Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 21 ile 29 arası

Konu: Multijetde chipten başka uygulama yapan

  1. #21
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Ziyaretci046 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Alıntı ilkerhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yabacı forumda okumuştum, 90 lığın pompa, enjektör ve yazılımı atılıyor, sonra 90 lık turbosu takılıyordu, bunlara ilave chip ve power box yapılıyordu.
    bu dediklerin yapılsada abi tamamen 90 hp gibi olmaz en bastinden volant debiryaj sisteminde farklılıklar var onun haricinde emme manifoltunda kaptör denilen bogaz kelebeği var map sensörüne kadar farklı ısıtma bujileri bile farklı .........

    genelde ağırlık chip tuningden yana farklı bir işlem deneyen yok

  2. #22
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Ziyaretci046 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Alıntı asil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    75g+SÜRÜCÜ
    abi sen nasıl gidiyon öyle yeşildere yolunda ekonomi yapmaya niyetim olmasa basıcaktım

  3. #23
    M. Fatih Özçelik
    Psikolog FoGGy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/07/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    170
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    34 ZB 588
    Edilen teşekkür: 38

    Standart

    Ya konusu varken sorayım. Bende 105 hp Bravo var. HGT turbolu malumunuz. Bunun turbosu olurda bigün biterse 120 hplerdeki VGT turbo taktırmak istiyorum. Mümkünmüdür ? Neler lazım ? Ayrıca bu halindeyken sadece intercooler büyütsem bir faydası olur mu ? Eğer faydası olursa sanırım chipten başka uygulama yapıcak ilk ben olucam

  4. #24
    Mehmet Gazihan
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/04/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    215
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34 KSK 75
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    Alıntı FoGGy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya konusu varken sorayım. Bende 105 hp Bravo var. HGT turbolu malumunuz. Bunun turbosu olurda bigün biterse 120 hplerdeki VGT turbo taktırmak istiyorum. Mümkünmüdür ? Neler lazım ? Ayrıca bu halindeyken sadece intercooler büyütsem bir faydası olur mu ? Eğer faydası olursa sanırım chipten başka uygulama yapıcak ilk ben olucam
    direk tak calıstır olmaz.. işletim sistemini yeni turbo kontrol mekanizmasına gore ayarlamak gerekir.

    intercooler büyütmek size avantaj sağlamaz..

    önce hedef belirlenmeli,

    daha fazla güç ise ki bu üst devirlerde mümkün üzerindeki turbo büyütülmeli,

    alt devirlerde tork isteniyorsa VNT turboya geçilebilir..

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #25
    M. Fatih Özçelik
    Psikolog FoGGy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/07/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    170
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    34 ZB 588
    Edilen teşekkür: 38

    Standart

    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    direk tak calıstır olmaz.. işletim sistemini yeni turbo kontrol mekanizmasına gore ayarlamak gerekir.

    intercooler büyütmek size avantaj sağlamaz..

    önce hedef belirlenmeli,

    daha fazla güç ise ki bu üst devirlerde mümkün üzerindeki turbo büyütülmeli,

    alt devirlerde tork isteniyorsa VNT turboya geçilebilir..
    Chiptuning yapılacak o zaman yeniden ? Yada onun gibi birşey

    Benim amacım yakıtı çok arttırmadan biraz daha fazladan beygir sağlamak. Yakıt artışı %20ye kadar sorun olmaz belki de. Nasıl yapabiliriz bilmiyorum. Chiptuningli aracım sadece. Arkadaşım 1.3 90 hp astrasına geçen büyük intercooler taktı. 106 hp çıktı araç. Aynı zamanda da yokuşları çook daha rahat çekiyor. O yüzden sordum intercooleri. Hemde yakıtıda azaldı azda olsa.

  7. #26
    Özgün Deniz
    maceraci95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/03/2009
    Mesajlar
    507
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Kirmizi
    Edilen teşekkür: 122

    Standart

    75 hp multijet turbosu değişken geometrili turbo ile değiştirilir mi? Yani montajda yerine takma olarak ekstra revizyon gerekir mi?

  8. #27
    Mehmet Gazihan
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/04/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    215
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34 KSK 75
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    Alıntı FoGGy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chiptuning yapılacak o zaman yeniden ? Yada onun gibi birşey

    Benim amacım yakıtı çok arttırmadan biraz daha fazladan beygir sağlamak. Yakıt artışı %20ye kadar sorun olmaz belki de. Nasıl yapabiliriz bilmiyorum. Chiptuningli aracım sadece. Arkadaşım 1.3 90 hp astrasına geçen büyük intercooler taktı. 106 hp çıktı araç. Aynı zamanda da yokuşları çook daha rahat çekiyor. O yüzden sordum intercooleri. Hemde yakıtıda azaldı azda olsa.
    Astra nın Cooler hacimini arttırdığınızda zaten gec dolan turbo dahada gec dolacak, ve şehir içi kullanımda ciddi tüketim arttıracaktır.. bunlar tecrübeyle sabittir..

    dizel motor benzinli kadar soğuk havayı sevmez..

    Bence düzgün bir turbo upgrade işlemi tam size göre..

  9. #28
    Mehmet Gazihan
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/04/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    215
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34 KSK 75
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    Alıntı maceraci95 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    75 hp multijet turbosu değişken geometrili turbo ile değiştirilir mi? Yani montajda yerine takma olarak ekstra revizyon gerekir mi?

    Extra bazı işlemleri var ama kolaylıkla hallede biliyoruz..

  10. #29
    selahattin cevik
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. selahattincevik01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/05/2011
    Yaş
    54
    Mesajlar
    366
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    06an7281
    Edilen teşekkür: 149

    Standart Selahattin soruyor

    [QUOTE=cemal arslan;603150]chip ve box...bunu anlamıyorum...yazılımda zaten istenildiği gibi bir düzenleme yapılabilir...bu resmen bir kandırmaca bir satış politikası....ikisi bir arada olan gereksiz bir uygulama...

    ayrıca...yaptığım bir 75 lik gp.... chipli bir 90 lığın bir boy gerisinden gidiyordu...

    bir boy geriden gitmemek içi 90 lığın turbosunu takmak ne kadar gerekli...yada bir ihtiyaç...bir de maaliyeti var...[/Q

    Cemal Kardeşim,1.3MJet 75HP dynamic punto evo'm var.Anladığım kadarıyla yazılım ile 90HP olabiliyor.Bu konuda bilgi verirsen sevinirim.Bir de Ankara'dasın değil mi?Adresini ve telefonunu verirsen ziyaret etmek isterim.

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. Sabah başka,akşam başka!
    cann tarafından Araç Muayene forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 13/12/2012, 21:33
  2. kil uygulama ve cila
    enigmaa37 tarafından Araç Bakımı ve Temizlik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 08/06/2012, 00:15
  3. küçük bir uygulama
    omer06 tarafından Araç Bakımı ve Temizlik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 13/06/2011, 01:53
  4. Başka başka ve başka bir ses daha:(((
    vek66 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 21/10/2010, 22:40
  5. Egzos ucu uygulama
    lastride99 tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 05/08/2010, 11:56

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com