dyno verısı mevcutmu pekı ?
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
yorumda bulunmak istemiyordum ama bende katılayım bari
elmedin kardeşim aracın üretim bandından indikten sonra bir takım test lere ve test sürüşüne tabi tutulur
üretici bu araç ve model için belirlediği standartın üzerinde araç üretemez piyasaya süremez
yani senin aracını 120 bg olarak banttan indirmek zorunadır fabrika 120 bg tjet deyip 150 veya 160 bg bir aracı piyasaya satamaz
yani bu işte bir yanlışlık var sen mustafanın da dediği gibi elinde bir veri varsa paylaşırsan seviniriz
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Elimde veri var desem kimse inanmayacak galiba. Arkadaslar bu kadar guvensiz mi olduk forumda. Neyse azcik sabredin bari isten cikinca dyno verisini scanleyip buraya ekleyeyim stock haldekini.
Ziyaretçi
bıde zahmet olmazsa 162HP cıkan dyno verısını ekleyınde tam olsun...
(bastan berı ben onu soruyorum)
Konu mustafaf tarafından (01/12/2009 Saat 20:58 ) değiştirilmiştir.
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
arkadaşlar kusura bakmayın stock verileri çıkartalı nerdeyse 1 yıl olduğu için çok büyük bir hata yapmışım. beygir PS olarak 134 değil 135 olacakmış. 5. viteste tork normalde 230, grafikte de öyle gözüküyor ondan dolayı 284 yazıyla yazılan tork gücünü göz ardı edin o 2. vitesteki torku oluyor
Pmax=99,3kw=(135PS) dediği motorum max gücü oluyor
Prad=80,5kw= (110PS) dediği ise aktarma organlarındaki kayıplardan sonra tekerleklere verdiği saf güç oluyor
verilere göre 135PS güce 5240 devirde 186km/h hızında giderken ulaşıyor ondan sonra düşüyor, grafkte de öyle zaten.
birinci grafik tork ve KW karışık, ikinci grafik ise motor ve tekerlerk KW gücü grafiğidir.
ekte stock veriler mevcuttur. grafikleri bile açıkladım tek tek daha ne yapayım.
enteresan bır durum yok aslında ortada.motorun urettıgı gucle yere aktarılan guc arasında tabıkı fark olur.burada asıl dıkkate alınması gereken yere aktarılan guctur.zaten yere aktarılan maksımum guc 85.3KW (114,3HP), 230nm cıkmıs.bunda sasıracak bır durum yok zaten.en basından bu sekılde soyleseydınız ortalık bu kadar karısmazdı.bızım 75HP multıjetler'ın yere aktardıgı gucu Kemal Abı'nın arabasında 68HP olarak olcmustuk.aktarmalardan kayıp olması gayet normal.benzınlı araclarda farklı bır faktor olabılır.standart olarak yapılan testler 95 oktan benzın yapılıyor, dolayısıyla 97-98 oktan benzın kullandıgınızda verılerde bır mıktar daha oynama olması muhtemel bır durum.yalnız herkes yazdı cızdı de ben soruma cvp bulamadım hala.162HP oldugunu soyledınız aracınızın ve ben sımdı cok daha fazla merak etmeye basladım cunku, yaklasık 50HP artıs saglamıssınız yaptıklarınızla.ben sadece 162HP olan dyno olcumunu merak ettım.bastan berıde onu sordugumu belırtıyorum...
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
yaw mustafa ortada 135 yok ki sen 162 yi arıyosun
anlatım yanlışlığı var ortada araç normal değerleriyle çıkmış zaten
4 ps lik bir fazlalık var oda abartmaya değmez
50 bg öle iki kıytırık malzemeyle kazanılsa..........
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
+1000 erdem
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Belki de 162, modifiyelerden sonraki motor gücüdür, yere aktarılan da 140-150bg gibi birşeydir belki,
Turbo motorlarda chiple bu kadar artış sağlamak bence çok da zor değil.Yani turbo dizeller sadece chiple nasıl kolay güç ve tork artışı sağlıyorsa benzinli turbolar da sağlarlar, hatta motorun ve yakıtın yapısı gereği daha da yukarı çekilebilen devir bandı bu artışı daha da yükseltebilir,
Tabi genel olarak konuştum ben.Elmedin, kendi aracı hakkında bizleri aydınlatır...
1.4 155 hp yaptım aracımı modifiyeyle diyorum fabrika çıkışından turbo var.adam 125 hp'lik 1.6 Honda civicle gel kapışalım diyo.insanlara turbo benzinli olduğunu anlatamıyosun ya nasıl sinir oluo insan illa test ettirceksin hakikatten süper bi motor t-jet.
Benim Bildigin Chip İle t-jet ler 25-30 hp gibi bi değer sağlamak mümkün ki buda 150 hp yapar ki Bana Göre Chip - Filtre - Son Susturucu ile en az 155-160 hp olmuştur araç ...
Hız Felaket Değil Kabiliyettir ...
oğulcan yazma len
yavaş git bi tarafa girersin
olm araba dnyo girmiş zaten aktarma organlarıyla verdiği değer
Pmax=99,3kw=(135PS) dediği motorum max gücü oluyor
Prad=80,5kw= (110PS) dediği ise aktarma organlarındaki kayıplardan sonra tekerleklere verdiği saf güç oluyor
bu cümlenin üstüne konuşmamamız lazım
![]()
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
SuperChıps yazılımı T-Jet'lere teorıkte 19HP guc artısı saglıyor...
https://www.superchips.co.uk/curves/Fiat1.4TJet120.pdf
Konu mustafaf tarafından (04/12/2009 Saat 17:14 ) değiştirilmiştir. Sebep: Lınk...
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri