öncelikle şunu bilmenizi istiyorum arkada bulunan yedek lastik (stepne) her aracta diger dört lastikten bir boy ufaktır , bunun sebebi seni idare etsin simdilik diye yapılmıstır , niye kucuk konusuna gelince seni idare edecek bi lastik bagajda niye fazladan yer kaplasınayrıca hafiftirde , çelik jant değil demir janttır
Gelelim konunun ana temasına , arkadaşlar bende tjet sport var bende 17" takeoff jant var orjinal 205/45/R17 he bunun ne faydası var neden modelden modele değişiyor hepsi 185/65/R15 'te olabilirdi ama şu var sporlar hızlı gideceği için lastik yüz genişliği yani yola temas eden lastik yüzeyi daha geniştir yolu tutsun diye ve çelik janttır ağır olsun savrulma yapmasın diye , 1.4 pop 'larda lastik küçük ve kapaklıdır , bunun sebebide aracın toplamdaki yükünü azaltmak ve şehir içinde çok iyi manevra kabiliyeti sağlamaktır , ilginç olanı şudurki 1.4 pop bi grande punto benim tjet'ten daha fazla iyi dönüş mesafesine sahiptir , lastik küçük olduğu için benim dönüş çapım maksimum 48 derece ise 1.4 pop'taki dönüş çapı 56 derecedir , bu sayede şehir içi kullanımda çok büyük rahatlık sağlarumarım işin detaylarını anlatabilmişimdir , he bide aklıma gelmişken söyleyeyim kapaklı jant candır
çelik jant kırılır kapaklı jant yamulur iki çekişle vurursun düzelir
![]()
Yer imleri