Sayfa 13/16 İlkİlk ... 910111213141516 SonSon
314 sonuçtan 241 ile 260 arası

Konu: Satılık 2008 T-Jet Sport Abarth

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı puntocu07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abilerin gülü maşallah diyelim.
    Çok teşekkür ederim Nuri'ciğim.

  2. #2
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Bugün, Euro4 spor katalitik konvertör ve down pipe montajı yapılarak 200HP-290Nm. lik set-up tamamlanmış oldu, fotoğrafı üye garajı kısmında t-jet Abarth başlıklı konunun 1. sayfasına eklendi, satış günceldir.

  3. #3
    Cenk Doğu
    Müzisyen cdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/05/2013
    Mesajlar
    2.890
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 977

    Standart Ynt: Satılık 2008 T-Jet Sport Abarth

    Arabanız şahane,sanat eseri resmen. Dodiklere bayıldım. Tombul,ama kaslı yapısı beni benden alıyor..Hem merakım,hem de bilmeyenler için bilgi olsun diye soruyorum,merakımı mazur görün Orkun abi.

    Down Pipe ne işe yarar? Artıları,eksileri nelerdir?

    Euro 4 Spor Katalitik Konvertörün,katalizor iptali gibi bir uygulamadan daha fazla performans artışı vs. var mıdır?

    Ve bahsettiğiniz aracınızın bugünki HP-NM değerleriyle,(henüz tam olarak ölçmediğinizi varsayarak) yakıt sarfiyatının ne kadar olacağını öngörüyorsunuz.

    Hesap sormuş gibi olmuş lütfen kusura bakmayın başka türlü nasıl ifade edebilirdim soruları bilmiyorum



    MB860 cihazımdan 2 ile gönderildi
    2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
    2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
    2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz

    Punto Forum - www.grandepuntotr.com

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #4
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı cdogu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabanız şahane,sanat eseri resmen. Dodiklere bayıldım. Tombul,ama kaslı yapısı beni benden alıyor..Hem merakım,hem de bilmeyenler için bilgi olsun diye soruyorum,merakımı mazur görün Orkun abi.

    Down Pipe ne işe yarar? Artıları,eksileri nelerdir?

    Euro 4 Spor Katalitik Konvertörün,katalizor iptali gibi bir uygulamadan daha fazla performans artışı vs. var mıdır?

    Ve bahsettiğiniz aracınızın bugünki HP-NM değerleriyle,(henüz tam olarak ölçmediğinizi varsayarak) yakıt sarfiyatının ne kadar olacağını öngörüyorsunuz.

    Hesap sormuş gibi olmuş lütfen kusura bakmayın başka türlü nasıl ifade edebilirdim soruları bilmiyorum



    MB860 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Takdirin için çok teşekkür ederim Cenk'ciğim, arabama gerçekten epey emek verdim . Down pipe, bilindiği gibi, turbo'dan sonra arabanın altındaki yatay egzoz borusuna inen dikey egzoz borusudur. Normalde araçlarda bu boru, katalitik konvertörden ibarettir. Egzoz emisyon değerlerini normale çeken ve de çevreci olan bu sistem, aynı zamanda da kılcal gaz geçişleri içerdiğinden, egzoz gazı çıkışını bir miktar kısıtlar. Bu, gazın geri çıkış basıncı (back pressure) ve de ECU vasıtasıyla motor tepkimesi açısından alt devirler için faydalıdır fakat, egzoz gazı miktarı ve akımının artmış olduğu üst devirler için de bir o kadar kısıtlayıcıdır. İşte bu nedenle, modifikasyon uygulanmış ve performans değerleri yükselmiş olan araçlar için, emsiyon ve çevre faktörleri düşünülerek gaz geçiş yolları biraz daha geniş olan spor katalitik konvertörler üretilmiştir. Bu konvertörlerde egzoz gazı akımı daha rahattır, alt devirlerde de araç güçlü olduğundan bu değerlerle orantılı olarak yeterli back pressure ve de üst devirlerde de artmış olan egzoz akımı için yeterli bir çap ve hacim sunmaktadır. Yani, hem emisyon düzenleme ve çevre koruma, hem de performans sağlama fonksiyonlarını yerine getirmektedir. Katalizatör iptali gibi emisyon ve çevre koşullarını göz ardı eden, ECU müdahalesini önlemek için yazılım güncellemesi veya yanıltıcı lambda soketi uygulaması gibi işlemler gerektiren yanlış bir uygulamayı da bu şekilde elimine etmektedir. Performans artışı ise, benim gözlemlerime göre, şu anda son derece tatminkar. Yakıt sarfiyatı açısından ise gerçekten doğru yapılmış olan modifikasyonlar, artmış olan performans nedeniyle, aynı performansı daha az yakıt harcayarak elde etmeye olanak vermektedir. Fakat artan peformansı tümüyle kullanmak düşünüldüğünde, örneğin motorsporları ve performans etkinliklerinde tabiki daha fazla yakıt harcanması kaçınılmazdır. Yani, sarfiyat tamamen gaz pedalı ve sizin tutumunuzla ilgilidir. Ben ayrıca arabamda turbo boost göstergesi bulundurduğumdan ve de arabamı istediğimde turbo basıncını sürekli göstergenin vacum tarafında tutarak kullanabildiğimden, şehir dışında 6,3 lt./100km. gibi son derece ekonomik sürüş ve az yakıt harcaması da sağlayabiliyorum. Bu güzel sorular için ayrıca çok teşekkür ederim değerli kardeşim.
    Konu OAGP1960 tarafından (05/09/2013 Saat 13:43 ) değiştirilmiştir.

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #5
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Günceldir.

  8. #6
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Günceldir.

  9. #7
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Günceldir.

  10. #8
    M.OğuzhaN ÇELİK
    eexelanss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/11/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.329
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06BY8509
    Edilen teşekkür: 460

    Standart

    Merhaba Orkun abi İyi satışlar diliyorum.
    Maşallah aracın çok güzel üzerinde çokta emeğin var belli..
    Canlı canlı inceleme şansım olmasa da görme fırsatım oldu..( tamamen tesadüf eseri aracımı park ettikten sonra incekteki bir cafeye girerken sen bana ted kolejinin nerede olduğunu sormuştun )
    Bir gerçek var ki onu söylemeden geçemeyeceğim abi. Aracına harcadığın para ve zamana bakarak belkide 40 binlara az bile.. Ama ülkemizde öyle bir algı varki bu gerçek değişmiyor.. Sen aracına ne yaparsan yap insanların gözünde onun bir punto tjet olduğu gerçeği değişmiyor. Yani bu işe meraklı olan insanlar bile ellenmemiş orjinal bir araç alıp kendileri yapmak istiyor. Bir arabayı alırken sadece chipli bile olsa insanlar çekiniyor, temkinli yaklaşıyor keza bende öyleyim.
    İnsanlarımız orjinal bir araç alır senin yaptığın gibi yapmak için dünya kadar para harcar, ama hazır yapılmış arabayı almaya gelince malesef kimse o parayı vermez.

    Abicim gönlündeki fiyata satmanı inan canı gönülden istiyorum lakin 40 binlira değil 30 binliraya dahi satman çok zor..
    Aracı orjinale çevirip, parçaları ve aracı ayrı ayrı satman daha karlı olabilir belkide.
    Burada bir çok kişi beğeni ile bakıyor aracına hatta param olsa alırdım ve alacağım diye talip olan arkadaşlar bile vardır ama ben hiç birine inanmıyorum. cebinde 40 binlirası olan bir kimsenin 250hp bile olsa bir tjete bakacağını sanmıyorum.
    Orkun abi yanlış anlama fiyatını eleştirmek için yazmıyorum yukarıda da söylediğim gibi istediğin fiyata satmanı canı gönülden diliyorum. Ben sadece düşüncelerimi belirttim..
    Tekrardan iyi satışlar..
    Konu eexelanss tarafından (20/09/2013 Saat 17:22 ) değiştirilmiştir.
    BY Turbo SPORT 150 HP

  11. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  12. #9
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı eexelanss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Orkun abi İyi atışlar diliyorum.
    Maşallah aracın çok güzel üzerinde çokta emeğin var belli..
    Canlı canlı inceleme şansım olmasa da görme fırsatım oldu..( tamamen tesadüf eseri aracımı park ettikten sonra incekteki bir cafeye girerken sen bana ted kolejinin nerede olduğunu sormuştun )
    Bir gerçek var ki onu söylemeden geçemeyeceğim abi. Aracına harcadığın para ve zamana bakarak belkide 40 binlara az bile.. Ama ülkemizde öyle bir algı varki bu gerçek değişmiyor.. Sen aracına ne yaparsan yap insanların gözünde onun bir punto tjet olduğu gerçeği değişmiyor. Yani bu işe meraklı olan insanlar bile ellenmemiş orjinal bir araç alıp kendileri yapmak istiyor. Bir arabayı alırken sadece chipli bile olsa insanlar çekiniyor, temkinli yaklaşıyor keza bende öyleyim.
    İnsanlarımız orjinal bir araç alır senin yaptığın gibi yapmak için dünya kadar para harcar, ama hazır yapılmış arabayı almaya gelince malesef kimse o parayı vermez.

    Abicim gönlündeki fiyata satmanı inan canı gönülden istiyorum lakin 40 binlira değil 30 binliraya dahi satman çok zor..
    Aracı orjinale çevirip, parçaları ve aracı ayrı ayrı satman daha karlı olabilir belkide.
    Burada bir çok kişi beğeni ile bakıyor aracına hatta param olsa alırdım ve alacağım diye talip olan arkadaşlar bile vardır ama ben hiç birine inanmıyorum. cebinde 40 binlirası olan bir kimsenin 250hp bile olsa bir tjete bakacağını sanmıyorum.
    Orkun abi yanlış anlama fiyatını eleştirmek için yazmıyorum yukarıda da söylediğim gibi istediğin fiyata satmanı canı gönülden diliyorum. Ben sadece düşüncelerimi belirttim..
    Tekrardan iyi satışlar..
    Çok teşekkür ederim sevgili Oğuzhan, ben ilk sayfada belirttiğim gibi, arabamı komple egzoz sistemi ve yazılım dışında, yetkili servisde ve tamamen orijinal Abarth parçalarla gerçekten ülkemizde eşi olmayan bir araç haline getirdim. Üzerindeki orijinal GP Abarth jantlar ve Forge t-jet-Abarth intercooler gibi bazı orijinal parçalar ülkemize ilk ve tek kez gelmiştir ve eşi yoktur. Şu anda bu mekanik ve estetik donanımı benim malettiğim rakamlara maletmek de artık zaten imkansızdır. Zaten bilindiği gibi, Abarth firması da, t-jet motor ve GP kaporta üzerinde Grande Punto Abarth üretimi yapmaktadır, işin aslı Grande Punto t-jet'dir ve de gerçekten nitelikli bir araba olup, bu civardaki fiyatı haketmektedir. Abarth Punto'da güncel olarak kullanılmakta olan motor versiyonları, Grande Punto Abarth ve Punto Evo Abarth'da 't-jet' ve 'multiair turbo' motor versiyonlarıdır. Kaportalar ise aynıdır, sadece modifikasyon için kullanılan ekipman, sonradan monte edilmektedir. Bu durumda, ben de gerekli montaj işlemini orijinal olarak büyük ölçüde yaptırmış olduğuma göre, daha önce ''35.000 TL.'' teklif edilmiş olan arabamı sadece bu işten anlayabilecek ve de istediğim bedeli ödeyebilecek olan taliplilere satmayı düşünürüm, aksi takdirde zaten arabamı kendim severek kullanmaya devam ederim değerli kardeşim.
    Konu OAGP1960 tarafından (21/09/2013 Saat 22:00 ) değiştirilmiştir.

  13. Bu mesajı için 2 kişi OAGP1960'ye teşekkür etti:


  14. #10
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Günceldir.

  15. #11
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Günceldir.

  16. #12
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Günceldir.

  17. #13
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Günceldir.

  18. #14
    EREN ZOR
    TJetci CMasteR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/09/2013
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.036
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35Y5140
    Edilen teşekkür: 223

    Standart

    Ağzım açık kaldı resmen allah kaza bela vermesin

    Bende bir T jet sport arıyorum fakat bu meblağlara değil tabi

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #15
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı CMasteR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ağzım açık kaldı resmen allah kaza bela vermesin

    Bende bir T jet sport arıyorum fakat bu meblağlara değil tabi
    Teşekkür ederim Eren kardeşim, görmekte olduğunuz gibi, orijinal olarak bir GP t-jet sport olan arabam, mekanik ve estetik anlamda stock t-jet sport değil, orijinal Grande Punto Abarth niteliğine sahiptir ve maliyeti fiyatının çok üzerindedir. Ayrıca, t-jet motor kullanmakta olan GP Abarth esseesse'nin performans değerlerinin de üstünde bir performans sunmaktadır, kendi teklifinizi özel mesaj ile iletirseniz, konuşabiliriz.
    Konu OAGP1960 tarafından (01/10/2013 Saat 12:31 ) değiştirilmiştir.

  21. #16
    EREN ZOR
    TJetci CMasteR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/09/2013
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.036
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35Y5140
    Edilen teşekkür: 223

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim Eren kardeşim, görmekte olduğunuz gibi, orijinal olarak bir GP t-jet sport olan arabam, mekanik ve estetik anlamda stock t-jet sport değil, orijinal Grande Punto Abarth niteliğine sahiptir ve maliyeti fiyatının çok üzerindedir. Ayrıca, t-jet motor kullanmakta olan GP Abarth esseesse'nin performans değerlerinin de üstünde bir performans sunmaktadır, kendi teklifinizi özel mesaj ile iletirseniz, konuşabiliriz.
    Abi ben bu araca teklif yapabileceğimi sanmıyorum Ben normal orjinal fabrika çıkışlı bir araç arıyorum aslında

  22. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  23. #17
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Günceldir.

  24. #18
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Günceldir.

  25. #19
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Günceldir.

  26. #20
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Günceldir.

Benzer Konular

  1. Satılık ABARTH'ımsı Evo Multiair! T-jet Sport takaslı
    punto Mevo tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 68
    Son Mesaj: 06/08/2012, 12:31
  2. Satılık Orjinal Steel Sport Abarth Egsoz
    KorayAkca tarafından Satılık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 27/06/2012, 12:13
  3. Satılık Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 Model
    emrahisilti tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 25/03/2012, 04:10
  4. Satılık 2008 Tjet Sport
    siromar tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 45
    Son Mesaj: 11/11/2011, 21:20
  5. Satılık..siyah t jet sport 2008
    turbulans tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 43
    Son Mesaj: 25/10/2011, 01:07

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com