Gögüsteki Yolcu Airbag Çatlağı veya Çiziği Hk.
Merhaba arkadaşlar. Daha önceleri konu açılmış ama eski yıllara ait. Konuyu hortlatmaktansa yeni bi başlık altında bu sorunu yaşayan arkadaşları bi araya getirip (city arızasında olduğu gibi) birlik halinde hareket etmenin daha doğru olacağını düşündüm.
Aracım 2006 model grande punto. 106.000 de aracın ikinci sahibiyim. Aracı alalı 2 yıl oldu. garantisi devam etmiyor. aracı ilk aldığım zamanlarda hafif bi çizik vardı. ve ben önemsemedim. sonraları o çizik çatlağa dönüştü ve git gitgide büyüyor. kesinlikle bi baskı bi darbe o bölgeye olmadı. Bence fabrikasyon hatası. çünkü 2006 model bi araç alıyorsun ve 5-6. yılında çatlak oluşuyor. en kısa zamanda servise gidip göstereceğim. Gitmeden önce benim durumumda olup da (garantisi biten) bu ve buna benzer sorunları yaşayıp servisteki işlemlerini , belgelerini hatta diyaloglarını burada paylaşırsa mağduriyetimizi bilinçli bi şekilde gidermiş oluruz.
herkese saygı ve selamlar.
Ce: Gögüsteki Yolcu Airbag Çatlağı veya Çiziği Hk.
aynı çatlakdan bende de var ben aracın 3. cü sahibiyim o sebeple bunu ücretsiz yaparlarmı sizce
Ce: Gögüsteki Yolcu Airbag Çatlağı veya Çiziği Hk.
Benimde airbag kısmı belirginleşmeye başladı. Konuyla ilgili yakın zamanda işlem yaptıran var mı?
Ce: Gögüsteki Yolcu Airbag Çatlağı veya Çiziği Hk.
iyi günler arkadaşlar benimde 2006 model gd.punto aracım var 48000 km.de aynı sorun bendede temmuz başında birden ortaya çıktı ve yolcu airbag tarafında 13 cm. büyüklüğünde bir yarılma oldu. Bununla ilgili Ankara TAN OTO yetkili servisine müracaat ettim. Servis Müdürü Tolga bey ile görüştüm ve hemen aracın fotoğraflarını çekti ve konuyu genel merkeze ileteceğini ve 3 4 gün içinde geri dönüş yapacaklarını belirttiler ve servisten ayrıldıktan sonra aynı gün öğleden sonra dönüş yaptılar ve %100 ücretsiz değişim yapacaklarını ve parçanın siparişini verdiklerini söyledi ve 3 gün içinde ön göğüs geldi ve hemen geri dönüş yaparak aracımı getirmemi istediler ve 2 gün içinde hem göğüsün değişimi 50 bin bakımı ve genel bir kontrolden sonra değişmesi gereken parçaların değişimini yaparak aracımı teslim ettiler. İşlemleri son derece hızlı ve sorunsuz yaptıklarından dolayı başta TAN OTO Servis Müdürü Tolga bey olmak üzere diğer servis personeline sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
Ce: Gögüsteki Yolcu Airbag Çatlağı veya Çiziği Hk.
Alıntı:
puntocumurat Nickli Üyeden Alıntı
iyi günler arkadaşlar benimde 2006 model gd.punto aracım var 48000 km.de aynı sorun bendede temmuz başında birden ortaya çıktı ve yolcu airbag tarafında 13 cm. büyüklüğünde bir yarılma oldu. Bununla ilgili Ankara TAN OTO yetkili servisine müracaat ettim. Servis Müdürü Tolga bey ile görüştüm ve hemen aracın fotoğraflarını çekti ve konuyu genel merkeze ileteceğini ve 3 4 gün içinde geri dönüş yapacaklarını belirttiler ve servisten ayrıldıktan sonra aynı gün öğleden sonra dönüş yaptılar ve %100 ücretsiz değişim yapacaklarını ve parçanın siparişini verdiklerini söyledi ve 3 gün içinde ön göğüs geldi ve hemen geri dönüş yaparak aracımı getirmemi istediler ve 2 gün içinde hem göğüsün değişimi 50 bin bakımı ve genel bir kontrolden sonra değişmesi gereken parçaların değişimini yaparak aracımı teslim ettiler. İşlemleri son derece hızlı ve sorunsuz yaptıklarından dolayı başta TAN OTO Servis Müdürü Tolga bey olmak üzere diğer servis personeline sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
2006 araç nasıl 48 bin km'de :) olabilir tabi ki ama niyesini merak ediyor insan.
Ce: Gögüsteki Yolcu Airbag Çatlağı veya Çiziği Hk.
Arkadaşım aracı aldığında bulunduğum yer ufak bir ilçeydi ve işim gereği görev yerimi terk edemiyordum.Zaten yaptığım km.de Ankara'ya geldikten sonra yaptım :) (sanırım açıklama yeterli ve tatmin edici olmuştur.)
Ce: Gögüsteki Yolcu Airbag Çatlağı veya Çiziği Hk.
2012 Puntom 50.000 yetkili servis bakımlı de airbagde küçük bir çizgi olmasına rağmen fiat servisine gittim fotoğraflar çekildi ve 3-4 gün içerisinde dün itibariyle arandım. Ve ücretsiz değişim olacağını parçanın italyadan geleceğini tarafıma ilettiler. Bilgilerinize.
Ce: Gögüsteki Yolcu Airbag Çatlağı veya Çiziği Hk.
Benim 2010 model 80.000 deki servis bakımlı puntom için %50 önerdiler.Yaptırmadım öylece duruyor.Her sorana da fiatı kötülüyorum bundan sonra.
Ce: Gögüsteki Yolcu Airbag Çatlağı veya Çiziği Hk.
Alıntı:
fluminense Nickli Üyeden Alıntı
Benim 2010 model 80.000 deki servis bakımlı puntom için %50 önerdiler.Yaptırmadım öylece duruyor.Her sorana da fiatı kötülüyorum bundan sonra.
Arkadaşlar benim torpido çatlağı hakkında gelişme var..
Geçen sene 2014 yazında çatlakla ilgili başvurmuştum ve ''Fiattan %50 sini karşılarız'' cevabı almıştım.O zamanlar göğüs 2300 liraydı ve bana düşen 1150 liraydı.Yaptırmadım öyle kullandım.
Bu sene 2015 ağustosunda aracımda bir diğer kronik sorun olan sinyal kolu arızası belirdi.Tabi yine fiatın yolunu tuttuk ve yine %50 verdiler.Parçaya 600 lira değer biçtiler ve yarısını benden talep ettiler.Tabi fiattan yaptırmadım ve 300 liraya CC li kol alıp taktık araca.Bu arada aracım muayeneden geçemedi ve kaldık.Sonrasında Bimer ve şikayetvar.com a da konuyla ilgili şikayetimi iletmeyi ihmal etmedim.
Dün fiat genel merkezden bir bayan aradı ve şikayetimi incelediklerini söyledi ve %80 değişim teklif etti.
Telefondaki bayana çatlağın benim suçum olmadığını forumun adını vererek buradan da bir çok değişim yapıldığını belirttim üretim hatası olduğunu söyledim..
Ayrıca sinyal kolu ünitesinden dolayı aracımın vizeden geçemediğini ve mağdur olduğumu çatlaktan dolayı da aracı satmaya kalktığımda müşterinin ''bu araç kazalı,airbag patlamış sen tamir ettirmişsin'' gibisinden suçlamalarına maruz kaldığımı telefonda yaklaşık 1 saat izah ettim.Aracımı çok sevdiğimi sıfır aldığımı ve ailem genişlediğinden değiştirmek istediğimi ve yine fiat tercih edeceğimi belirttim.Ama bu olanların fiat gibi köklü bir markaya yakışmadığını ve marka imajına büyük zarar verdiğini vurguladım..Ve son olarak kişisel talebimin tamamının karşılanması yönünde olduğun söyledim ve nihayet az evvel arayıp İtalya'ya parça siparişi geçileceğini söylediler.Ücretsiz değişim yapılacak.
Neden bu kadar uzun yazdın diyecek olursanız;konuyla ilgili arkadaşların sürecin tamamına ilgi duyacaklarını düşünüyorum.Bastırın arkadaşlar,ben sinyal kolu ve o üniteyi de ücretsiz değişim yapmak için uğraşırdım ama muayene zamanım gelmişti ve araç geçemeyince 30 günlük sürede halledemedim.
Sonuç olarak %50 ye evet demedim,%80 e de evet demedim.Kibar bir dille ısrarcı olun arkadaşlar,forumdan bahsedin,yukarıda yazdığım yerlere şikayet edin.
Ce: Gögüsteki Yolcu Airbag Çatlağı veya Çiziği Hk.
Alıntı:
fluminense Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar benim torpido çatlağı hakkında gelişme var..
Geçen sene 2014 yazında çatlakla ilgili başvurmuştum ve ''Fiattan %50 sini karşılarız'' cevabı almıştım.O zamanlar göğüs 2300 liraydı ve bana düşen 1150 liraydı.Yaptırmadım öyle kullandım.
Bu sene 2015 ağustosunda aracımda bir diğer kronik sorun olan sinyal kolu arızası belirdi.Tabi yine fiatın yolunu tuttuk ve yine %50 verdiler.Parçaya 600 lira değer biçtiler ve yarısını benden talep ettiler.Tabi fiattan yaptırmadım ve 300 liraya CC li kol alıp taktık araca.Bu arada aracım muayeneden geçemedi ve kaldık.Sonrasında Bimer ve şikayetvar.com a da konuyla ilgili şikayetimi iletmeyi ihmal etmedim.
Dün fiat genel merkezden bir bayan aradı ve şikayetimi incelediklerini söyledi ve %80 değişim teklif etti.
Telefondaki bayana çatlağın benim suçum olmadığını forumun adını vererek buradan da bir çok değişim yapıldığını belirttim üretim hatası olduğunu söyledim..
Ayrıca sinyal kolu ünitesinden dolayı aracımın vizeden geçemediğini ve mağdur olduğumu çatlaktan dolayı da aracı satmaya kalktığımda müşterinin ''bu araç kazalı,airbag patlamış sen tamir ettirmişsin'' gibisinden suçlamalarına maruz kaldığımı telefonda yaklaşık 1 saat izah ettim.Aracımı çok sevdiğimi sıfır aldığımı ve ailem genişlediğinden değiştirmek istediğimi ve yine fiat tercih edeceğimi belirttim.Ama bu olanların fiat gibi köklü bir markaya yakışmadığını ve marka imajına büyük zarar verdiğini vurguladım..Ve son olarak kişisel talebimin tamamının karşılanması yönünde olduğun söyledim ve nihayet az evvel arayıp İtalya'ya parça siparişi geçileceğini söylediler.Ücretsiz değişim yapılacak.
Neden bu kadar uzun yazdın diyecek olursanız;konuyla ilgili arkadaşların sürecin tamamına ilgi duyacaklarını düşünüyorum.Bastırın arkadaşlar,ben sinyal kolu ve o üniteyi de ücretsiz değişim yapmak için uğraşırdım ama muayene zamanım gelmişti ve araç geçemeyince 30 günlük sürede halledemedim.
Sonuç olarak %50 ye evet demedim,%80 e de evet demedim.Kibar bir dille ısrarcı olun arkadaşlar,forumdan bahsedin,yukarıda yazdığım yerlere şikayet edin.
Araç Muaynesinden geçememe sebebiziniz nedir?
Taktığınız CC'li kol bozuk falan mıydı da geçemediniz?