34 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Punto Evo 1.3 MJet Chip Tuning yaptıran.

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Emre Emre
    Human Rogue (WoW) bvulgari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/03/2010
    Mesajlar
    755
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 186

    Standart

    Ben herşeyden önce Doğruluğa, dürüstlüğe, mantığa ve menfaat gözetmeden doğru bilgi vermeye dayanarak söylüyorum.
    90 lık mjet ile 75 lik arasında bir kere donanımda farklılıklar var. Olay sadece yazılımdan ibaret olmadıgı için. En basitinden mazot filtresi bile değişik hatta debriyaj balatası bile değişik.
    Ankara bu iş için büyük üstadların AR-GE çalışma merkezi olmadıgı için oraya gelmeme gerek olduğunu düşünmüyorum.
    Forumlarda yazan herşey doğru değil, 100.000km aşabilir tabii ki.. 200.000 ide aşabilir. Ama ben bunu masrafsız geçiririm, senin chipli arabanda en basitinden enjektörler bozulur onları değiştirirsin. Chip yapma, abuk subuk mazot kullan 30.000km dede bozarsın motoru. Ama aynı şartlarda sen nasıl chip zararsızdır normal kullanımda az yakar diyorsan bende chip zararlıdır hiçte aynı yakmaz diyorum.
    Ben bu işin içinde olmadığım için tarafsız kendi düşüncemi sunuyorum. Sen bu işin içindeysen ve bu işi yapıyorsan elbette chip iyidir demen gayet normal.
    vw nin motoru 1.4cc ise zaten aynı motor..1.3cc 75hp ile 95 hp de aynı motor..ikiside 1.3cc zaten..Diğer tamamlayıcı ekipmanları farklı..
    Yurt içi yurt dışı farketmiyor.. Orda da sadece yazılım yapıyorsa bu araca ve benim aracım sözde 90hp oldu 95 hp oldu diyorsa onunda motoru erken problem çıkaracak ve ömrü kısalacak.. Bu şartlara eyvallahsa Ay da bile olsa yaptırsın beni ilgilendirmez.
    Ama hiç bişey olmaz demek hatta yakıtı azaltır demek ve bi sıkıntı olursa garantide sölemeyin onlar göremez tarzı akıllar vermek bence hiç etik değil kusura bakmayın.
    Ayrıca sizin einstein olmadığınızı ve fabrikadakilerin embesil olmadığını sanırım herkes biliyordur.
    This is not personel, just business..

  2. #2
    EMRAH BULUK
    enemca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2014
    Mesajlar
    40
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vişne Kırmızı
    Edilen teşekkür: 6

    Standart Cevap: Punto Evo 1.3 MJet Chip Tuning yaptıran.

    Alıntı bvulgari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben herşeyden önce Doğruluğa, dürüstlüğe, mantığa ve menfaat gözetmeden doğru bilgi vermeye dayanarak söylüyorum.
    90 lık mjet ile 75 lik arasında bir kere donanımda farklılıklar var. Olay sadece yazılımdan ibaret olmadıgı için. En basitinden mazot filtresi bile değişik hatta debriyaj balatası bile değişik.
    Ankara bu iş için büyük üstadların AR-GE çalışma merkezi olmadıgı için oraya gelmeme gerek olduğunu düşünmüyorum.
    Forumlarda yazan herşey doğru değil, 100.000km aşabilir tabii ki.. 200.000 ide aşabilir. Ama ben bunu masrafsız geçiririm, senin chipli arabanda en basitinden enjektörler bozulur onları değiştirirsin. Chip yapma, abuk subuk mazot kullan 30.000km dede bozarsın motoru. Ama aynı şartlarda sen nasıl chip zararsızdır normal kullanımda az yakar diyorsan bende chip zararlıdır hiçte aynı yakmaz diyorum.
    Ben bu işin içinde olmadığım için tarafsız kendi düşüncemi sunuyorum. Sen bu işin içindeysen ve bu işi yapıyorsan elbette chip iyidir demen gayet normal.
    vw nin motoru 1.4cc ise zaten aynı motor..1.3cc 75hp ile 95 hp de aynı motor..ikiside 1.3cc zaten..Diğer tamamlayıcı ekipmanları farklı..
    Yurt içi yurt dışı farketmiyor.. Orda da sadece yazılım yapıyorsa bu araca ve benim aracım sözde 90hp oldu 95 hp oldu diyorsa onunda motoru erken problem çıkaracak ve ömrü kısalacak.. Bu şartlara eyvallahsa Ay da bile olsa yaptırsın beni ilgilendirmez.
    Ama hiç bişey olmaz demek hatta yakıtı azaltır demek ve bi sıkıntı olursa garantide sölemeyin onlar göremez tarzı akıllar vermek bence hiç etik değil kusura bakmayın.
    Ayrıca sizin einstein olmadığınızı ve fabrikadakilerin embesil olmadığını sanırım herkes biliyordur.
    merhaba. dürüstlük yönünde haklısınız o konuda lafım yok fakat yazılım konusuna gelince açıklamak isterim 75 lik ile 90 lık punto arasındaki en belirgin farkı yaratan mazot pompası ile enjektörlerin arasında aşırı basın geri dönüş hortumunun olmasıdır. 75 likte var 90 lıkta yok. yazılım motor üzerindeki elektronik ve elektromekanik bir çok parçaya uygulanabilir fakat günümüzde en çok ve en kolay olanı enjektör ve ateşleme zamanlarına müdahele edilerek yapılanıdır. yapılan bu işlemlerde özellikle dizellerde enjektörun milisaniyeler içinde yaptıgı puskurtme işleminin zamanıyla yada puskurtme adedi ile oynamaktır buda motora herhangi bir hasarı yoktur. fakat motor içerisinde basınç değişiklikleri oluşacak şekilde bi değişiklik yapılırsa ( yuksek guclerdeki motorlarda yada orj. guce nazaran cok fazla yapılan güç artışlarında) motorun zarar görmesi muhtemeldir. Umarım bilgilendirici olmuştur.

Benzer Konular

  1. 1.4 77 hp chip yaptıran yok mu?
    gurhany tarafından Chip tuning forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 86
    Son Mesaj: 08/12/2015, 14:16
  2. Adana ve Mersin chip tuning - ARTI Chip Tuning
    RecepK tarafından Chip tuning forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 23/04/2012, 01:10
  3. Mehmet Usta__BOX Tuning & CHIP Tuning & Mechanic
    Mehmet Gazihan tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 12/11/2010, 00:25
  4. Chip Tuning
    fethiyeli7797 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 26/05/2008, 12:42

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com