Maşallah abi harika olmuş.
Nihayet orijinal plastik GP Abarth Esseesse air induction hose (hava emme hortumu) elimize ulaştı, orijinal filtre kutusu ve kutu içi Green filtre ile montaj tamamlandı. Filtre kutusuna ön panjurdan gelen hava borusu Garrett gt 1446 turbo monte edildiğinde sığmayıp, çıkartılmak durumunda olduğundan, ağzı davlumbaz boşluğuna dönük olan orijinal GP Abarth Esseesse (Linea t-jet'de de aynısı mevcut) hava borusu da temin edilip kutunun alttaki girişine monte edildi arkadaşlar.
Konu OAGP1960 tarafından (20/05/2014 Saat 22:05 ) değiştirilmiştir.
Maşallah abi harika olmuş.
0-100 2.2 sn bugatti oldu 1000bg oldu maşallah
Bir gece kurtarıcıyla kaldıracam bu aracı abi haberin olsun sağda solda arama boşuna . Hayırlı olsun güle güle kullan.
Orkun abi buyuk bulusmaya gelecek misin?
LG-D802 cihazımdan gönderildi
2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz
Punto Forum - www.grandepuntotr.com
abi kusura bakma foruma tamamen okumaya üşendim burdan sorayım dedim
garret gt 1446 turboyu takarken herhangi bir adaptör veya işlem gerekiyormu yoksa, eski turboyu söküp yerine direk oturuyormu
Sevgili Zahir, Garrett gt 1446 turbo, orijinal t-jet egzoz manifolduna direkt olarak monte edilebiliyor, sadece egzoz-konvertör bağlantısının, bu turbonun egzoz çıkışı tam yuvarlak olduğundan ya buna göre ve bilezikli olarak ayarlanması gerekiyor, veya bu turbonun konvertörünün temin edilmesi ya da, bağlantısı buna göre olan custom bir down pipe ve tabiki tercihan spor cat. ile birlikte düşünülmesi gerekiyor. Üst ısı muhafazası da bu turboya özel olduğundan temin edilmesi gerekiyor. Filtre kutusundan turboya gelen ve daha kısa olan hava hortumunun ya Esseesse olarak temin edilmesi ya da kromdan custom olarak hazırlanması ve ön panjurdan filtre kutusuna gelen hava borusunun çıkartılması ve de buraya kısa ve ucu davlumbaza dönük olan Esseesse (Linea t-jet'de de aynısı kullanılıyor) borusunun takılması gerekiyor. Bir de, turbonun tam arka tarafında kalan yağ buharı hortumunun da daha uzatılması veya değiştirilmesi gerekiyor. En son olarak da, orijinal t-jet üst plastik motor kapağı kullanılabilse de, tercihan turbonun tam üstüne gelen kısmının daha yüksek ve havalandırmalı metal olması nedeniyle orijinal Grande Punto Abarth kapak olmasında fayda olduğu gözüküyor.
diğer konuda yazdığın maliyetlerin içinde bu adaptörler ve parçalarda varmı. bide hadi yapalım desem istanbul da tavsiye edeceğin usta varmı yoksa ankaraya gelmemimi tavsiye edersin
geçen sene de sana danıştığımda ıhı vl 37 kodlu turbo önermiştin ve bir firma ismi vermiştin istanbul da.aradım ama böyle bir parça olmadığını söylediler.
yazın sonunda bende senin önerdiğin modifikasyonları yapacam büyük ihtimalle.kısmetse senden öğrendiklerimi bizden sonra bayrağı emanet ederken orkun abiden el aldık deriz inşallah.
bide facede adresin varmı
Sadece egzozla ilgili kısım daha önce yazmış olduğum fiyatların içinde geçiyor, İstanbul'u pek bilemeyeceğim fakat, Ankara'da custom hazırlattığım için egzoz dışındaki her ayrıntıyı arabamı aldığım günden beridir gitmekte olduğum yetkili servis orijinal parçalar getirterek halletti. Yazılım da İstanbul'da yapıldı. Burada yardımcı olabilirim. Geçen yıl sanırım IHI vl 37 orijinal 120HP t-jet turbosu olduğu için, daha önce arabamda kullanmış olduğum IHI vl 36 (Grande Punto Abarth 155PS-Bravo t-jet 150HP turbo) turboyu önermişimdir. Bu turbo, istenilince yetkili servis tarafından getirtilebilir veya parçacılarda da bulunabilir. Şimdiden düşündüğünüz uygulamalar için hayırlı olsun demek istiyorum, facebook adresime adımdan ulaşabilirsiniz, teşekkür ederim, selam ve sevgiler Zahir kardeşim.
Orkun abi arabanı versene bişey deniycem
Iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
...Hız Felaket Değil, Kabiliyettir...
En son yenilikler, orijinal Grande Punto Abarth kapı eşikleri ve HKS evc 6 (A ve B mode seçenekli turbo boost ayarlayıcı electro valve controller) uygulaması oldu, fotoğrafları paylaşacağım arkadaşlar.
Vay masallah
Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk
Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri