çoğunu yapmış biri olarak yazma gereği duydum

Egr iptali (trye gelen versiyonlarda yakıt kalitesi düşüklüğünden dolayı artık egrsiz)
Kat iptali (downpipe ile mümkün)
60mm down pipe ( yukarda yazdım)
60mm düz boru egzos susturucusuz ( hacim ufak olduğu için - performansa yol açıyor bnm 55 mm ben 51 yada 48 e tekrar dönüş yapıcam)
Bmc cda filtre ( bmc güzel bir secenek ama cok pahalı normal kıytırık bi carbon filtre kiti alıp içine aem dry flow takıp kullanabilirsin)
İntercooler ( ztn ufak hacim ve ufak turbo, malesef lag artacak )
Büyütülmüş turbo (Twin turbo yapabilirmiyiz araştırması içindeyiz) (büyük turbo halen kullanıyorum boost olarak daha geç giriyor ama üst devirlerde daha uzun süreli tutunabiliyor orj. turboya göre twin turbo yapılabilir dicem ama umutsuz vaka 4 silindir araç 1248 cc ve twin turbo bayağı iyimser düşünceler )
Manuel boost controller (electronicleri tavsiye ederim, basit mbcler boost kacırıyor)
Informeter Touch - GReddy denendi bugün (yalnızca japon araçlar için uygunmuş) uysada gerek yok
Chip tuning (yazılım şart)
Power box (yazılım varken gerek duyulacak bi alet değil)
Blow off (Turbo nun durumuna bağlı) ( vacumlamayı düşürüyor tavsiye etmiyorum )
50 lik Nos ( yapılabilir ama gerekli değil )
Coilover ( iyi seçim )
17" take off jant
Draglar için 14 jant silik lastik

umarım yeterince açıklayıcı olabilmişimdir bu yazdıklarının %90 ını 4 yıllık çalışmalar sökme takmalar sonucu palio mjtm de tecrübe edindim