9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Teknoloji farkının kazalardaki etkileri

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    SERDAR ÖZLÜ
    serdar2362 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2009
    Yaş
    62
    Mesajlar
    1.860
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BY 7694
    Edilen teşekkür: 1623

    Standart

    Refah düzeyi yüksek ülkelerde değil 20 yaş 10 yaşında bile araba bulmak zor. (Norveç, Finlandiya, Singapur) Fakat ülkemizde zamanında 2 anahtar vaadeden büyüklerimiz bırak 2 anahtarı elinde olanında kaybetmesine neden oldular. Şimdi eski model arabası olanlar yenilemek için değil olanı kaybetmemek için mücadele ediyor.
    Bu durumda ne yapılabilir peki...?
    Devlet alacağı vergi miktarını minimuma indirecek, araba üreticilerine % bilmem kaçtan fazla kar koymayacaksın diyecek, gümrük vergisini en aza düşürecek, mevcut eski dediğimiz arabalar için dış pazarda istihdam yaratacak ve son olarak kamyon, otobüs, binek tip araç için yaş sınırı koyacak.
    İşte o zaman araçların modelleri birden yükselir. Olmayanlar araç sahibi olur.

  2. #2
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı serdar2362 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Refah düzeyi yüksek ülkelerde değil 20 yaş 10 yaşında bile araba bulmak zor. (Norveç, Finlandiya, Singapur) Fakat ülkemizde zamanında 2 anahtar vaadeden büyüklerimiz bırak 2 anahtarı elinde olanında kaybetmesine neden oldular. Şimdi eski model arabası olanlar yenilemek için değil olanı kaybetmemek için mücadele ediyor.
    Bu durumda ne yapılabilir peki...?
    Devlet alacağı vergi miktarını minimuma indirecek, araba üreticilerine % bilmem kaçtan fazla kar koymayacaksın diyecek, gümrük vergisini en aza düşürecek, mevcut eski dediğimiz arabalar için dış pazarda istihdam yaratacak ve son olarak kamyon, otobüs, binek tip araç için yaş sınırı koyacak.
    İşte o zaman araçların modelleri birden yükselir. Olmayanlar araç sahibi olur.


    haklısın serdar abi
    ama bunu yapacak devlet büyükleri neredeeeee
    he bide unutmadan
    otobüs ve kamyonlarda yaş sınırı uygulamasına başlandı şu anda 20 yaş üzerindekileri topluyorlar
    trafiğe kayıtlı birime gidiyorsun o araca ait bandrol borçlarını sıfırlıyorlar siliyorlar yani artı yanında plakaları götürüyorsun orada sana bir tane hurda çekme belgesi düzenleniyor o belgeyle aracı belirlenmiş hurdalığa götürüyorsun kantarda tartılıyor ve kilosuna 75kuruş bedel ödeniyor
    yani buda aşağı yukarı bir kamyon 6 -7 ton geliyor
    5000 tl veriyolar
    bu paraylada yeni araba alamıyacağına göre ceketini sırtına veriyolar hadi güle güle


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Aşırı Hızın Etkileri
    krm1983 tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 20/10/2012, 23:14
  2. Yeni teknoloji zararlı mı? Yararlı mı?
    xcruelx tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 02/10/2009, 11:30
  3. Neden çelik jant? Jantlardaki inç farkının anlamı ne?
    ozguradam tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 18/03/2009, 16:42
  4. Amortisör eğilmesi ve araca etkileri
    hunter tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 06/10/2008, 20:33
  5. T.P.M.S Sistemi(FİAT TEKNOLOJI)
    fox41 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 31/07/2007, 13:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com