Arkadaşlar merak ettim de 95 dizel ile 105 multiair i trafiğe kapalı bir alanda araçları deneyen arkadaşlarımız oldu mu , veya sizce kısa veya uzun mesafede sonuç ne olur ?
Printable View
Arkadaşlar merak ettim de 95 dizel ile 105 multiair i trafiğe kapalı bir alanda araçları deneyen arkadaşlarımız oldu mu , veya sizce kısa veya uzun mesafede sonuç ne olur ?
95 hp dizel dualogic değilmi? multiair üstün gözüküyor
şöyle olur 75 hp yi chiple 95 yaparsınız o zaman manuel 95 olur :)
95 manuel olsa o alır bence...
İyide manuel vites dualogic vitese göre daha ağır ki, ben dualogic viteste araç daha seri vites değiştirdiğini düşünüyorum, teknik olarak bakmak lazım ama, kaldı ki ilk aldığım günlerde önümde bi tane 97 veya 8 bmq 5.20 vardı, adam tam gaz kalktı önümde sonra bende yapıştırdım baktım 2 den sonra ben onun sağına geçtim ve sonra önüne bile geçtim durdum ışıklarda, düşünün o kadar atak gibi geldi
multiair bence
biz chipli 90 lık multijetle 105lik multiair denemiştik mert hatırlar chipli haliyle geçtim chipsiz olsaydı geçilirdim o kesin birşey yanlız bende 215-45-17'' jant lastik vardı nyhatsu da orjinal 185-65-15'' jant lastik vardı bunuda belirtmek isterim ve benim jant lastiğin 1 tanesi nyhatsu'nun 2 tanesine bedeldi...
Ama yaklaşık bi saat önce bi konu da bir arkadaş multiair i denediğini söledi, sadece gazı diplediğinde atak olduğnu ve motorun gücünü gösterdiğini söledi, yani basit mantıkla eğer böleyse tepkisi demekki uzun yolda gidiyo, uzun mesafede, öte yandan 95 lik te 3 vitesten sonra zaptedebilirseniz edin ? hatta dualogic vitesi epeyce çözdüm, normal değiştirirseniz normal manuel misali yumuşakça geçiş oluyor, ancak seri bi şekilde büyütür veya küçültürseniz resmen f1 şanzumanı misali atak oluyor ?
bence kısa mesafede 95 lik rahat alır mesafe uzadıkça multiair gücünü göstermeye başlar.. arap atı misali :)
uzunda da kısa dada multair koyar amiyane tabirle
teknik yorumla beygir güçlerine baktığınızda zaten fark ortada
beygir gücü = birim zamanda yapılan iş olduğuna göre
demekki multiair motor daha fazla iş yapabiliyor
aralarındaki 10 bg lik farkın yanında biri motorin diğeri benzin ile çalışıyor
dalga geçen bir yorumla
daha multijet turbosunu doldurana kadar multiair üsküdarı geçer
chip le falan olmaz bu işler..Her türlü multiair alır götürür..Kısa mesafe uzun mesafe fark etmez.
bende multiair diyorum!
multiair alır buna sebeb benzinli motorlarda motor yüksek devirlere çabuk çıkar buda aradaki çıtayı açmaya yeter.ama işin güç boyutuna bakarsan 95 lik.dizellerde piston kolu benzinlilere nazaran daha uzun oldugu için tork daima yüksek olur buda rampalarda güç boyutunda benizinliden bir adım önde olur.
yani benzinli punto : hız
dizel punto: ekonomi ve güç
Merhaba ben dizelden analamam fakat[ı] multiaır[/ı] çabuk devirleniyor ,yüksek devire daha kısa sürede çıkak. Ben multiaır derim . Kendimden örnek vereyim Çanakkale Lapseki yolunda [ı]saat 04:00[/ı] te clio sembol basyırdı yanımdan gitti ben hiç oralı olmadım. Araba lapsekinin arabası ben de bastım yolda yakaladım bazı virajalar tehlikeli ben bazen gaz vermiyorum bu arayı açıyor , düzlüğe çıkınca kısa sürede ona yetişiyorum çünkü devir yüksek oldumu araba mecbur hızlı olacak bu sebepten multiaır . Düzlükte hiç ensesinden çekilmedim .
multiair 1075 95lik 1220 kg buna rağmen 0 100km değerleri arasında 0.9 sn fark var hp değil ama kg avantajıyla multiair götürür gibi teoride böyle gözüküyor pratikteki sonuçları deneyen arkadaşlardan bekliyoruz. 95 likler süpriz yapabilir.90 lıklarla 95 likler arasında bariz çok fark var
usta 105lik multiairle sümbülü dikiz aynasında ufalamalıydın
Arkadaşlar olay gece oldu sabaha karşı hasta bıraktım dönerken denk geldi . Yoksa bu işe kalkışmazdım . Araç 5000 devirde motor feleket . Tabiki sembolu ektim 1 boy geçtim bıraktım zaten lapsekiye geldim .Artık yol vermiyorum yol alıyorum .
helal İsmail,bizi sümbüllere reklam etme böyle yazdığıma bakma içim böyle diyor ama aklım tersini ,akıllı sürüşler
Atilla bey ya gececeğiz yada geçileceğiz . Saygılar.
Multiair motor tam alfa ruhlu bir motor Alfa kullananlar bilir devir doldurmadan net performans alınamaz ama yakıt tüketiminde çok olmaz. 7000-8000 devir çevirdikten sonra multiair'in mjet 95'i geçmemek gibi bir ihtimal yok :)
95likler 1500 devirden itibaren canlanıyor kağıt üzerinde yazıldığı gibi değil bu motor çok atak her türlü süpriz yapabilir
multiaırlar 5000 . 6000 devirde muzzam .
Bilemiyorum denemek lazım , ikincisi aracımın motoru henüz açılmadı, birde benzinli bende kullandım ancak dizelin gücü tartışılmaz, birisi kısa mesafe koşarken (multiair), diğeri uzun mesafe koşuyor veya koşar (maratoncu) ve yokuşlarda biraz zor tutar gibi geliyo benzinli, tutarsa bg nin fazla olmasından avantaja geçer veya takip eder
İnanmamak sizlere kalmış, 1.4 fire puntom varken, 1,6 2001 veya bi alt bi üst model olabilir eski astralardan biriyle kapışmaya başlamıştım, astracı kavşağa girmezden önce frene basmak zorunda kalmıştı, symbol da kim 1.4 fire ın yanında, citroen otomatik vites c4 kullanan bi amirim vardı, aracıma ilk bindiğinde biraz basmıştım ilk viteslerde , sordu bana buna spor egzoz mu taktın , motor sesi orjinal mi dedi yok dedim kendi egzozu motorda orjinal deyince ; benim dedi sport modunda bu ses ve ataklık var dedi güldüm. astra III lerdeki dizeliyle aynı anda kırmızıdan kalktık, birinci viteste o uzadı ikide ben yakaladım 3 e attıktan sonra sağ aynamdan bakmaya başlamıştım, yokki çevremde multiair kullanıcısı olsa da bi denesek ne kadar atak ?
Ben kapışmaya gelirim Çanakkaleden uyar mı ? Multiaırla yol masrafı karşılayın .
Hakan kardeşim saygılar. Chip bu işi halleder .Müdahele olan motor(chip) standart motoru bence yener .