yorum yapabılırsın aracın torkuyla falan ugrasmaya gerek kalmaz
    yazdığımı okumadın hocam herelde..

  7. #6
    atahan mumcu
    Ryu06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/07/2007
    Yaş
    38
    Mesajlar
    403
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    140 hp
    Edilen teşekkür: 72

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazdığımı okumadın hocam herelde..
    bence sen bı daha oku. 0-100 degerı dusermı bı aracın beygırı artınca sacmalamayın ya . gercı 75 den 90a cıkınca olabılır

  8. #7
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı Ryu06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence sen bı daha oku. 0-100 degerı dusermı bı aracın beygırı artınca sacmalamayın ya . gercı 75 den 90a cıkınca olabılır
    hocam yapmayın etmeyin neden düşmesin chip yapınca 0-100 değeri?
    arabayı götüren motor değil midir? biz motoru chipliyoruz, torkunu, beygirini artırıyoruz.

    Cevap: MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX

    bakın altlara doğru chiptuning üzerinde uzman arkadaş ne demiş:
    110 Hp 250 Nm değerleri gayet sağlıklı ve problemsiz..

    Chiptunig ile..
    şimdi 250 torka sahip bir araç ile 200 torka sahip aracın 0-100 değerleri aynı mı olacak?
    250 tork tjeti aynasında okumaya yeter
    bilmediğimiz konularda saçmalayarak yorum yapmayalım

    tamam sizin tjet iniz olabilir biz kötü demiyoruzda, 90 lık dizele chip yaparak onun ivmelenmesine yetişebileceğinden bahsediyoruz. bunu namus meselesi yapmaya gerek yok
    Konu Du Hast tarafından (17/08/2010 Saat 15:32 ) değiştirilmiştir.

  9. #8
    atahan mumcu
    Ryu06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/07/2007
    Yaş
    38
    Mesajlar
    403
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    140 hp
    Edilen teşekkür: 72

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam yapmayın etmeyin neden düşmesin chip yapınca 0-100 değeri?
    arabayı götüren motor değil midir? biz motoru chipliyoruz, torkunu, beygirini artırıyoruz.

    Cevap: MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX

    bakın altlara doğru chiptuning üzerinde uzman arkadaş ne demiş:
    şimdi 250 torka sahip bir araç ile 200 torka sahip aracın 0-100 değerleri aynı mı olacak?
    250 tork tjeti aynasında okumaya yeter
    bilmediğimiz konularda saçmalayarak yorum yapmayalım

    tamam sizin tjet iniz olabilir biz kötü demiyoruzda, 90 lık dizele chip yaparak onun ivmelenmesine yetişebileceğinden bahsediyoruz. bunu namus meselesi yapmaya gerek yok

    ivmenelenme ne arkadasım hızlanmadan mı bahsedıorsun ıvmelenmeyı hangı manada kullanıosun sen . neyi idda etigini anlamadım ben daha dogrusu.
    chiplenen arabanın 0-100 daha fazla artar . chip atılan arabanın beygiri artarken dogru oratıda torku da yukselır. 90 lık dizele chip atarak 120 hp benzinli turbo bır aracı gecerım mı dıosun kalkısta mı gecer dıosun bıraz daha acıklarmısın . aynı hpler de fakat torku bır dıgerınden daha fazla olan arac dıgerını geecer mı dıosun
    Konu Ryu06 tarafından (17/08/2010 Saat 16:16 ) değiştirilmiştir.

  10. #9
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı Ryu06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ivmenelenme ne arkadasım hızlanmadan mı bahsedıorsun ıvmelenmeyı hangı manada kullanıosun sen . neyi idda etigini anlamadım ben daha dogrusu.
    chiplenen arabanın 0-100 daha fazla artar . chip atılan arabanın beygiri artarken dogru oratıda torku da yukselır. 90 lık dizele chip atarak 120 hp benzinli turbo bır aracı gecerım mı dıosun kalkısta mı gecer dıosun bıraz daha acıklarmısın . aynı hpler de fakat torku bır dıgerınden daha fazla olan arac dıgerını geecer mı dıosun
    sorularının hepsi bir arka sayfada yazıyor hocam
    ivmelenmenin anlamınada googleden araştır derim ...

Benzer Konular

  1. Sizce nasıl olur?
    typhoon tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 08/04/2011, 19:03
  2. Sizce nasıl olur?
    fausto2005 tarafından Modifiye forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 13/11/2010, 15:01
  3. Sizce bu jantlar uygun olur mu?
    By_Static tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 22/03/2010, 02:33
  4. Sizce nasıl olur??
    By_Static tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 25/09/2009, 14:26
  5. Punto ve Grandepunto drag ve roll ne olur ???
    bad cat tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 18/02/2009, 16:30

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Stock T-jet ile chipli 90 hp lik GP drag&roollde ne olur sizce? Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com